Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Hmm..tuli mieleen että onko teidän mielestä ollut minkälainen kehitys kun alotin tämän kuusikon, penkistä nousi 75kg ja nyt 95kg ja olen tehnyt ohjelmaa 4kk?Minkälaista penkkimaksimia kannattaisi odottaa noin 8kk päästä kun koulut loppuvat?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutama kysymys koskien tätä kuusikkoa:

Nyt on vasta neljäs viikko ohjelmaa menossa ja kaikki kerrat olen tehnyt kuten alussa kehoitetaan, mutta onko tässä ohjelmassa tarkoitus tehdä kevyitä viikkoja vai vedetäänkö koko kolme + kuukautta ns. täysillä?

Lisäksi leuat ovat täälläkin varsinainen murhe, joten nyt olen tehnyt leukoja vaihtelevilla otteilla 2*max ja ylätaljalla sitten 2-4*10 päivästä riippuen. Onko tämä järkevää vai kannattaisiko vaan jatkaa pelkkää tangossa roikkumista ja sätkimistä kunnes leukoja menee edes mainittava toistomäärä?

Muutama kysymys koskien tätä kuusikkoa:

Lisäksi leuat ovat täälläkin varsinainen murhe, joten nyt olen tehnyt leukoja vaihtelevilla otteilla 2*max ja ylätaljalla sitten 2-4*10 päivästä riippuen. Onko tämä järkevää vai kannattaisiko vaan jatkaa pelkkää tangossa roikkumista ja sätkimistä kunnes leukoja menee edes mainittava toistomäärä?
Suosittelen penkkileuanvedon kokeilemista: http://www.youtube.com/watch?v=aeUnme7_mlg
Eli smithin eteen laitetaan säädettävä penkki/penkki, jalat siihen ja sitten leuanvetoja.

Ensimmäinen postaus. woohoo :).

Eli nyt treenattuu noin 3 viikkoa ja treenimäärät ovat olleet siinä 3x viikossa. Ikinä en ollut ennen salilla käynyt muutakuin satunnaisesti (5-10 kertaa vuodessa). Sarjapainot nousseet aika hurjasti, johtunee kai siitä, että lähtötaso on sittenkin ollut korkeampi.

Jalkakyykky 40 kg - 65 kg
Penkki 40 kg - 50 kg
Leuat 6-5-4 - 8-8-6
pystypunnerrustakaa 22,5 kg - 30 kg
Haiuskääntö tangolla 22,5 kg - 30 kg

"Nyt on vasta neljäs viikko ohjelmaa menossa ja kaikki kerrat olen tehnyt kuten alussa kehoitetaan, mutta onko tässä ohjelmassa tarkoitus tehdä kevyitä viikkoja vai vedetäänkö koko kolme + kuukautta ns. täysillä?"

Oli niin mielestäni tarkoitus (ainakin ekalla sivulta näin ymmärsin), että kolme+ kuukautta tehdään sitä kovaa työtä. Kun kokoajan pitäisi pyrkiä nostamaan sarjapainoja pikkasen aina ylöspäin.

En osaa tota Quottaamista....

Oon kahlaillu kaikkia 167 sivua sekalaisesti läpi ja tätäkin on varmaan jo kyselty..mutta kuinka paljon painoa (lihaksena) realistisesti arvioituna voisi hankkia, sanotaanko vuoden loppuunmennessä.
Ps. Olen jo siis pari kuukautta arskan kuusikkoa tehnyt.

Oon kahlaillu kaikkia 167 sivua sekalaisesti läpi ja tätäkin on varmaan jo kyselty..mutta kuinka paljon painoa (lihaksena) realistisesti arvioituna voisi hankkia, sanotaanko vuoden loppuunmennessä.
Ps. Olen jo siis pari kuukautta arskan kuusikkoa tehnyt.

Jostain olen lukenut, että aloitteleva (naturaali)treenaaja pystyy teoriassa optimaalisella treenillä, ravinnolla ja levolla rakentamaan n. 200g lihasta viikossa. Käytännössä varmaan hieman vähemmän.

Eiks se oo natuna 500g per vuosi?. Mut jo se pelkkä 10grammaakin tohon rintaan näyttää jo ihan hullun isolta.

No justiisa joo. Miksi näitä myyttejä pitää koittaa viljellä aina vaan ja uudestaan. Ei siihen mitään absoluuttista ylärajaa ole olemassa, mutta vuositasolla puhutaan kuitenkin helvetin monesta kilosta lihasta aloittelijalla jos hommat tekee oikein.

No justiisa joo. Miksi näitä myyttejä pitää koittaa viljellä aina vaan ja uudestaan. Ei siihen mitään absoluuttista ylärajaa ole olemassa, mutta vuositasolla puhutaan kuitenkin helvetin monesta kilosta lihasta aloittelijalla jos hommat tekee oikein.

Itse olen myös kysellyt täällä että voisiko joku kertoa omia tuloksia?golden six treeni tyylillä treenaajat. Paljon tätä kehutaan mutta voisiko jokut nyt avautua ja sanoa paljonko he ovat saaneet lihasmassaa ja missä ajassa? myös tulokset kiinnostaa?

Noniin nyt taitaapi olla aikalailla tasan 3kk takana tätä ohjelmaa.
Treenipainot nousi, huom ei aikasempaa kokemusta puntista:
Kyykky 60kg ->110kg
penkki 30kg->55kg
hauis 20kg->35kg
leuat 3->vähän riippuu. n.10 tienoil

Nyt sitten mietinkin, että millähän/minkälaisella ohjelmalla lähtisi tästä jatkamaan, salilla pystyy käymään 3-5 kertaa viikossa.?

Noniin nyt taitaapi olla aikalailla tasan 3kk takana tätä ohjelmaa.
Treenipainot nousi, huom ei aikasempaa kokemusta puntista:
Kyykky 60kg ->110kg
penkki 30kg->55kg
hauis 20kg->35kg
leuat 3->vähän riippuu. n.10 tienoil

Nyt sitten mietinkin, että millähän/minkälaisella ohjelmalla lähtisi tästä jatkamaan, salilla pystyy käymään 3-5 kertaa viikossa.?
no jos tulokset vielä paranee niin voithan sä jatkaa kuusikolla. tossahan sanotaan että ohjelmaa pitäisi tehdä VÄHINTÄÄN sen kolme kuukautta, eli enpä näe mitään syytä miks ei tolla voisi jatkaakkin. Ite teen ainakin tän vuoden loppuun asti tätä ohjelmaa.

no jos tulokset vielä paranee niin voithan sä jatkaa kuusikolla. tossahan sanotaan että ohjelmaa pitäisi tehdä VÄHINTÄÄN sen kolme kuukautta, eli enpä näe mitään syytä miks ei tolla voisi jatkaakkin. Ite teen ainakin tän vuoden loppuun asti tätä ohjelmaa.

Joo, kyllä mä tykkäsin ainakin tästä ohjelmasta. Taidanpa vielä kokeilla kuukauden :thumbs:

Arskan ohjelma näyttäisi toimivan

Olen treenannut "kunnolla" jo useita vuosia, mutta rupesi jotenkin ryydyttämään ja tulokset junnaamaan. Aloin kuitenkin keväällä kiinnostua ravinnosta ja erityisesti VHH elämäntavasta.

Tein testin: Olen nyt vetänyt kuusi kuukautta Arskan kuusikkoa yhdistettynä vähähiilihydraattiseen dieettiin. Treenikertoja salilla n. 3 x viikossa. Proteiinia olen popsinut n. 2 g / painokilo päivittäin ja vetänyt aika raskaasti rasvoja eri muodoissa. Mättöpäivän olen pitänyt noin kahden viikon välein. Aerobista ja muuta jumppailua olen tehnyt satunnaisesti välipäivinä.

Sarjapainot ovat nousseet hyvin, jaksaminen ja pirteys on lisääntynyt ja kehossa on tapahtunut muutoksia.

Hiilihydraattien radikaali vähentäminen ei ole myöskään vaikuttanut millään tavalla jaksamiseen tai palautumiseen. Kaikki hiilari minkä saan, tulee kasviksista ja hedelmistä. En siis vedä käytännössä mitään pastoja leipiä tai riisejä. Ihmeellisintä on, että silti jaksaa rynkyttää salilla! (Outo ja uskomaton ilmiö entiselle hiilihydraattiuskovaiselle)

Muutoksia / saavutuksia:

- Käsivarret (hauiksen ympärys) paksuuntuneet yli sentin vaikka rasvaa on lähtenyt
- Rinnanympärys noin kolme senttiä
- Vaikka en ollut läski, niin vatsan ympäriltä on lähtenyt kymmenen senttiä ja kaikki turvotus ja pömpötys on lähtenyt -palat tulleet näkyviin
- Paino on pudonnut n. 6 kiloa vaikka lihasmassaa on tullut selkeästi lisää. Ainakin näin voisi olettaa kun rinta ja hanskat on paksummat kun ennen - ja olin jo ennen tämän aloittamista mielestäni ok kunnossa
- Parempi erottuvuus

Kannattaa ainakin kokeilla - tuntuu siltä että homma toimisi. Itse aion jatkaa toistaiseksi samalla ohjelmalla ja dieetillä ja seurailla edistystä.

Hyvin toimii! Tehnyt noin. 1½kk ja tulokset seuraavat

prässi: 240->300
penkki: 50kg->70kg
leuat: 10-7-6->15-13-11
niskantakaa: 30kg->50kg
hauis: 20kg-35kg

böhse onkel, voisitko heittää vähän jotain päivän/parin ruokailu esimerkkiä? itseäkin kiinnostaa VHH. Kiitos jos jaksat vaivautua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom