Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Meta title: 🔥 ARNOLDIN KULTAINEN KUUSIKKO – GOLDEN SIX 🔥

Meta description: Legendaarinen koko kropan perusohjelma, kuusi liikettä jotka rakensivat Arnoldin pohjan.

No niin olen tätä threadia jo jonkun verran lueskellut ja mietin yhtä asiaa...

Siis ilmeisesti tämä sopii aloittelijalle ihan tälläisenään mutta ongelma on että salilla ei ole oikein mahdollista käydä kun sen verran korvessa asutaan ja kotoa löytyy vain leuanvetotanko ja käsipainot johon menee yhteensä vain 20 kiloa painoja... Toki lisäpainoja voi ostaa ja sehän tässä varmaan joka tapauksessa jossain vaiheessa on edessä mutta kannattaako tätä ohjelmaa näin pienillä painoilla edes tehdä? Niin ja ikää on vain 15 ja pituus tais olla 165 ja paino 55 :D Eli lihaa ois ihan kiva saada lisää ja siksi tätä ohjelmaa ajattelin kun käsitin että tämä olisi siihen aika passeli

Ei tuu mitään noilla vermeillä. Sano iskälle tai naapurin isännälle, että hitsaa sulle kyykkytelineen ja penkin. Sitten sanot iskälle, että tanko ja väh. 80 kiloo painoja pitää saada. Valurautakiekkoja saa aika halvallakin jostain. Sitten sanot iskälle vielä, että siivoo romunsa pois autotallista, vajasta tai muusta vastaavasta. Siitä tulee sun kuntosali. Ohjelma on hyvä mutta edellämainitut vaatimukset pitää täyttää.

No niin olen tätä threadia jo jonkun verran lueskellut ja mietin yhtä asiaa...

Siis ilmeisesti tämä sopii aloittelijalle ihan tälläisenään mutta ongelma on että salilla ei ole oikein mahdollista käydä kun sen verran korvessa asutaan ja kotoa löytyy vain leuanvetotanko ja käsipainot johon menee yhteensä vain 20 kiloa painoja... Toki lisäpainoja voi ostaa ja sehän tässä varmaan joka tapauksessa jossain vaiheessa on edessä mutta kannattaako tätä ohjelmaa näin pienillä painoilla edes tehdä? Niin ja ikää on vain 15 ja pituus tais olla 165 ja paino 55 :D Eli lihaa ois ihan kiva saada lisää ja siksi tätä ohjelmaa ajattelin kun käsitin että tämä olisi siihen aika passeli

Arskan toteuttamisesta ei ainakaan noilla tule oikein mitään.

Mutta selaileppa tätä, jos täältä löytyis jotain: http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/93476-kotitreeniohjelmaa/

Ok... No pitää kattoo jos jossain vaiheessa onnistus, pitää nyt jonkun aikaa yrittää treenata pelkästään noilla :D

E: Kiitti linkistä nann3 ;)

ja selkä kipeeks kun teet maven ja kyykyn samassa. tää on ihan sellasenaan toimiva ohjelma, koittakaa jo uskoa

Mitenkään arskan ohjelmaa kommentoimatta, mutta tuo nyt on ihan paska väite. 1-jakoisessa nyt on ihan normaalia vetää molemmat samassa treenissä, vaikkei maastavetoa joka kerta ole pakko tehdäkään.

Mitenkään arskan ohjelmaa kommentoimatta, mutta tuo nyt on ihan paska väite. 1-jakoisessa nyt on ihan normaalia vetää molemmat samassa treenissä, vaikkei maastavetoa joka kerta ole pakko tehdäkään.

No koitappa ite vetää kova kyykkysarja ja sen päälle mave, miten mahtaa kulkea?

Yleensäkkään kova kyykky ja kova veto tehdään vain kerran viikkoon. Tai toinen tehdään kevennettynä.

No koitappa ite vetää kova kyykkysarja ja sen päälle mave, miten mahtaa kulkea?

Yleensäkkään kova kyykky ja kova veto tehdään vain kerran viikkoon. Tai toinen tehdään kevennettynä.

Joka viikko tuon teen, aivan hyvin kulkee. Mave tosin vain joka toinen kerta, mutta kuitenkin. Vilkaiseppa vaikkapa tätä ohjelmaa, aivan hyvin molemmat menee samassa treenissä:
http://www.pakkotoisto.com/aloittel...inen-perusohjelma-aloittelijalle/#post2018505

Ylipäätään mun mielestä turha lähteä tuomitsemaan ettei onnistu, ennen kuin kokeilee. Tottakai vaatii yhtäkkiä totuttelua, jos aiemmat treenit ovat olleet täysin erilaisia, mutta se ei sitä tarkoita etteikö kroppa siihen tottuisi. Kannattaa myös katella vaikkapa jto:n posteja, välillä suositellaan hyvinkin "normaalista" poikkeavia ohjelmia, kummasti ne vaan toimii..

Joka viikko tuon teen, aivan hyvin kulkee. Mave tosin vain joka toinen kerta, mutta kuitenkin. Vilkaiseppa vaikkapa tätä ohjelmaa, aivan hyvin molemmat menee samassa treenissä:
http://www.pakkotoisto.com/aloittel...inen-perusohjelma-aloittelijalle/#post2018505

Ylipäätään mun mielestä turha lähteä tuomitsemaan ettei onnistu, ennen kuin kokeilee. Tottakai vaatii yhtäkkiä totuttelua, jos aiemmat treenit ovat olleet täysin erilaisia, mutta se ei sitä tarkoita etteikö kroppa siihen tottuisi. Kannattaa myös katella vaikkapa jto:n posteja, välillä suositellaan hyvinkin "normaalista" poikkeavia ohjelmia, kummasti ne vaan toimii..

'
No mun selkä ainakin huutaa hoosiannaa kovan kyykkysetin jälkeen, voihan sitä mavea sen jälkeen tehä mutta ei siihen tankoon parane painoja laittaa. Ja jos kutosessa ei sais ihan piippuun asti tehdä, niin tuleehan tuossa mave+kyykky combossa alaselkään hittiä niin että heikompia hirvittää. Joten ei tod. ole mitään järkeä lisätä sitä vetoa tuonne.

eli kun vipa sarjassa on tunne että menisi vielä 2-3 toistoa niin tehdäänkö ne toistot? vai jätetäänkö kymmeneen ja ensi kerralla lisää painoa

eli kun vipa sarjassa on tunne että menisi vielä 2-3 toistoa niin tehdäänkö ne toistot? vai jätetäänkö kymmeneen ja ensi kerralla lisää painoa

Itse olen käsittänyt sillä tavalla että ekoissa sarjoissa tehdään vain se kymmenen vaikka saisi enemmänkin ja vikassa sarjassa jos saa menemään sen pari yli niin ensi kerralla enemmän painoa. Eli tehdään

'
No mun selkä ainakin huutaa hoosiannaa kovan kyykkysetin jälkeen, voihan sitä mavea sen jälkeen tehä mutta ei siihen tankoon parane painoja laittaa. Ja jos kutosessa ei sais ihan piippuun asti tehdä, niin tuleehan tuossa mave+kyykky combossa alaselkään hittiä niin että heikompia hirvittää. Joten ei tod. ole mitään järkeä lisätä sitä vetoa tuonne.

Tottakai kyykyn jälkeen alaselässä on tunnetta että jotain on tehty, mutta ei tuo mavea tekemästä estä. Tottakai myös kokonaisuus ratkaisee, mun kyykkytreeneissä ei ole mitään 4x10 kyykkyä vaan viimeks varsinaiset kovat sarjat oli 2x5, niin että viimesen toiston sai nippa nappa ylös. Siitä sitten lyhyen lämmittelyn jälkeen 1-3 kovaa sarjaa mavea, toistojenkin ollessa 1-5 välillä.
Kutein sanoin aiemminkin, en ole arskan ohjelmaa erikseen mitenkään kommentoinutkaan. Varmasti ihan toimiva sellaisenaankin.

jaahas ja taas pitäisi aloittaa tämä ohjelma. Viime kerrasta viisaastuneena, edellis kerralla meni hauikset aivan tukkoon vaikka en tehnyt loppuun asti. Kesti yllätävän kauan taas hauisten palauta kunnolla kun usean kuukauden päästä kun vähän tein salilla hauista niin johan alkoi särkemään. No nyt sitten osaa jo suhteuttaa ohjelman työpäivien fyysisyyteen... :rock:

itsekin aloitin taas tämän ohjelman. Mieli tekee kokeilla myös HIIT:tiä tämän ohella. Mahtaako käydä liian rankaksi ettei tulisi ylikuntoa tai tms. ikävää?
Toinen kysymys, tätä ohjelmaa tehdessä pidemmän aikaa, oisko hyvä pitää lepoviikkoja, muuttaa toistojen määriä tai liikkeitä? Kiitos jos joku viittii vastailla.

itsekin aloitin taas tämän ohjelman. Mieli tekee kokeilla myös HIIT:tiä tämän ohella. Mahtaako käydä liian rankaksi ettei tulisi ylikuntoa tai tms. ikävää?
Toinen kysymys, tätä ohjelmaa tehdessä pidemmän aikaa, oisko hyvä pitää lepoviikkoja, muuttaa toistojen määriä tai liikkeitä? Kiitos jos joku viittii vastailla.

Kevyitä viikkoja voi varmasti pitää, mutta mitään täysiä lepoviikkoja en lähtisi pitämään, eli siis ei kannata pitää mitään totaali taukoa punttien nostelusta. Ite en oo G6 noita toistoja tai sarjamääriä muutellut vaikka olen 3 kuukautta ohjelmaa käyttänyt yhtäperää.

joo kevyitä viikkoja just ajattelinkin. Maven aattelin ottaa kerta viikkoon kyykyn tilalle ja leuanvedossa vaihtaa otetta välillä kun satun omistamaan hienon "monitoimitangon" =), muuten tarkotus pysyä ohjelmassa ja unohtaa siks aikaa kaikki hilavitkutukset.

Back
Ylös Bottom