Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Jaha, no, mulla ei tunnu yhtään eikä siellä paljon voimaa edes ole. Voimapyörää tehdessä selkä meinaa painua aina notkolle eikä ole kiva. Mavessa (onkohan se mave) alaselkä ottaa mukavasti ja tuntuukin siltä. Tai ylipäätään kaikissa missä täytyy selkä suorana nostaa jotain hieman painavampaa maasta.

BTW, korjausta aikaisempiin viesteihini, juuri laskin tuosta mun treenivihosta että mullahan on vasta 3vk kunnollista treeniä takana tällä golden sixillä. Siinä oli joku vajaa 1kk harjoittelua ja totuttelemista, jolloin en oikein kykkyä ja vatsoja jaksanut tehdä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
moro! nyt olen jonkun aikaa pyöritellyt tätä ohjelmaa ja hyvältä tuntuu!:)
semmonen ongelma on kuitenkin tullut kun niin paljon joutuu penkkaamaan, että olkapäät kipeytyy.
minkäs moisilla venytyksillä tota jumia sais pikkasen ees häviämään?

semmonen ongelma on kuitenkin tullut kun niin paljon joutuu penkkaamaan, että olkapäät kipeytyy. minkäs moisilla venytyksillä tota jumia sais pikkasen ees häviämään?

olkapäävenytyksiä (nää on tenniksenpelaajille, varmaan keksit jonkun tohon tennismailan tilalle)

http://smashtennis.sporttisaitti.co...avalmennus/venyttelyohjelma/13048-769152.jpeg

http://smashtennis.sporttisaitti.co...avalmennus/venyttelyohjelma/13039-648834.jpeg

http://smashtennis.sporttisaitti.co...avalmennus/venyttelyohjelma/13047-645011.jpeg

Muista kunnon lämmittely olkapäille, esim. käsien pyörittely, puukepin pyörittely jne.

Jaha, no, mulla ei tunnu yhtään eikä siellä paljon voimaa edes ole. Voimapyörää tehdessä selkä meinaa painua aina notkolle eikä ole kiva. Mavessa (onkohan se mave) alaselkä ottaa mukavasti ja tuntuukin siltä. Tai ylipäätään kaikissa missä täytyy selkä suorana nostaa jotain hieman painavampaa maasta.

Selkä aina suorana kyykyssä! Perse kunnolla taakse! Jos ei onnistu muuten niin tankoon vähemmän rojua. Kannattaa aloitella tekniikka pienemmillä painoilla niin kauan, että liike tuntuu hyvältä. Esim. kyykyn lämmittelyt ei ole väärin tehdä pelkällä tangolla, hakea siinä liikerataa ja sitten vasta rautaa tankoon.

http://www.youtube.com/watch?v=Rq8CWv8UPAI&feature=PlayList&p=C03D688F10C4DE1F&index=0

olkapäävenytyksiä (nää on tenniksenpelaajille, varmaan keksit jonkun tohon tennismailan tilalle)

http://smashtennis.sporttisaitti.co...avalmennus/venyttelyohjelma/13048-769152.jpeg

http://smashtennis.sporttisaitti.co...avalmennus/venyttelyohjelma/13039-648834.jpeg

http://smashtennis.sporttisaitti.co...avalmennus/venyttelyohjelma/13047-645011.jpeg

Muista kunnon lämmittely olkapäille, esim. käsien pyörittely, puukepin pyörittely jne.

Kiitos vinkeistä velli! Pitää pistää kokeiluun ja toivoa parasta:kippis1:

Toista viikkoa mennään kultaisella kuusikolla ja hyvältä tuntuu tässä vaiheessa, vaikka olenkin jakanut ohjelmaa ja painottanut tiettyjä heikkoja lihasryhmiä enemmän kuin toisia.

Sori oli pakko tarttua, mutta tää on ihan helvetin turha tieto.

Turha ja turha.

Mielestäni diettaaminen on vittumaista. Halusin kommentillani autistisesti tuoda esiin, että vaikka olen vähähiilihydraattisella niin se ei tarkoita ettei elämästä pitäisi nauttia. Bisse on kuitenkin meikäläisellä ihan perushyödyke.

Börsta rules!

Eli on mahdollista syödä hyvin, vetää börstaa, nauttia ja silti kehittyä.

Se oli pointti.

Pitäisiköhän tätä oikeasti jossain välissä ottaa ja kokeilla. Tämän syksyn kaksijakoisessa jonka teen kaksi kertaa vikossa kun on yhteensä jotain 16 liikettä (8 per päivä, n. 3x10 per liike), mikä on tietysti aika paljon (joskaan jaksamisen kanssa mitään ongelmia ei ole). Ainoa mikä epäilyttää hieman on toisaalta se, että omille "heikoille kohdille" (lähinnä keskivartalo) ei tuossa niin hirveästi osumaa tule, hartioille ja yläselkään sentään jotain. Ehkä sitä voisi ottaa kokeiluun sitten kun epätasapainoa on vähän enemmän korjattu :thumbs: Kuitenkin mukavan mutkattomalta ohjelmalta vaikuttaa, ja kun Arskan tietää niin on ainakin tiedossa että on varmasti toimiva ;) Toisaalta en tiedä olisiko tällä ohjelmalla vielä niin maksimaalisen suuri merkityskään, kun kyseessä on dieettivaihe ja lihasmuistin herättely tauon jälkeen, eikä vielä lihasmassan kasvatus. Jos sitä vaikka viimeistään ensi kesänä...

voiko tuon hauiskäännön tangolla tehdä z-tangolla istuen ja miten ton niskan takaa punnerruksen voi parhaiten korvata ? Entä noi istumaannousut jos ne korvaa omalla tavalla tehdä absit?

Turha ja turha.

Mielestäni diettaaminen on vittumaista. Halusin kommentillani autistisesti tuoda esiin, että vaikka olen vähähiilihydraattisella niin se ei tarkoita ettei elämästä pitäisi nauttia. Bisse on kuitenkin meikäläisellä ihan perushyödyke.

Börsta rules!

Eli on mahdollista syödä hyvin, vetää börstaa, nauttia ja silti kehittyä.

Se oli pointti.
en kommentoinut mitenkään itse alkoholin nauttimista, jos vetää ni sit vetää. Mutta sillon ku juot alkoholia dietillä ni ne kalorit on kuule viimenen huolenaihe mikä on.
Ellei se olut ole päivittäinen juoma, mitä en kyllä ymmärtäisi..

voiko tuon hauiskäännön tangolla tehdä z-tangolla istuen ja miten ton niskan takaa punnerruksen voi parhaiten korvata ? Entä noi istumaannousut jos ne korvaa omalla tavalla tehdä absit?

Tottakai kaikkiin liikkeisiin löytyy varmaan jonkinlaiset korvaajat, mutta mikään liike korvattuna ei ole tismalleen sama rasitukseltaan yms..:down:
eli muistetaan että golden six ei ole enään golden six jos vaihtelee liikkeitä.. aina samaa sanotaan et miten jos vaihan ton ja ton.. tehkää se oma 1-jakonen treeniohjelma niinkun taiatte ja haluatte treenata, mutta mitä järkeä tätä ohjelmaa on alkaa muuttamaan kun se pointti on et tämä ohjelma tehään just niinkun ykkös sivulla seisoo..:david:

Juu en muuta mitään ja koitin eilen ja hyvältä kaikki noi tuntuu. Mietityttää vaan, että saako lihakset tarpeeksi rasitusta kun vaikuttaa niin pehmolta tää ohjelma 6 liikettä vain. Ja noi pohkeet jää aivan tekemäksi. Kannattaisko lisätä pohkeet kans tähän ?

Juu en muuta mitään ja koitin eilen ja hyvältä kaikki noi tuntuu. Mietityttää vaan, että saako lihakset tarpeeksi rasitusta kun vaikuttaa niin pehmolta tää ohjelma 6 liikettä vain. Ja noi pohkeet jää aivan tekemäksi. Kannattaisko lisätä pohkeet kans tähän ?
No eipä mulle ainakaan kovin pehmolta tää ohjelma tunnu, aloittelija kun olen. Ite oon joskus huviks tehny kans pohkeet jos on jaksanut, mutta kai ne jotain rasitusta kyykyistäkin saa. Kai sulla on tarpeeks rautaa tangossa? ;)

Se miten pehmolta mikä tahansa ohjelma tuntuu on ihan itsestä kiinni. Jos siinä käytät pelkkää puukeppiä painotangon sijasta niin voi pehmolta tuntuakin, mutta kun tankoon kunnolla rautaa ja sopivan nopealla tahdilla pistät menemään (tarkoitushan ei ole tehdä 1 liike per tunti) niin johan kummasti tuntuu ;)

Nyt 1kk treeniä takana golden sixillä, treenipainot ovat kasvaneet, mutta kasvu on ollut melko rauhallista. Esimerkiksi penkissä sarjapainot on noussu n.5kilo ja kyykyssä 10kiloa. Todella kiva ohjelma saa painaa satalasissa ja sehän sopii minulle.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom