Arvaa max kyykky peli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis toistoja on 4 vai 6 sillä 85kg:lla? Toi maksimi tuntuu aikas mahottomalta, kun mä olen saanu 82,5x20, maksimi 105.
4kpl kuuden toiston sarjoja. Viimenen oli vähän tiukka mutta muut kohtuu kevyitä. Mainittakoon nyt vielä että tuo 120kg meni kohtuu kevyesti :D ois varmaan enemmänki menny vaan 140 paino jo liikaa niskassa niin en kehdannu sit kokeilla :) En ole ennätyssarjoja juuri kokeillu siis. varmaan joku 10-12x85

4x120?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensi viikolla tehtävä maksiminosto testi

Ensi viikolla tulee kokeiltua uutta ohjelmaa varten tehtävä maksiminosto testi kyykyssä, penkissä ja mavessa. Arvaa jokaisen liikkeen tulos ja YT. Voittajalle mainetta ja kunniaa. Tulokset tulevat jossain vaiheessa ensi viikolla tänne. Itselläkään ei ole mitään hajua mitä tulee :D

Tässä on viime aikaisten treenien rykäsyjä.

Kyykky 3x5@125kg (kaksi viimeistä toistoa kaatui selälle aika pahasti)
Kyykky 2x5@105kg

Penkki 5x3@115kg

Mavea olen tehnyt 1x tekniikka harjoituksia 5x@130kg oli kovin veto. Ei tuntunu niin kauheen painavalta. Kulmasoutua tullut tehty parhaimmillaan 5x@120kg.

Ensi viikolla tulee kokeiltua uutta ohjelmaa varten tehtävä maksiminosto testi kyykyssä, penkissä ja mavessa. Arvaa jokaisen liikkeen tulos ja YT. Voittajalle mainetta ja kunniaa. Tulokset tulevat jossain vaiheessa ensi viikolla tänne. Itselläkään ei ole mitään hajua mitä tulee :D

Tässä on viime aikaisten treenien rykäsyjä.

Kyykky 3x5@125kg (kaksi viimeistä toistoa kaatui selälle aika pahasti)
Kyykky 2x5@105kg

Penkki 5x3@115kg

Mavea olen tehnyt 1x tekniikka harjoituksia 5x@130kg oli kovin veto. Ei tuntunu niin kauheen painavalta. Kulmasoutua tullut tehty parhaimmillaan 5x@120kg.

Kyykky: 160kg
Mave: 170kg
Penkki: 130kg
YT: 460kg

Kannattaako kyykkyä muuten tehdä esim näin Pe ja seuraavana ma, nyt on su ja huomenna menossa taas salille ja pe tein Kyykky reenit ja nyt on pakarat ja Reidet vähä kipeät? haittaako toi pieni kipeä vaikka tekiskin sen 2xkyykyt viikossa?

Kannattaako kyykkyä muuten tehdä esim näin Pe ja seuraavana ma, nyt on su ja huomenna menossa taas salille ja pe tein Kyykky reenit ja nyt on pakarat ja Reidet vähä kipeät? haittaako toi pieni kipeä vaikka tekiskin sen 2xkyykyt viikossa?

Vähän väärä threadi sulla mut riippuu varmaan aika pitkälti minkälaisella ohjelmalla treenaat? :D

Suositut

Back
Ylös Bottom