Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toi 3 kertaa viikossa on kyl loppujen lopuks aika rankka JOS toistot tehään loppuun asti. en ihmettele että arska kesti tota ohjelmaa hyvin, koska roinasi. roinaaminen vähentää ylikunnon tuloa... itse tekisin ton vaan 2 kertaa viikossa ja kovaa...

Jaa Arskako roinasi jo heti aloittelijana, silloin kun käytti tätä ohjelmaa?
Enpä oikein usko.

Itse tein tällä aina 3 kertaa viikossa, eikä ollut mitään muita ongelmia paitsi kyynärvarsien kipuilua joka sekin meni ohitse.
Tietääkseni 1-jakoisilla ei koskaan edes tehdä sarjoja loppuun asti, vaan aina vähintään 1 toisto varaa.

jos tuota treeniä muuttaa/ottaa jotain pois tai laittaa lisää muita liikkeitä niin ei se enää silloin ole golden six..koittakaa ymmärtää..:curs:

Jaa Arskako roinasi jo heti aloittelijana, silloin kun käytti tätä ohjelmaa?
Enpä oikein usko.

Itse tein tällä aina 3 kertaa viikossa, eikä ollut mitään muita ongelmia paitsi kyynärvarsien kipuilua joka sekin meni ohitse.
Tietääkseni 1-jakoisilla ei koskaan edes tehdä sarjoja loppuun asti, vaan aina vähintään 1 toisto varaa.
Luin tossa vähän aikaa sitten jostain, että Arska tutustui kehonrakennukseen
14-vuotiaana ja roinat tuli kehiin 15-vuotiaana. Roina oli laillista noihin aikoihin, joten ei mikään ihme.

...Paitsi että Arska oli kehonrakentaja ja näinollen tämä ohjelma on siis ensisijassa kehonrakentajille suunnattu. Kyllä kyykky kuitenkin esteettisessä mielessä enemmän saa muutosta aikaan kuin mave.

Veto aktivoi enemmän kokonaislihasmassasta kuin kyykky..
Miks kyykky ois jotenkin parempi kuin veto? Molemmat ottavat käytännössä samoihin lihaksiin.

Kun tekee pystypunnerruksen edestä niin onko käytännössä eroa tekeekö sen istualteen vai seisten?

On. Ottaa tukilihaksiin enemmän ja parantaa kontrollia/tasapainoa huomattavasti paremmin kun tekee seisaalta. Istuen siihen saa enemmän voimaa ja rautaa nousee enempi, mutta jos ei ole mitään estettä tehdä seisten, niin kannattaa tehdä niin. Tietty molempi parempi? :jahas:

On. Ottaa tukilihaksiin enemmän ja parantaa kontrollia/tasapainoa huomattavasti paremmin kun tekee seisaalta. Istuen siihen saa enemmän voimaa ja rautaa nousee enempi, mutta jos ei ole mitään estettä tehdä seisten, niin kannattaa tehdä niin. Tietty molempi parempi? :jahas:

Kaikki tän ohjelman liikkeet on sen verran kokonaisvaltasia, että tekisin mieluummin istualteen. Sillon saa ne olkapäätkin enemmän rasitusta.

Taidanpa siirtyä treenissä 2 kertaan viikossa, ei kroppa oikeen jaksa kolmea kertaan kun tulee muutakin liikuntaa + opiskelu vie aikaa, tänäänkii nukahin kirja kädessä omaan huoneeseen tunniks :D

^yks keino on, jos haluat pitää työmäärän korkeampana niin käydä vaikka perjantain treenin tilalla tekemässä spurtteja yms. Tekee hyvää rasvaprossalle jatyömäärä pysyy korkeampana.

Fuhrer, Ajattelin ite muuttaa yhen treenin tunnin soutupäiväksi, sit pitkin viikoo mm. kerran fudista, pari tunnin lenkkii ja yks intervallipäivä.

Jos meinaat fudista ja intervallia yms. tehä ni on joo ihan hyvä idis jättää yks, varsinkin jalkojen treenikerta välistä. Saattaisi olla ihan riittävästi jos esim. kyykkäät ti ja vedät perjantaina tai vast.

Oon käyny salilla ma-ke-pe, joten ajattelin tuon keskiviikon tilalla soutaa, siinähän tulee hyvin samalla yläkroppaa treenattua. Kyykky on kyllä tähän asti ainut liike, johon olen voinut joka kerran jälkeen lisätä painoa sen 2,5 kiloa, mutta nyt pari viikon jälkeen 3 kerran viikkorytmi tuntuu mahdottomalta, joten AINAKIN väliaikaisesti täten 2 kertaa viikossa saa riittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom