Arvaa Max-Penkkitulos Peli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^
Jälkimmäinen oikein :)

Voi ei, olen kade. Mulla on parhaat sarjat nyt 8x90kg, 6x95kg, ja pitäis maksimia kokeilla seuraavassa treenissä. Olen onnesta soikeana jos 110 menee, enkä suoraan sanoen usko että menee. Toisilla on maksimivoimia paremmin kuin toisilla. :)

Voi ei, olen kade. Mulla on parhaat sarjat nyt 8x90kg, 6x95kg, ja pitäis maksimia kokeilla seuraavassa treenissä. Olen onnesta soikeana jos 110 menee, enkä suoraan sanoen usko että menee. Toisilla on maksimivoimia paremmin kuin toisilla. :)

tuossa oli 8kk treeniä takana ja kerkesin jo kaverille mainitsemaan että uutena vuotena olisi tarkoitus saada se 110 :D puhdas nosto oli tasan sata. Kaverin opeilla nostettiin 2 viikon aikana maksimini 95-110 :) kokeilin ennakkoluulottomasti uutta lähestymistapaa kun kaveri nosti 80kg painavana kuitenkin 185 (salinosto myös) pitkien nousujohteisten puhtaiden lämmitys sarjojen päälle aina isompaa malmia ja rumempaa tekniikkaa, kyllä se puhdas nosto myös nousi vauhdilla

tuossa oli 8kk treeniä takana ja kerkesin jo kaverille mainitsemaan että uutena vuotena olisi tarkoitus saada se 110 :D puhdas nosto oli tasan sata. Kaverin opeilla nostettiin 2 viikon aikana maksimini 95-110 :) kokeilin ennakkoluulottomasti uutta lähestymistapaa kun kaveri nosti 80kg painavana kuitenkin 185 (salinosto myös) pitkien nousujohteisten puhtaiden lämmitys sarjojen päälle aina isompaa malmia ja rumempaa tekniikkaa, kyllä se puhdas nosto myös nousi vauhdilla

Nojoo, kieltämättä itsellä on sellanen bodaustekniikka aina, olematon kaari, perse tukevasti penkissä. Lavat on kyllä yhdessä. Mutta saisin varmaan minäkin enemmän jos opettelisin riuhtomaan kunnolla.

^
itse myös alusta lähtien lihaskasvupainotteisesti tehnyt, mutta kyllähän se penkkitulos kiinnosti sen verran että piti yli 100 ottaa :) rohkeasti kaarta, asennetta ja hyvät lämmöt+pari isompaa rautaa vielä puhtaasti ennen rumempaa runnomista. Noilla saattaisi se noustakkin :) tsemppiä yritykseen anyway!

1x6 97.5kg + 1x6 100kg + 1x 110kg + 1x 120kg joka ei enää noussut. Paljos maksimi? Nyt pidempää bodailtu penkkiin niin panostamatta. PS Mistä helvetistä voi johtua räjähdysmäinen kasvu vinopenkin painoissa kun tein käsipainoilla? Kuukaudessa 8x30kg -> 6x40kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaverini puolesta tosiaa kyselen ko hän ei viitsi itse rekisteröityä : /
Testataas vielä mitä mieltä omasta tuloksestani; 3x8x30kg?

Vihdoin uskalsi isompaa rautaa ottaa kätösiin,
8x32,5kg per käsi, paljon mahtaisi nousta tangolla?
Ja osaako kukaan sanoa millä painoilla otettuna 8 toiston sarja vastaa tankopenkissä 100kg maksimia?

Ja osaako kukaan sanoa millä painoilla otettuna 8 toiston sarja vastaa tankopenkissä 100kg maksimia?

82,5kg-85kg

+ siis tämä tangolla niin alkaa olla tuo 100kg tangolla aika lähellä. Jos kässäripenkkiä tarkoitit niin siihen en sano mitään..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom