Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyykky on aika kova verrattuna penkkiin. Hyvin tulosta tullu jatka samaa mallii.
Kyllä sinne tisseihin sitä tavaraa kans tulee. Anna mennä vaan jos kyykky kulkee.Kannattaako kyykkyä tehdä jonkin aikaa ylläpitävänä liikkeenä kunnes rintaan sais vähän lisää lihaa?
tuntu kyllä ihan 

Woouuh.. :O Jotain urheilutaustaa kyl oltava takana. Kova kyykky nimittäin. Muutkin kyl hyviä.![]()
Sarjapainot seuraavat tällä hetkellä:
Penkki: 3x10, painot 47,5kg
Kyykky: 3x10, painot 80kg
On kyllä todella hyvä kyykky, itse luulin että mulla on rinta paljon jäljessä mutta jollain on näköjään enemmän :D
Kuinka syvälle muuten teet kyykyn ja teetkö vyöllä?
, teen melko leveellä otteella tota penkkiä mutta ei ota rintaan pahemmin, mitä teen väärin?
Mihin kohtaan merkit jää? Itselläkin on ollut ongelmia penkin tuntumassa mutta tässä ohjelmassa kun tulee vähän enemmän toistoja sarjassa niin ei ole tullut ks.ongelmaa.
Voit koittaa vielä leveämmällä, eli etusormet merkin kohdalla. Kiinnitä myös huomiota oikeaan tekniikkaan. Tuolta alottelijoiden osiolta löytyy hyviä ohjeita penkkipunnerrukseen kuvien kanssa.nimettömät on sen kiiltävän viivan päällä.
Pitäis olla 81cm.Kuinka monta senttiä on ison tangon merkkien välissä ? mulla on 10kg tangon merkit 60 sentin päässä toisistaan