Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Meta title: đŸ”„ ARNOLDIN KULTAINEN KUUSIKKO – GOLDEN SIX đŸ”„

Meta description: Legendaarinen koko kropan perusohjelma, kuusi liikettÀ jotka rakensivat Arnoldin pohjan.

Tuo kyykky on kyllÀ tÀmÀn ohjelman raskain liike, kun sitÀ tulee vielÀ 4 sarjaa.. kyllÀ kun tuon tekee alkuu niin saa kyllÀ hyvÀt lÀmmöt heti pÀÀlle. Sitten tuo viimeinen eli istumaannousu on kyllÀ siinÀ mielessÀ raskas, kun se tehdÀÀn treenin loppuun viimeisillÀ voimilla ja vain 60sek palautukset ja kun tekee vielÀ lisÀpainolla sen 3x20, niin kyllÀ saa ittensÀ siinÀ jo aika loppuun. :D

Onko kukaan pidempÀÀn tÀtÀ ohjelmaa takoneista kokeillut eri sarjapituuksilla?

Itse tein tÀllÀ ohjelmalla aikoinaan 6kk, sen jÀlkeen vaihdoin ohjelmaa, mutta nyt kokeilen tÀtÀ uudestaan, mutta 15 toiston sarjoilla.
Tietysti kohtuu kevyet raudat kun 3x viikossa pitÀÀ jaksaa tehdÀ, mutta mielenkiintoista kokeilla...

LisÀÀ painoja kehiin sitten vatsoissa, jos menee 20 toistoa per sarja. Eikös ne gurut niin sano..

Aloituspostissahan sanotaan ettÀ 3x20 ( tai niin monta kuin menee) eli pÀÀttelin tyhmÀssÀ pÀÀssÀni ettÀ teen lisÀpainolla tuon ettÀ just saa 3x20 tehtyÀ..

Aloituspostissahan sanotaan ettÀ 3x20 ( tai niin monta kuin menee) eli pÀÀttelin tyhmÀssÀ pÀÀssÀni ettÀ teen lisÀpainolla tuon ettÀ just saa 3x20 tehtyÀ..

ei mun mielestÀ ainakaan tuo 20 toistoa vatsoja tunnu vielÀ paljoa missÀÀn ja jos max rupeaa vetÀmÀÀn niin menee ikÀ ja terveys kun vÀÀntÀÀ loppuun asti

edit: eli lisÀpainojen kanssa varmaan 20 on sopiva

Viimeksi muokattu:
ei mun mielestÀ ainakaan tuo 20 toistoa vatsoja tunnu vielÀ paljoa missÀÀn ja jos max rupeaa vetÀmÀÀn niin menee ikÀ ja terveys kun vÀÀntÀÀ loppuun asti

Juu saa kyllÀ vatsan kipeeksi seuraavan pÀivÀn kun jÀnnittÀÀ vatsaa :D

Juu saa kyllÀ vatsan kipeeksi seuraavan pÀivÀn kun jÀnnittÀÀ vatsaa :D

E: Tuplat

Mulla tulikin sitten muutaman pÀivÀn tauto G6 treeneihin. SelÀssÀ ollut kipua jo useamman viikon, lÀÀkÀri totesi ettÀ siel on nikamat lukossa. Osteopaatille.... Rintarangan fasettilukko. Saatiin auki mut nyt pitÀÀ ottaa kuulemma kevyesti, ensviikolla uus aika. Jos vaikka sit pÀÀsis taas reenailemaan. Tosta lukkoilusta voi tulla krooninen vaiva jos sitÀ ei hoida ajoissa, nÀin sano lekuri.

veikkaan ettÀ mulla viime talvena jotain samantyylistÀ vikaa ollu selÀssÀ, pari viikkoa jumalattoman kipeÀ selkÀ mutta sitten helpotti ja jatkoin treeniÀ normaalisti

Huh huh nyt on eka viikko kuusikkoa takana ja on tÀÀ kyllÀ raskas ohjelma.. voin vaan kuvitella tÀstÀ kun sarjapainot nousee hiljalleen mitÀ tuleman pitÀÀ :D

TÀnÀÀn kyykky 60kg, penkki, 55kg, leuat 9,7,6, nt punnerrus 25kg 10,10,10 ja 9, hauiskÀÀntö 20kg 10,10 ja 10 ja istumaannousu 3x20/4kg kÀsipaino niskan takana.

Maanantaina sitten kaikkiin muihin painoa lisÀÀ paitsi nt punnerrrukseen ja hauiskÀÀntöön ;)

T.Rintalan kanssa aika samat painot, mielenkiintoista nÀhdÀ mikÀ tilanne parin-kolmen kuukauden pÀÀstÀ.

Mulla takana kolme viikkoa ja painot:
Kyykky 60kg 4X10 (aika helppo, oon tehny smithissÀ 70 kilolla, nyt vaihdoin normiin)
Penkki 50kg 4x10 (viimeiset kaksi toistoa tosi tiukat)
Leuat ylÀtaljassa 59kg 3x10 (pitÀÀ kohta alkaa tekemÀÀn leuanvetoina kun voimat kasvaa)
nt-punnerrus 25kg 4x10 (pari viimeistÀ kans tosi irvistystÀ)
HauiskÀÀntö 25kg 3x10
Sit-upit 4X20 kÀdet sivuilla, ei lisÀpainoja

Alotan salilla kÀymisen varmaan tÀssÀ koulun yhteydessÀ. Kuinkas monena pÀivÀnÀ viikossa aloittelijat yleensÀ tÀtÀ tekee? Ja monta kertaa pÀivÀssÀ, ja voiko tehdÀ jotain muutakin samana pÀivÀnÀ? Ruokavalio on minulle yhtÀ hepreaa. PitÀisikö olla enemmÀn lepopÀiviÀ kuin treenipÀiviÀ?

Alotan salilla kÀymisen varmaan tÀssÀ koulun yhteydessÀ. Kuinkas monena pÀivÀnÀ viikossa aloittelijat yleensÀ tÀtÀ tekee? Ja monta kertaa pÀivÀssÀ, ja voiko tehdÀ jotain muutakin samana pÀivÀnÀ? Ruokavalio on minulle yhtÀ hepreaa. PitÀisikö olla enemmÀn lepopÀiviÀ kuin treenipÀiviÀ?

Ite alotin tÀllÀ ohjelmalla. Tein kolme kertaa viikkoon ma, ke ja pe. syö koulussa hyvin ja kotona eli kunnon ruokaa naamaan. KyllÀ tulokset nousee!:D

3krt/vk 1krt/pv, Ei perÀkkÀisinÀ pÀivinÀ.
MÀÀritÀ "muuta" jos tarkoitit kuntoilua kuten jotain aerobista niin joo voi, mutta jos massaa haluat niin syö sen mukaan enemmÀn.

LeveÀhkö vastaote lienee se, mitÀ tÀssÀ ohjelmassa haetaan.

Mjaah... Sanoisin kyllÀ, ettÀ mieluummin leveÀ myötÀote - ottaa enemmÀn selkÀÀn ja vÀhemmÀn haukkaan. TÀssÀ ei kuitenkaan mitÀÀn muuta selkÀliikettÀ ole ja haukoille on jo omakin liike.

Back
Ylös Bottom