Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
saako ojentajat liikaa rasitusta jos tekee tämän ohjelman 3 kertaa viikkoon ja joka kerralla tekee myös ton hauiskäännön jälkeen kapeeta penkkiä 3x10 ?
Pidetäänkö kapeessa penkissä lavat yhdessä ja selkä kaarella ja mihin kohtaan tanko lasketaan ?
Onko mitää haittoja jos tekee sillee et penkin tauoilla kyykky ja vastaavasti kyykyn tauoil penkkii?
Mitä luultavammin sä piiputat aika nopeesti tolla systeemil. Etkä pysty vetää sarjoja täysil. Malttia malttia. Keskitytään yhteen liikkeeseen kerralla, etenkin kun kyseessä on "isoja" liikkeitä.
Toki voithan sä kokeilla miltä se tuntuu vetää tolleen. Mut en suosittele.
Mites tuon pystypunnerruksen kanssa on porukat tehneet? Oletteko tosiaan vetäneet sen 4 sarjaa joka kerta? Tuntuu aika suurelta määrältä, kun kyykkyäkin vedetään vain sen neljä sarjaa. Itse ajattelin ottaa siitä yhden sarjan pois ja tehdä tilalle joka toinen kerta ojentajia (dippi/ranskalainen).
Niin no mun mielestä niskantakaa punnerrus kannattaa tehä istuenPystypunnerrus seläntakaa käy jonnin verran seisten tehtynä muuallakin kuin olkapäille. Kannattaa vaa tehä sitä pystypunnerrusta.
Niin no mun mielestä niskantakaa punnerrus kannattaa tehä istuen![]()
Mulla ainaki seisten tehdessä alkaa tuntu selässä, liekö sitten tehny jotai väärin![]()