Arvaa Max-Penkkitulos Peli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Perkele, oikein meni :D 100 kiloa en saanut ihan loppuun asti ylös omilla voimilla, mut sekin menis varmaan parin viikon päästä rikki tällä 2x6 systeemillä :D

Katohan vaan:) Ykkösvoimaa saat varmaan vähän lyhemmilläki sarjoilla=) teet pari viikkoa 1-3 toiston sarjoja hieman raskaammilla, sitten yhen kevyen viikon ja otat uusiksi niin luulisi menevän enemmänkin kuin 100 kiloa :) tietenki, et miten se sopii sun systeemiin ja tavoitteisiin... :)

No siis tavoitteena ei mulla ole missään osa-alueessa maksimit vaan liahsten kehitys, ja niitä maksimeja on sillöntällön vaan kiva seurailla vierestä miten nekin kehittyy vaikka siihen ei niin täysillä pyritäkkään :D Veikkaan että saisin sen satkun ylös jo tällä viikolla, jos haluaisin kokeilla ja olis hyvin virtaa treeneissä, mutta eipä tolla niin väliä oo, muutakun että isommilla painoilla lihakset ottaa enemmän hittiä joten ihan hyvä että painot kasvaa kokoajan :D

3vko päästä koitan maksimin.

viime reenissä 3x75 hyvällä tuntumalla, ois ehkä voinu mennä neljäs mut ei ollu varmistajaa ni ei parane nyt jossitella kuitenkaan.
sen perään otin 7x70 ei niinkään tuntumalla vaan liikuttamalla painoa paikasta A paikkaan B.

Tässä vielä kuitenkin reeni aikaa jäljellä. mä pistäisin rahat n.85 kiloon, ois mukava kuulla mitä jengi täällä on mieltä.

No tänään reenin alkuun 20x60kg siitä sitten nousin 75 kiloon ja 6 toistoa itse+1 pakkotoisto sillä tuli. että kyllä tuo 90 kiloa taitaapi tulla. no ensi viikon to tai pe koitan 80 kilolla ykkösiä että millaista on. ja siitä sitten viikko niin koitan itse maksimin, mutta kysymykseni siis kuuluu että kannattaako ottaa totaalilepoa (montako päivää?) ennen ku koittelee ja/tai pientä herättelyä hermostolle pari-kolme päivää aikaisemmin. miten saa siis itsestä kaiken irti näillä esivalmisteluilla ?

Meneeköhän liian monimutkaiseksi, mutta millasta uskaltais näillä lähteä kokeilemaan? =)

Samassa reenissä tehty:

Vinopenkkipunnerrus: 8x130kg
Normaali penkki: 6x132,5kg, 9x125kg ja lopuksi 17x100kg ? :)

Kovin tekninen nostaja en ole, kaarta ei ole vaan lahnana vedetään =)

Meneeköhän liian monimutkaiseksi, mutta millasta uskaltais näillä lähteä kokeilemaan? =)

Jos maksimia lähet kokeilemaan ni ne raudathan saa päätettyä ainoostaan siinä itse tilanteessa. Nousee aina vähän kerrallaan ja kokeilee sitten millon aletaan olemaan lähellä maksimia. Mun veikkaukseni sulle ois suunnilleen 150kg. Totuus voi olla kyllä jotain ihan muuta, mutta mun arvaus olis toi.

Jos maksimia lähet kokeilemaan ni ne raudathan saa päätettyä ainoostaan siinä itse tilanteessa. Nousee aina vähän kerrallaan ja kokeilee sitten millon aletaan olemaan lähellä maksimia. Mun veikkaukseni sulle ois suunnilleen 150kg. Totuus voi olla kyllä jotain ihan muuta, mutta mun arvaus olis toi.

Juu, suurinpiirtein samaa itse veikkasin :)

Samassa reenissä tehty:

Vinopenkkipunnerrus: 8x130kg
Normaali penkki: 6x132,5kg, 9x125kg ja lopuksi 17x100kg ? :)

Kovin tekninen nostaja en ole, kaarta ei ole vaan lahnana vedetään =)

Ei tuo 150kg nyt mihinkään riitä.

Sun todellinen maksimi on 165-170kg ykkösellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tuo 150kg nyt mihinkään riitä.

Sun todellinen maksimi on 165-170kg ykkösellä.

Voi luoja! Ei kaikilla ole täysin samanlainen hermotus, joten voi olla että tuo 150kg voisi olla slapshotille juurikin se oikea maksimi. Joillain katsos on parempi sarjakestävyys verrattuna maksimi ykköseen :)

Voi luoja! Ei kaikilla ole täysin samanlainen hermotus, joten voi olla että tuo 150kg voisi olla slapshotille juurikin se oikea maksimi. Joillain katsos on parempi sarjakestävyys verrattuna maksimi ykköseen :)

Mutta kun puhutaan silti alle kestävyystason toistomääristä niin hieman typerääkin olla piikkaamatta maksimia joskus sinne mihin pohjat on olemassa, vaikka tod näk. alle kannattaisi toki tehdä myös voimakausi jos treenit olleet tyylin yksisarja-tappiin-asti että saisi kaiken hyödyn siitä. Parissa kuukaudessa voi hyvinkin tulla 10-20 kg lisää maksimiin noilla pohjilla. Saisi sen jälkeen isommilla raudoilla noita sarjojakin liikkeille = lisää voimaa ja lihaa.

Tietty moni treenaa huvikseen eikä tuloksilla ole niin väliä.

Mutta kun puhutaan silti alle kestävyystason toistomääristä niin hieman typerääkin olla piikkaamatta maksimia joskus sinne mihin pohjat on olemassa, vaikka tod näk. alle kannattaisi toki tehdä myös voimakausi jos treenit olleet tyylin yksisarja-tappiin-asti että saisi kaiken hyödyn siitä. Parissa kuukaudessa voi hyvinkin tulla 10-20 kg lisää maksimiin noilla pohjilla. Saisi sen jälkeen isommilla raudoilla noita sarjojakin liikkeille = lisää voimaa ja lihaa.

Tietty moni treenaa huvikseen eikä tuloksilla ole niin väliä.

Totta tuokin, mutta vähän silti vielä epäilen tuota 165-170kg ykköstä, koska kyseessä ei ole tekniikkanostaja (slapshotin omien sanojen mukaan)

6x132,5kg, 9x125kg Eivät ole mielestäni sarjakestävyys treenejä. Vaikka olisi millainen hermotus, nostaessa 6x132,5 niin laskennallisestikkin jos maksimi ja sarjakestävyys olisivat suht tasoissa toisiinsa nähden, niin 160kg olisi hieman alakanttiin. Jos hänellä olisi erittäin hyvät maksit, +175kg noilla toistoilla olisi kauraa. Mutta mikäli lyötäisiin vetoa niin, että jos ko. kaveri saisi multa satkun nostaessaan tuon 160, veikkaampa nostavansa.

- - - Updated - - -

Totta tuokin, mutta vähän silti vielä epäilen tuota 165-170kg ykköstä, koska kyseessä ei ole tekniikkanostaja (slapshotin omien sanojen mukaan)

Jos nostaa samalla tekniikalla sarjat ja maksimin, ei ole mitään merkitystä, mikä se tekniikka on. Voimatasot ei siitä pienene ja painonnostossa ei tyylipisteitä jaeta silloin kun itseään varten treenataan, tuomarit ovat asia erikseen, ne on ammattilaisille, perse penkissä kun nostaa olkapäät takana, niin hyvä tulee. Kaveri tuskin on vasta-alkaja, vaikkei kaarella nostakkaan, kun tuollaisissa raudoissa liikutaan.

Kiitoksia paljon arvioista :=) Arvelinkin, että herättää keskustelua :)

Meinasin ottaa nyt taukoviikon jälkeen voimapainotteisen treenikauden ja sitten kokeilla ykkösen..

Onko 5x5 esim. Hyvä ohjelma penkkiin?

Kiitoksia paljon arvioista :=) Arvelinkin, että herättää keskustelua :)

Meinasin ottaa nyt taukoviikon jälkeen voimapainotteisen treenikauden ja sitten kokeilla ykkösen..

Onko 5x5 esim. Hyvä ohjelma penkkiin?

Jos tarkoitat tuota 16 vk:n juttua niin ei, mutta tuo jto:n :
5*5*70
5*5*73
5*5*75
5*5*78
5*5*80
5*70, 75, 80, 85, 83
5*73, 78, 83, 88, 85
5*70, 80, 90, 88, 85
ja sit kisapiikkaus 3-6 vkoa...

on ihan hyvä.

Jo perus ryssällä saat varmaan ihan hyvin tuloksia jos ei kiinnosta pidempää kautta tehdä, voi sinun tapauksessa toimia pirunkin hyvin http://www.exrx.net/WeightTraining/RussianSquatProgramGenerator.html?max=133

Älä hämäänny nimestä, toimii myös penkkiin. Nuo 6x2 ovat nopeustreenejä, eli 101% teholla nostat ne. Tästäkin löytyy oma aihe voimapuolelta parannus ehdotuksineen, joten keskustelu jatkukoon siellä.

Viimeksi tuli viimeisenä sarjana 5x140, mitäs heittäisitte tän hetken maksimiksi? Tuo "pomminvarma penkkiohjelma" itsellä ensimmäistä kertaa käytössä ja tuntuu kyllä toimivan helvetin hyvin. Täytyy ne oikeat maksimit tiristellä sieltä muutaman viikon päästä selville kun saa ton loppuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom