Eiköhän ne leuat saa tehä kummin päin haluaa.. ite oon vaihellu, välillä myötä- ja välillä vastaotteellaVoi hitto oon tehny myötäotteella. Vois laittaa toho alotusviestii et kummi päi. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän ne leuat saa tehä kummin päin haluaa.. ite oon vaihellu, välillä myötä- ja välillä vastaotteellaVoi hitto oon tehny myötäotteella. Vois laittaa toho alotusviestii et kummi päi. :/
Voi hitto oon tehny myötäotteella. Vois laittaa toho alotusviestii et kummi päi. :/
Voi hitto oon tehny myötäotteella. Vois laittaa toho alotusviestii et kummi päi. :/
Jep sitä aattelinkii. Muuten ohjelma toiminut ihan hyvin.Harmi. Sun täytyy nyt aloittaa koko ohjelman tekeminen alusta.
Mites noita painoja pitää lisäillä ,2.5kg kerralaa lisää?
Väännetäänkö vaikka penkki 3x10 aivan loppuun asti ja saadaan juuri ja juuri tuo 3x10 niin lisätäänkö silti painoja?
Miten nuo istumanousut menee ku oon löytäny monta erillaista versiota kyseessä olevasta liikkeestä?
Aikasemmin threadissa sitä puhuttu, että istualteen saat isommat raudat liikkeelle, mutta seisaalteen kehittää muitakin lihaksia. Itse olen tehnyt seisaalteen ja istualteen ihan miten jaksaa, mutta seisaalteen joutuu pitää tasapaino myös kasas.Tosta niskan takaa punnerruksesta...kannattaisko se veitää istualteen vai seisten? Ite oon tehny sitä istualteen smith-penkissä, ja kyllä se siinäkin tuntuu...mutta missä se kannattais tehä?:wtf:
Aikasemmin threadissa sitä puhuttu, että istualteen saat isommat raudat liikkeelle, mutta seisaalteen kehittää muitakin lihaksia. Itse olen tehnyt seisaalteen ja istualteen ihan miten jaksaa, mutta seisaalteen joutuu pitää tasapaino myös kasas.
Aikasemmin threadissa sitä puhuttu, että istualteen saat isommat raudat liikkeelle, mutta seisaalteen kehittää muitakin lihaksia. Itse olen tehnyt seisaalteen ja istualteen ihan miten jaksaa, mutta seisaalteen joutuu pitää tasapaino myös kasas.
Itse koitin myös pari kertaa istuen(selkätuki kiinni selässä) smith laitteessa ja hyvän tuntuman sain. Paljonko se tanko painaa smith laitteessa ?
Epäilen vahvasti. Normaali tanko painaa sen 20kg ja tossa on vielä lisänä noi lukitusmekanismit mitkä liikkuu siinä mukana, joten 25-30kg.Yleisin taitaa olla 17kg
Epäilen vahvasti. Normaali tanko painaa sen 20kg ja tossa on vielä lisänä noi lukitusmekanismit mitkä liikkuu siinä mukana, joten 25-30kg.
Kuulostaa kyllä todella omituiselta. Sen takia itse arvelisin yleisesti niiden painavan yli 20 kiloa. Tosin käytän smithiä lähinnä pyyhetelineenä jos sellanen salilta edes löytyy.Vanhalla salilla oli 17kg, Nykyisellä on toisessa 15 ja toisessa muistaakseni 20, joten vaihtelua. Yritin vain arvailla, mikä olisi yleisin
Äijä meininki, smithit roskikseen.Kuulostaa kyllä todella omituiselta. Sen takia itse arvelisin yleisesti niiden painavan yli 20 kiloa. Tosin käytän smithiä lähinnä pyyhetelineenä jos sellanen salilta edes löytyy.