Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuosta suolasta. Kuumissa maissahan suolalla kyllästettyä vettä myydään ihan järestään kaupassa. Ei se mitään hölmöilyä oo nakata hintsusti suolaa veden mukaan. Sillä on ihan vissi merkitys kropan toimintaan.
Toisekseen koska jokainen pakkislainenhan syö vain ja ainoastaan terveellistä ruokaa ja suolat yms. on jätetty ruokavaliosta ( ;) ), ei voida verrata siihen miten tavan suomalainen saa suolaa jo liiankin kanssa tavan sapuskasta.

Ei ne lihat mihinkää lähde jos vähän aikaa pikkasen pienemmillä painoilla vääntää... Voi olla ennemminki niin että ton ohjelman myötä alkaa lihat turpoaa :)

Itsellä G6 alkaa huomenna ja tarkoitus vetää sillä 3kk mittainen bodyjakso läpi vastapainona viime kevään/alkukesän voimapainotteisemalle treenille. Joka neljäs tai viides viikko kevyt. Tavoitteena olisi saada varsinkin rintaan ja käsiin lisää matskua sekä kyykkytulos nousemaan.

No niin olisin tätä ohjelmaa aloittelemassa... Mutta ongelma on se että en tätä ohjelmaa kolmea kertaa viikossa välttämättä pysty tekemään, joten voisiko joku suositella jotain korvaavaa tai jollain tavalla tätä ohjelmaa täydentävää ohjelmaa sillon kun tätä ei pysty tekemään kun käytettävissä on vain korkeintaan 20kg (2x10kg) säädettävät käsipainot? Ja vähän vaikea sanoa kun saattaa vähän vaihdella mutta olisko silleen että joka kolmas kerta ei pysty tekemään, joten tulisi viikossa noin 2 treeniä tätä + joku toinen treeni

Voisiko mulle olla hyötyä tästä ohjelmasta, vai toimiiko tämä pelkästään total aloittelijoille? Tämänhetkiset 5RM tulokset: penkki 80kg, pystypunnerrus 55kg, kyykky 140kg. Leukoja menee varmaan 8kpl 85 kilon kehonpainolla. Joutaisin kyllä treenaamaan enemmänkin kuin 3 kertaa viikossa.

Voisiko mulle olla hyötyä tästä ohjelmasta, vai toimiiko tämä pelkästään total aloittelijoille? Tämänhetkiset 5RM tulokset: penkki 80kg, pystypunnerrus 55kg, kyykky 140kg. Leukoja menee varmaan 8kpl 85 kilon kehonpainolla. Joutaisin kyllä treenaamaan enemmänkin kuin 3 kertaa viikossa.
Ehdottomasti toimii pidempäänkin treenanneille, kyykkysi on aika kova penkkiin nähden, joskus näinkinpäin:)Parempi vetää 3 x viikkoon kovaa ja antaa palautua kunnolla, sillä ohjelma on melko raskas loppuun asti rutistamalla, itsellä ei ainakaan jalat meinaa palautua 3 kyykkykerrasta viikossa millään, joten tiputin sarjamäärän neljästä kolmeen..:(

Ehdottomasti toimii pidempäänkin treenanneille, kyykkysi on aika kova penkkiin nähden, joskus näinkinpäin:)Parempi vetää 3 x viikkoon kovaa ja antaa palautua kunnolla, sillä ohjelma on melko raskas loppuun asti rutistamalla, itsellä ei ainakaan jalat meinaa palautua 3 kyykkykerrasta viikossa millään, joten tiputin sarjamäärän neljästä kolmeen..:(

Itse tein tämän ohjelman joka toinen päivä, eli: ma-ke-pe-su-ti-to-la. Ensin jätin jalat pois treenistä satunnaisesti, juurikin silloin kun huomasin että puhti on kyykystä poissa. Sitten kokeilin tuota kolmen sarjan taktiikkaa, ja se toimi aika hyvin mielestäni. Joskus hyvinä päivinä tein sen neljännenkin kyykkysarjan. Kuuntelemalla omaa kroppaa tietää kyllä hyvin mihin on kykeneväinen!

Joo, no oon treenannut kyykkyä enemmän kuin penkkiä, joten ei se vissiin mikään ihme ole että se on edellä :) Varmaan siis ensi viikosta alkaen pistän tämän ohjelman kokeiluun.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo, no oon treenannut kyykkyä enemmän kuin penkkiä, joten ei se vissiin mikään ihme ole että se on edellä :) Varmaan siis ensi viikosta alkaen pistän tämän ohjelman kokeiluun.

Tsekkaapa kyykyn syvyys, teet melko varmasti vajaita kyykkyjä.

Tsekkaapa kyykyn syvyys, teet melko varmasti vajaita kyykkyjä.

En tee, menee reilusti alle vaakatason :) Olen ihan tosissaan kyllä treenannut melkein vuoden, että kyllä sitä saisi jo kovempikin kyykkytulos olla. Penkki ja muutenkaan yläkroppa ei vaan tunnu kehittyvän millään. Kyllä se penkkikin kuitenkin on noussut huomattavasti siitä mitä alussa penkkasin.

Ohjelmaan liittyen sellainen kysymys, että onko painoa tarkoitus lisätä sitten kun saa kaikissa sarjoissa 2-3 toistoa yli tavoitellun määrän, vai tyyliin että kahdella ekalla sarjalla tekee sen 10, ja sitten vikassa sarjassa 12-13?

No niin olisin tätä ohjelmaa aloittelemassa... Mutta ongelma on se että en tätä ohjelmaa kolmea kertaa viikossa välttämättä pysty tekemään, joten voisiko joku suositella jotain korvaavaa tai jollain tavalla tätä ohjelmaa täydentävää ohjelmaa sillon kun tätä ei pysty tekemään kun käytettävissä on vain korkeintaan 20kg (2x10kg) säädettävät käsipainot? Ja vähän vaikea sanoa kun saattaa vähän vaihdella mutta olisko silleen että joka kolmas kerta ei pysty tekemään, joten tulisi viikossa noin 2 treeniä tätä + joku toinen treeni

Voisiko joku vastata? =/

Mikäli mahdollista, nii osta kotiin leuanvetotanko ja pari limppua käsipainoihin lisäksi, niin pääsee tuossa muokkaamaan esim askelkyykkyä, kovennettuja punnerruksia (jalat penkillä) leukoja, pystypunnerrusta, hauista ja vatsoja kotioloissakin.

Juu no riittääkös nuo vai mitä pitäs vielä olla? Pohkeethan tuosta ohjelmasta puuttuu, niin pitäskö niitä varmaan tehdä? Ja yhden jalan kyykkyjähän vois tehä niin ei ees painoja tarvii :D Mutta onko jotain muuta kuin nuo jo mainitsemasi? :)

Itse olen tehnyt pohkeita sillointällöin kyykyn jälkeen, kun tangossa on jo limppuakin valmiiksi, tuskinpa menoa haittaa vaikka kotitreenissä jättää tekemättäkin..Muuten ohjelma on ainakin minulle tarpeeksi kattava..

Selvä, näin tehdään ;) Entäs rannekäännöt, kannattaako tehdä? Monet taitaa pitää aika turhana liikkeenä :D

E: Ja löysin edellisestä treeniohjelmasta myös side bendin ja olankohautuksen, turhiako?

E2: Entäs kulmasoutu, en nyt äkkiä löytänyt mihin lihaksiin se ottaa, kannattaako tehdä?

Juu niin tiesinkin että se selkään ottaa mutta en ollu varma mihin kohtaan :D Mut jos leuoilla pystyy korvaamaan niin hyvä. Entäs nuo muut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom