Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä teen leuat leveellä myötäotteella roikkuen semmosissa vinotapeissa, missä pään saa vedettyy tavallaan käsien väliin. Tällä hetkellä menee 10-10-8, eli kohta lisäpainot käyttöön. Vatsat hoidan rutistuskoneessa 20-20-20 toistoilla lisäen painoo aina kun viimenen sarja menee yli 25.

Ihmetyttää kun kaikki puhuu että kyykkääminen on 3x viikossa raskasta. Itellä ei oo tuntunu missään treenien jälkeen ja treenissäkin menee mukavasti kyykyt läpi. Tulostakin tullu

vedätkö nyt varmasti loppuun asti noi sun kyykyt?

Riippuu varmasti myös siitä missä vaiheessa treeniä teet kyykyt. Itse vedän jalat yleensä ensin juuri siksi, että ne vie eniten energiaa ja niiden jälkeen on helpompi vedellä sitten niitä pienempiä lihasryhmiä.

Mulla taas -juuri samasta syysta- painvastoin: Jos kyykkaa aluksi, niin sitten ei enaa jaksa mitaan muuta ja on huono olo jokatapauksessa.

Kukin tavallaan. Itse vetäisin kyllä varmaan joka tapauksessa jalat aina treenin alkuun, koska jalkatreeni ei ainakaan itseäni motivoi niin paljoa kuin yläkroppatreeni. Eli jos vääntäisin ensin yläkroppaa treenatessa itseni jo piippuun, ei olisi varmaan välillä kaukana feidata jalkoja kokonaan, kun ei niitä niin paljoa muutenkaan himota treenata.

Tuolla tavalla saan kuitenkin itse treenattua jalkoja ja yläkroppaa tasapainoisesti.

Mun tekniikasta sen verta että polvet ja varpaat ovat suurin piirtein samalla etäisyydellä ja yleensä teen kyykyt niin syvään että perse melkein koskee maata, yli 90 asteen kulman siis.

nyt loppu taas kuusikon tekeminen. ei vaan taaskaan jaksanut tehdä ku 1kuukauden,no katotaan syksyllä uudestaan ku ei tarvi pomppia katolla töisä.

Nyt on 4 viikkoa tätä ohjelmaa takana ja hyvin potkii !!

Ainoo vaan että leukoja en tykkää vetää yhtää. Korvasin sen liikkeen kulmasoudulla käsipainolla

Ite oon ny tehny tota joku 3kk. välillä saattanu olla joku 2 viikon tauko ;( ihan hyvin painot noussu vaikka välillä on pidempiä taukoja ollukki :D Pitäiskö tästä jatkaa 1-jakosella vai ottaa joku 2 tai 3- jakonen käyttöön?

Ite oon ny tehny tota joku 3kk. välillä saattanu olla joku 2 viikon tauko ;( ihan hyvin painot noussu vaikka välillä on pidempiä taukoja ollukki :D Pitäiskö tästä jatkaa 1-jakosella vai ottaa joku 2 tai 3- jakonen käyttöön?

jatka vaan niin kauan kun painot nousee

Kohta takana 2kk... Ihan hyvää kehitystä tullu, kannatteeko vaihtaa ohjelmaa vai?

ei, nii kauan ku ohjelma rullaa nii anna mennä vaa. Ehkä voisit hieman pistää painoissa takapakkia ja sit taas uuteen nousuun. Mut pääpointti nii kauan ku toimii nii ei ohjelmaa vaihtoon.:whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom