Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tullu tehtyy tätä ohjelmaa melkee kuukaus ja nyt sit ilmeni polves jotai häikkää ku tullu kyykättyy nii paljo. Eli pitäiskö se sit yrittää korvata mavella jos polvi vaa kestää vai onks muit ehdotuksii?
Tästä on hyvä alottaa. Tää on just nimenomaan sitä yleispätevää settiä.Onkos kellään kokemuksia tämän ohjelman sopivuudesta jos ei ole treenaillut yläkroppaa pahemmin pohjille?
Eli kannattaako vetää ensin pari viikkoo jotai yleispätevää settiä selälle, rinnalle ja käsille vai voiko alkaa Ahnyyldiä repii suoraa?
mul on ollu sama ongelma toisessa polvessa kans, jos tykkäät käydä lenkeillä paljon ni kannattaa pitää välipäivä, mulla tuli toinen polvi kipeeks ihan sen takia et lenkkeilin joka päivä.Tekniikka kyl o kunnos ja oon lämmitelly ja venytelly kans kunnol. Ei tämmöne ainakaa enne oo vaivannu kyykätes et kai siin vois harkita jotai polvitukee jos se auttais.
mul on ollu sama ongelma toisessa polvessa kans, jos tykkäät käydä lenkeillä paljon ni kannattaa pitää välipäivä, mulla tuli toinen polvi kipeeks ihan sen takia et lenkkeilin joka päivä.
Onks mitään väliä jos kyykyn tekis viimosena? Meinaan se vetää kaikki mehut alkuusa ainaki itellä omasta kropasta. Pitää muutenkin miettiä, onko tää ohjelma sittenkään ihan omaan mieleen...
Tai sitten kyykkytekniikka on paska. Liian kapea stanssi, jolloin polvet työntyy jalkaterien yli ja niihin kohdistuu suurempi rasitus. Kannattaa se tekniikka aluksi katsoa kuntoon. Mitä pystymmässä sääriluu on, sen parempi se on polvelle. Jalkojen asentoa leveentämällä onnistuu.
^ sittenhän tossa voi olla sekin että jos et lenkillä käy etkä muutakaan aerobista liikuntaako? ni jonkillainen shokkirasitus polvelle yhtäkkiä ku kuitenkin aika kovia noi kyykkysarjat tossa ohjelmassa on 4x10.. eli sitten varmaan kannattaa jotain pientä hälkkää tai vaikka stepperiä kuntosalilla yms.. kunnon lämmöt polveen ja koko jaloille.