Pakko sanoa, että toi sinun tulos tässä helvetin outo on :D
No, onhan se vähä alakanttiin, mutta mw2:n tulos on 20kg enemmän ku olettasin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko sanoa, että toi sinun tulos tässä helvetin outo on :D
ass-to-the-grass -kyykky 3x8x110kg... heittäkääs maksimia? ;)
4kpl kuuden toiston sarjoja. Viimenen oli vähän tiukka mutta muut kohtuu kevyitä. Mainittakoon nyt vielä että tuo 120kg meni kohtuu kevyesti :D ois varmaan enemmänki menny vaan 140 paino jo liikaa niskassa niin en kehdannu sit kokeilla En ole ennätyssarjoja juuri kokeillu siis. varmaan joku 10-12x85Siis toistoja on 4 vai 6 sillä 85kg:lla? Toi maksimi tuntuu aikas mahottomalta, kun mä olen saanu 82,5x20, maksimi 105.
155kg
Alecin max repsiks veikkaisin 130kg ja toi mun maxim oli toi 150kg.
400.
10x80kg..Max = ?
Ohhoh. Arvasin oikein
Alecille 140?
115kg ?elasto sanoi:4x100=?
Ensi viikolla tulee kokeiltua uutta ohjelmaa varten tehtävä maksiminosto testi kyykyssä, penkissä ja mavessa. Arvaa jokaisen liikkeen tulos ja YT. Voittajalle mainetta ja kunniaa. Tulokset tulevat jossain vaiheessa ensi viikolla tänne. Itselläkään ei ole mitään hajua mitä tulee :D
Tässä on viime aikaisten treenien rykäsyjä.
Kyykky 3x5@125kg (kaksi viimeistä toistoa kaatui selälle aika pahasti)
Kyykky 2x5@105kg
Penkki 5x3@115kg
Mavea olen tehnyt 1x tekniikka harjoituksia 5x@130kg oli kovin veto. Ei tuntunu niin kauheen painavalta. Kulmasoutua tullut tehty parhaimmillaan 5x@120kg.
115?10x80kg..Max = ?
Kannattaako kyykkyä muuten tehdä esim näin Pe ja seuraavana ma, nyt on su ja huomenna menossa taas salille ja pe tein Kyykky reenit ja nyt on pakarat ja Reidet vähä kipeät? haittaako toi pieni kipeä vaikka tekiskin sen 2xkyykyt viikossa?