Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Nyt 1kk treeniä takana golden sixillä, treenipainot ovat kasvaneet, mutta kasvu on ollut melko rauhallista. Esimerkiksi penkissä sarjapainot on noussu n.5kilo ja kyykyssä 10kiloa. Todella kiva ohjelma saa painaa satalasissa ja sehän sopii minulle.:D

Hyvin sitä kehitystä on tullu kuitenkin. Ei voi sanoa että nuo parannukset olisivat mitään pieniä... Ajattelepa pitemmällä aikavälillä noita niin alkaa hirvittää ja realiteetit tulee vastaan:D Jatka samaan malliin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan hyvää nousuahan tuo on. Jos saat saman vauhdin pidettyä niin se on 3kk kohdalla noussut kyykky 30kg ja 15kg penkissä. Se on mielestäni melkoisesti tohon aikaan.

Edit. ja taas hidas

Noh noh kiitos kannustuksesta:) Taitaa tuo painojennousu kuitenkin johtua siitä että olen vielä aika alottelija ja sen takia painot kasvavat.

Mulla sama juttu ku Matsilla, penkissä kuukaudessa noussu viidellä kilolla, kun taas kyykyssä joutuu melkeen joka kerta heittää lisää rautaa tankoon, johtuu varmaan siitä että ennen tätä ohjelmaa en juuri koskaan oo treenannu jalkoja, alussa pelkällä tangollaki kyykkääminen teki kipeää vaikka sen ois muuten jaksanu, tällä hetkellä tangossa on 65kg.

Kyykky ei ole korvattavissa mielestäni, ellei todella ole jotain vammaa joka estää sen. Se on paljon kehittävämpi moninivelliike, jos prässiin vertaa. Miksi haluaisit korvata kyykyn? Sillä paremman kehityksen saa kuin prässillä.

Voiko kyykyn korvata vaikka jalkaprässillä?

Minusta ei voi. Prässissä jää keskivartalon rasitus aikalailla pois, mikä on epätoivottu ilmiö tämänkaltaisessa yksinkertaisessa ja perusliikkeisiin perustuvassa ohjelmassa. Voisi sanoa että kyykky on melkein minkä tahansa yksijakoisen ohjelman kivijalka, josta ei kannata aivan vähällä tinkiä.

Itekki olin lähellä alussa korvata kyykyn prässillä, kun se teki vaan yksinkertasesti kipeää kyykätä :D mutta jo 2-3 treenin jälkeen siihen tottuu, ja voi alkaa lisätä painoa. suosittelen ehdottomasti ihan kyykyä prässin sijaan. ja voin sanoo tän mikä on jo miljoonaan kertaan sanottu: se ei oo enään golden six jos rupeet vaihtaa liikkeitä. :)

No eipä mulle ainakaan kovin pehmolta tää ohjelma tunnu, aloittelija kun olen. Ite oon joskus huviks tehny kans pohkeet jos on jaksanut, mutta kai ne jotain rasitusta kyykyistäkin saa. Kai sulla on tarpeeks rautaa tangossa? ;)

Kyykyssä oon pumpaillut nyt 60kg ja tässä ohjelmassa on tarkoitus lisätä pikkuhiljaaa treenipainoja koko ajan? Miten porukka on tehnyt että voikos vaihdella takakyykyn etukyykkyyn, koska etukyykyssä saa paremman tuntuman etureisiin.

Kyykyssä oon pumpaillut nyt 60kg ja tässä ohjelmassa on tarkoitus lisätä pikkuhiljaaa treenipainoja koko ajan? Miten porukka on tehnyt että voikos vaihdella takakyykyn etukyykkyyn, koska etukyykyssä saa paremman tuntuman etureisiin.
Ei kannata tässä ohjelmassa vaihtaa takakyykkyä etukyykkyyn. Tässä kun ei ole mitään muita jalkaliikkeitä niin sulla jää kyllä takareidet jälkeen etureisiä. Takakyykky on paljon parempi kokonaisvaltasempi liike jaloille jos jaloille tehdään vain yksi liike.

Onko mitenkä noussut painot penkkipunnerruksessa. Mulla on sellanen ongelma että tökkii jostakin syystä toi pena?! Takakyykky kulkee sitten erilailla 2 viikon sisällä saanu rautaa laittaa tankoon koko ajan lisää.

Sama vähän leuanvedoissa jonka kyllä teen vastaotteella kun myötäotteella ei kule sitten yhtään? Viekö tuo takakyykky reenistä tehoja liikaa pois??

Onko mitenkä noussut painot penkkipunnerruksessa. Mulla on sellanen ongelma että tökkii jostakin syystä toi pena?! Takakyykky kulkee sitten erilailla 2 viikon sisällä saanu rautaa laittaa tankoon koko ajan lisää.

Sama vähän leuanvedoissa jonka kyllä teen vastaotteella kun myötäotteella ei kule sitten yhtään? Viekö tuo takakyykky reenistä tehoja liikaa pois??

Miten on ruokapuoli? kuinka usein teet arskaa?

Hyvin tulee syötyä. siinä ei ole mun mielestä ongelmaa. creatiinit ja protskut käytössä.

Teen tuon arskan treenin 3 kertaa viikossa. Ja palautuminen on ihan kohdillaan, jaksaa treenata jne.

Ei kannata tässä ohjelmassa vaihtaa takakyykkyä etukyykkyyn. Tässä kun ei ole mitään muita jalkaliikkeitä niin sulla jää kyllä takareidet jälkeen etureisiä. Takakyykky on paljon parempi kokonaisvaltasempi liike jaloille jos jaloille tehdään vain yksi liike.

Miten niin jää siis etureidet jälkeen jos ne ei saa sen enempää hittiä kuin etukyykyssä. Itse kun harrastan futista ja nyt säbä kausi alkaa niin etureidet saa olla hyvässä kunnossa. Tätä kun sanoin paikalla oleville kehonrakentajille ne sanoivat että kannattaa kyllä etukyykkyä tehdä, koska se on paljon etureisi valtaisempi ja soveltuu juuri jalkapallon pelaajille. Valaise tyhmää ?:david:

Miten niin jää siis etureidet jälkeen jos ne ei saa sen enempää hittiä kuin etukyykyssä. Itse kun harrastan futista ja nyt säbä kausi alkaa niin etureidet saa olla hyvässä kunnossa. Tätä kun sanoin paikalla oleville kehonrakentajille ne sanoivat että kannattaa kyllä etukyykkyä tehdä, koska se on paljon etureisi valtaisempi ja soveltuu juuri jalkapallon pelaajille. Valaise tyhmää ?:david:
Vielä kerran, ei kannata korvata takakyykkyä etukyykyllä tässä ohjelmassa, sanoivat muut "kehonrakentajat" mitä vaan. Toiseksi, en missään kohtaa ole väittänyt, että kummallakaan liikevalinnalla jäisi ETUREIDET jälkeen vai oliko tämä joku sun oma päätelmä? Teksti oli siitä kohtaa hieman epäselvä. Jos tiedät itse paremmin mikä soveltuu juuri sinun lajiasi varten, niin miksi kysyt täällä neuvoa? Kannattaa varmaan muutenkin kysellä siltä omalta valmentajalta jos haluat jotain omaa lajiasi tukevaa treeniä tehdä. Täällä kun harvoin on mitään säbän tai futiksen asiantuntijoita. Tämäkin threadi käsittelee kehonrakennusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom