Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

mist mä sitä voisin varmuudel sanoo ku en ole kokeillu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, hyvä lähtökohta miettimiseen että tehoaako vai ei on vaikka se, että katso Arnoldin kuvaa, ja sitten itseäsi peilistä. Toinen käytti tätä ohjelmaa, toinen ei ;)

No, hyvä lähtökohta miettimiseen että tehoaako vai ei on vaikka se, että katso Arnoldin kuvaa, ja sitten itseäsi peilistä. Toinen käytti tätä ohjelmaa, toinen ei ;)
no ei tämä nyt ihan pidä varmaan paikkaansa..Arnold tuskin käytti pelkästään tätä kyseistä ohjelmaa? :D Oletko varma,että saiko arnold just tällä ohjelmalla kaikista parhaiten kehitystä vaiko jollain muulla?

Itse en salli mitään negatiivista kritiikkiä tästä ohjelmasta :curs:
itse olen ainakin todennut ohjelman toimivaksi...
joskus joulukuussa näkee kuinka paljon kaikenkaikkiaan sitä massaa on sitten kertynyt :)

itse alotin ohjelman kohta kaks kuukautta sitten, ja tosi tyytyväinen olen :) jatkan ainakin tämän vuoden loppuun saakka, sen jälkeen voi olla että kaipaan vähän vaihtelua treeniin.

Ahaa. Sit sulla on varmaan paremmat tiedot. Kuulin vaan siellä salilla missä käyn, kuinka isot jermut mietti kovaan ääneen tangon painoa.

/offtopic
En siis epäile etteikö teidän salilla käyrätanko voisi painaa sen 15kg. Tartuin vaan tohon "useimmiten" sanaan, ettei kaikille tulisi luulo että käyrätanko painaa aina sen 15kg.

offtopic/

Sanokaapa miten tätä ohjelmaa pitäisi muuttaa koska teen tätä ohjelmaa ma,ti,to ja pe (la ja su) ei pääse salille eli teen joka kerta kaikki liikkeet melkeen loppuun ja mielestäni kehityn ihan hyvin mutta maanantain treenien jälkeen tiistaina on paikat vähän kiippeenä eli haittaako se "lihaskipu" vai? Syön hyvin ja huolehdin ainakin että palaudun. Vai tartteeko ohjelmaa muuttaa silloin olleenkaan?

Sanokaapa miten tätä ohjelmaa pitäisi muuttaa koska teen tätä ohjelmaa ma,ti,to ja pe (la ja su) ei pääse salille eli teen joka kerta kaikki liikkeet melkeen loppuun ja mielestäni kehityn ihan hyvin mutta maanantain treenien jälkeen tiistaina on paikat vähän kiippeenä eli haittaako se "lihaskipu" vai? Syön hyvin ja huolehdin ainakin että palaudun. Vai tartteeko ohjelmaa muuttaa silloin olleenkaan?

Tee mielummin ma, ke ja pe. Aina enemmän ei ole parempi. Älä tee liikkeitä ihan loppuun, jätä ainakin yksi toisto varastoon.

Itse oon nyt muutaman kuukauden tehnyt tätä ohjelmaa. Tosin vähän muokkasin sitä mieleisemmäksi. Ihan hyvältä tuntuu, tietää kyllä käyneensä salilla :dance:

Nyt on jo muutama kuukausi takana arskan ohjelmaa ja hyvältä on tuntunut. Nyt kuitenkin veivannut noita kymppejä ihan tarpeeksi ja ajattelin, että tiputtaisin toistojen määrät 10-->6. En siis ole mitään mikrosyklejä käyttänyt.

Eli mitä muita muutoksia silloin tulee ohjelmaan? palautumis aikoja kannattaa varmaankin hieman pidentää ja teenkö sarjoja myös useamman vai?

Voisko tohon ohjelmaan lisätä viä jotain? Kun oon tehny tätä ny viikonpari ja mulla ei mee tän ohjelman liikkeisiin ku alkulämpö + tunti. Mieluusti olisin vaikka 1,5h kerralla. Vai teenko vaan liian nopeesti, ja liika pienillä painoilla? Aikalailla loppuun asti vedän liikkeet, mut eipä silti juur o paikat kipeiks tullu, vähän ehkä väsyttää enempi. Eli mitä tähän voi viä lisätä, vai lisäänkö mitään?

Samaa ohjelmaa toistettaessa useamman kerran viikossa käy yleensä niin että paikat eivät enää kipene. Ei siihen tehokkaaseen treeniin tarvita enempää kuin tunti, jos ei tunnu riittävän niin vika on käyttäjässä. Et lisää, magemo, mitään muuta kuin painoja liikkeisiin. Jos olet ihan aloittelija (tai alle satakiloinen) voit tehdä sarjat hyvinkin failureen, eli positiiviseen loppuun saakka, koska et osaa käyttää kaikkia voimavarojasi täydellisesti muutenkaan. Täysillä voi treenata ja pitääkin, kunhan palautuu ja kehittyy.

Pappa123, kun tiputat toistomäärän noin alhaiseksi, ei varmaan kannata tuijotella sitä kelloa vaan palautua sen aikaa kun tuntuu hyvältä ja psyykkailla samalla seuraavaa sarjaa. Siperia opettaa.

Ja tämähän on 100% faktaa sillä olen alle satakiloinen.

Ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä lukee, itse en ottaisi ohjeita keneltäkään Hardcore93xD nimimerkkiseltä henkilöltä, mutta toisaalta en ottaisi ohjeita kanaljaltakaan... Ei millään pahalla.
Kokeilet kaikenlaista ja teet minkä parhaaksi näet, niinhän se evoluutiokin toimii ja hyvinhän meillä täällä on idiootteja ja idiootteja elitistejä. :anssi:

Olen tehnyt nyt joku 2-3kk tätä ohjelmaa. Ei tämä nyt mikään ihmeidentekijä ole, mutta toimii silti omalla kohdalla ihan kiitettävästi.

Sellaista kysyisin, että onko tässä mitään mahdollisuutta, tai ennen kaikkea järkeä lomittaa noita liikkeitä? Ihan vaan yksinkertaisesti siksi, ettei menisi niin kauaa aikaa salilla. Eli siis siten, että tekee vaikkapa ensin sarjan penkkiä ja siinä penkin lepotauolla vetää vaikkapa leukasarjan, ja sitten taas vetää seuraavan penkkisarjan ja niin edespäin? Jos energiaa löytyy niin onko tällaisessa mitään järkeä ja jos on, niin miten liikkeet kannattaisi lomittaa, ettei samat lihakset saa perättäistä rasitusta?

Olen tehnyt nyt joku 2-3kk tätä ohjelmaa. Ei tämä nyt mikään ihmeidentekijä ole, mutta toimii silti omalla kohdalla ihan kiitettävästi.

Sellaista kysyisin, että onko tässä mitään mahdollisuutta, tai ennen kaikkea järkeä lomittaa noita liikkeitä? Ihan vaan yksinkertaisesti siksi, ettei menisi niin kauaa aikaa salilla. Eli siis siten, että tekee vaikkapa ensin sarjan penkkiä ja siinä penkin lepotauolla vetää vaikkapa leukasarjan, ja sitten taas vetää seuraavan penkkisarjan ja niin edespäin? Jos energiaa löytyy niin onko tällaisessa mitään järkeä ja jos on, niin miten liikkeet kannattaisi lomittaa, ettei samat lihakset saa perättäistä rasitusta?
Ite en kyl rupeis tohon hommaa et lepotauoil vetäis jotai muit liikkeitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom