Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saako vatsoja tehä useampana päivänä kuin treenipäivät? Taino toisaalta sitten joutuisi tehdä myöskin selkiä että pysyisi tasapainoisena nii taitaisi mennä huonoksi?

1-jakoisessa ei ole tarkoituskaan vääntää perseruvella koska treeniä tulee 3x viikkoon.
Vatsat saa kyykyssäkin treeniä.

Tuota noin, taas näitä aloittelijan kysymyksiä. Voiko noi vatsaliikkeet tehdä laitteella, jos laittaisi sen verran painoa, että menisi vaikkapa se 20 toistoa?

Pitkän tauon jälkeen taas sai kipinän reenaamiseen. Aloin kolme viikkoa sitten vääntämään tätä kuusikkoa läpi, koko ajan tehoja pikkuhiljaa lisäten. Nyt menee pääliikkeet suurinpiirtein samalla tasolla kun viimeksi tauon alkaessa. Mielestäni yksi parhaista palauttavista ohjelmista, kunhan vain muistaa aloittaa varovasti.
Miten muilla, millä tavalla palautelleet lihasmuistia piremmän tauon jälkeen?

Mullakin oli 2 ½ vuoden tauko treenaamisessa ja alottelin uudelleen tällä ohjelmalla. Ihan hyvän touchin sai taas treenaamiseen. Meikäläinen suosittelee tätä myös erityisesti niille jotka ovat uudelleen aloittelamassa. Itse siirryin 2 kk jälkeen kaksi jakoiseen kun en tykännyt tuosta että ei saa käydä perättäisinä päivinä. Jotenkin saan ite paremman rytmin kun saa käydä useampana päivänä peräkkäin. Mutta jokainen tyylillään, kuitenkin sain tuosta loistavan lähdön.

Jotenkin tuntuu, että tähän vois vielä ottaa mukaan alataljaa ja ehkä pari ojentaja sarjaa. Vai meneekö liian tukkoon ojentajat? Ja toi leuathan ottaa enemmän leveyttä selkään eikä niinkään paksuutta vai oonko ihan väärässä?

Tänää koitin tätä ekaa kertaa ja kyykkyjen jälkee oli jo aika kuollu olo... Ku olin ne saanu hikisesti loppuu ni huomasin et penkkipaikat oli varattu molemmat. Teinpä sitte pystypunnerrukset. Sitte pääsin penkkii tekemää ja viimisen sarjan jälkee oli olkapäät melkosen tulessa... Sain suoritettuu reenin kunnialla loppuu ja jäi kyllä tosi hyvä maku. Täytyy jatkaa ehdottomasti!

Ei tietenkään oo sama ohjelma, enkä sitä tossa hakenukkaan takaa. Tuntu vaan että olkapäille ja selälle ois voinu antaa vielä enemmän rankasua.

Taitaa olla aika raskasta vetää 4*10 kyykyt 3 kertaa viikossa? Itekki teen yksijakoisella ja kyykkäilen 3*10 3 kertaa viikossa. Viikon kerkesin tekemään ja toinen polvi kipeytyi pahoin, ilmeisesti tulehtui. Kyykkäillyt olen jo vuoden verran eikä koskaan ole ollut tälläisiä kipuja mitä tästä tuli - tosin en kyykkäillyt näin kovilla sarjamäärillä/viikko ja siinä tuli aina tehtyä prässiäkin välillä.

Itse olen tehnyt kyykyt niin että ekan sarjan teen hieman kevyemmillä painoilla, kuitenkin niin että jaksais kymmenen toiston jälkeen tehdä max 2-3 toistoa enemmän. Jalat lämpee, ja sitten ihan jo niin painavilla kuin 10 toistoa jaksaa. Oon saanut vältettyä kivut polvissa tähän saakka.

Onkohan hirveesti haittaa, jos joka treenin jälkeen tekee aerobista puolisentuntia 130-140 sykkeellä? Olis tarkoitus päästä vähän tiukempaan kuntoon. Meneekö arskan treenit harakoille? En ole kuitenkaan varsinaisella dietillä, mutta en tarkoituksella bulkkaakkaan. Toistaiseksi treenipainot ovat nouseet tasaisesti muutaman viikon aikana. Treeni aika tuppaa venymään lähemmäks kahden tunnin, mistä puntti osuus on se noin 1:15 h.

Suositut

Back
Ylös Bottom