Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites noita painoja pitää lisäillä ,2.5kg kerralaa lisää?
Väännetäänkö vaikka penkki 3x10 aivan loppuun asti ja saadaan juuri ja juuri tuo 3x10 niin lisätäänkö silti painoja?

Mites noita painoja pitää lisäillä ,2.5kg kerralaa lisää?
Väännetäänkö vaikka penkki 3x10 aivan loppuun asti ja saadaan juuri ja juuri tuo 3x10 niin lisätäänkö silti painoja?

''Pyri joka kerta lisäämään painoa liikeeseen, kun pystyt tekemään 2 tai 3 toistoa yli suositellun määrän.''

Ei missään nimessä loppuun saakka.

Miten nuo istumanousut menee ku oon löytäny monta erillaista versiota kyseessä olevasta liikkeestä?

No meet maahan, pistät jalat koukkuun ja tuet niitä johonkin et ne pysyy paikallaan ja käytät hartioita maassa ja nouset taas istumaan. Kädet niskan takana.

Toisaalta en nää mitään syytä mikset vois vaihella noita eri variaatoita. Itekin tein joskus välillä esim voimapyörää tai jalkojen nostoja.

Moro..en nyt jaksanut koko threadia lukee läpi mutta voiko osa "golden six" tyylillä treenava laitta tuloksia pöytään?onko treeni toiminut?

Paljon oli aluksi oma paino?
Miten sarjapainojen laita?ja max tulokset on kasvaneet?

Kaunako oot treenannu golden six tyylillä

Tosta niskan takaa punnerruksesta...kannattaisko se veitää istualteen vai seisten? Ite oon tehny sitä istualteen smith-penkissä, ja kyllä se siinäkin tuntuu...mutta missä se kannattais tehä?:wtf:

Tosta niskan takaa punnerruksesta...kannattaisko se veitää istualteen vai seisten? Ite oon tehny sitä istualteen smith-penkissä, ja kyllä se siinäkin tuntuu...mutta missä se kannattais tehä?:wtf:
Aikasemmin threadissa sitä puhuttu, että istualteen saat isommat raudat liikkeelle, mutta seisaalteen kehittää muitakin lihaksia. Itse olen tehnyt seisaalteen ja istualteen ihan miten jaksaa, mutta seisaalteen joutuu pitää tasapaino myös kasas.

Aikasemmin threadissa sitä puhuttu, että istualteen saat isommat raudat liikkeelle, mutta seisaalteen kehittää muitakin lihaksia. Itse olen tehnyt seisaalteen ja istualteen ihan miten jaksaa, mutta seisaalteen joutuu pitää tasapaino myös kasas.

Yksijakoisen "ajatuksen" mukaan kannattaisi tehdä seisaaltaan niin saa aktivoitua enemmän lihaksia ja saisi kokonaisvaltaisemman rasituksen. Eipä varmaan treeniä tuhoa jos istualteen tekee :)

Itse koitin myös pari kertaa istuen(selkätuki kiinni selässä) smith laitteessa ja hyvän tuntuman sain. Paljonko se tanko painaa smith laitteessa ?

Itse koitin myös pari kertaa istuen(selkätuki kiinni selässä) smith laitteessa ja hyvän tuntuman sain. Paljonko se tanko painaa smith laitteessa ?

Yleisin taitaa olla 17kg

Epäilen vahvasti. Normaali tanko painaa sen 20kg ja tossa on vielä lisänä noi lukitusmekanismit mitkä liikkuu siinä mukana, joten 25-30kg.

Vanhalla salilla oli 17kg, Nykyisellä on toisessa 15 ja toisessa muistaakseni 20, joten vaihtelua. Yritin vain arvailla, mikä olisi yleisin

Vanhalla salilla oli 17kg, Nykyisellä on toisessa 15 ja toisessa muistaakseni 20, joten vaihtelua. Yritin vain arvailla, mikä olisi yleisin
Kuulostaa kyllä todella omituiselta. Sen takia itse arvelisin yleisesti niiden painavan yli 20 kiloa. Tosin käytän smithiä lähinnä pyyhetelineenä jos sellanen salilta edes löytyy.

25kg-30kg taitaa olla uusien smittien tankojen kokonaispaino

Suositut

Back
Ylös Bottom