Arvaa Max-Penkkitulos Peli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No siinähän onkin vitusti järkeä laittaa tänne ei-kovia-sarjoja, sillä niistä on muiden helppo arvata maksimit. Mä lämmittelin tänään mm. 10x60 kg, mitäs veikkaat maksimiksi?

Mitä sä porailet? 3x8x100kg siinä perään vaikka olis treeni ollut tuossa niin 1x14x100 tulis tolla sarjalla ja se on jo laskurilla 144kg.

Mitä sä porailet? 3x8x100kg siinä perään vaikka olis treeni ollut tuossa niin 1x14x100 tulis tolla sarjalla ja se on jo laskurilla 144kg.

Miten 3x8x100 sarjalla tulee 1x14x100? Jos 3x110kg tai 2x120kg on tiukka niin et tasan nosta 145kg. Miten helvetissä noista sarjoista muutenkaan voi mitään arvata jos yksikään niistä ei ole tiukka sarja?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten 3x8x100 sarjalla tulee 1x14x100? Jos 3x110kg tai 2x120kg on tiukka niin et tasan nosta 145kg. Miten helvetissä noista sarjoista muutenkaan voi mitään arvata jos yksikään niistä ei ole tiukka sarja?

Olet säkin yks kakara. Tule mun kanssa salille joulun jälkeen niin katotaan nouseeko sulta edes oma läski perse penkistä.

Olet säkin yks kakara. Tule mun kanssa salille joulun jälkeen niin katotaan nouseeko sulta edes oma läski perse penkistä.

:D Tänään nostin 4x180kg penkistä. Ettei ihan off-topiciksi mene niin paljonkohan tolla on maksimi? Tohon sarjaan nousin näin:

2x15x20kg
5x70kg
5x90kg
3x110kg
5x140kg
3x160kg
4x180kg

Jos nyt olisin tullut tänne kysymään maksimia vaikka toll 3x110kg sarjalle niin olisiko ollut helppo arvata että maksimini on noin 200kg?...päätin vaan hämätä teitä jättämällä kertomatta että kyseessä oli vain noususarja päivän työsarjaan.

Ja sit toi miten 3x8x100kg=14x100kg kiinnostaa mua oikeesti. Siis mistä sä sen keksit?

Tuo nyt sitten onkin malliesimerkki fiksun ja kypsän jätkän keskustelutavasta..

Tee nyt junnu itsellesi palvelus ja ole hiljaa, niin et nolaa itseäsi enempää. Peli on jo hävitty, nyt vaan joka viestillä kaivat monttua itsellesi syvemmäksi. Tässä vaiheessa jo kaikki muut kuin sä itse tajuaa sen.

Jeesus, mikä peli? Oletko vähän pihalla vai enkö ymmärrä juttuas? Ja Täysii, mua ei kiinnosta sun treenit ja vaikka olenkin imarreltu että se ajaa sut vitutuksen partaalle, mitä mä teen, ei kuulu sulle. Toi juttu on niin väsynyttä hei, lahjattomat ne vaan kitisee ;) kaverukset provosoituu täysin mitättömästä asiasta, käyttäisitte energianne johonkin järkevään ja säästäkää minut tältä hulvattomuudelta, ei naurava unta saa, tietänette toisen version tästä.

tainnu salihommat nousta jerkuulla päähän :D ei näitä tyyppejä salille.....

Ps. otin ennen joulua 3x6x90kg kapeasta penkistä joka siis tarkoittaa että saan 5x115 normipenkistä, joten paljon solttupenamaksimit? ( :face: )

Tässä kaksi veikattavaa:
Mielestäni paras sarja (todella tiukka)
87,5x7
elikkäs paljon ton perusteella puhdas ja räikeä salinosto erikseen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom