Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten on, kannattaisiko tehdä liikekohtaisia lämmittelyjä jokaista kuutta eri liikettä varten?
itse kun en ole laiskuuttani(ja vähän siinä pelossa ettei sitten riitä ruuti tehdä noita itse päätoistoja kunnolla) tehnyt, vaan olen vain esim. kyykyssä suoraan ladannut sarjapainot tankoon sen 60kg ja sillä tehnyt ne 4x10, ja sitten penkkiin ja suoraan 55kg ja 3x10 jne...
Ihan hyvin on tuolla tyylillä mennyt, ettei ole mitään revähdyksiä tullut eikä muita ongelmia.
mutta jos ehdottomasti kannattaa lämmitellä niin minkälaisilla painoilla ja sarjoilla niitä tulisi tehdä? :S
Onko tää ohjelma liian rankka vetää 4x viikossa? Kokemuksia?
kun nuo leuat ei oikeen meinaa onnistua niin oon ruvennu tekeen niitä niin että otan pienen ponnarin maasta ja teen sen 3x maximin eli n.3x5. Ja päälle vielä pari sarjaa ylätaljaa. Onko täsä mitään järkeä?
kun nuo leuat ei oikeen meinaa onnistua niin oon ruvennu tekeen niitä niin että otan pienen ponnarin maasta ja teen sen 3x maximin eli n.3x5. Ja päälle vielä pari sarjaa ylätaljaa. Onko täsä mitään järkeä?
Räkkileuat nyt on ihan eri liike kun leuat ja ei välttämättä ole yhtään sen kevyempi kuin leuanveto, tapauksesta riippuen voi olla raskaampikin. Hyvä noita leukoja on harjotella vaikka tolla pomppu tyylillä, ennekuin huomaakaan niin samat menee jo ihan normaalisti.Sanoisin melkein, että kannattaisi tehdä penkkileukoja(rack chins) tuossa tilanteessa ja kun on tietty taso saavutettu niin silloin vaihtaa tavallisiin leukoihin.
http://www.youtube.com/watch?v=vM-b4qOOWsE
Tuossa itse liike ja on todella tehokas, kun keskitytään negatiiviseen vaiheeseen.
Lisäpainoa syliin ja latsit kasvuun.