Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ebeni sanoi:SS-Adler, se kuuluu yleissivistykseen. kaikkihan sen on nähnyt ;)
SS-Adler sanoi:Joo sitähän se minäkin, jotta ois ollu ihme jos ette olisi nähneet sitä. :wall:
pevelius sanoi:vähennä siis intensiteettiä, eli teet noilla toisto- ja sarjamäärillä, mutta kevyemmillä painoilla.
kroppa kyllä tottuu aikaa myöten tiheään treeniin ja isoon volyymiin. lisäät painoja sitä mukaa kun tuntuu liian kevyeltä.
epäsäännöllisesti treenaavalle koko kropan ohjelma on aika hyvä valinta (tai no, mun mielestä kaikille muillekin ;))
ja lihaksen kasvatus ei vaadi loppuun asti vietyjä sarjoja.
muista vielä pitää lisäksi kevyitä viikkoja välissä. hinaat vaikka 3 viikkoa painoja ylöspäin ja sitten kevennät. voit myös lisätä sarjoja, esim teet ekalla viikolla vaan puolet noista ohjelman sarjoista, tokalla vähän enemmän ja kolmannella sitten ohjelman mukaan. sen jälkeen kevennys.
Manala sanoi:Heheh edellisellä sivulla rupesin jo nauramaan, että ihme jos ei tähän ole kommentoitu.
Se tosiaan taitaa kuulua punttimiehien "yleiseen sivistystietoon" :D
olikos sulla muuten joku pointti tohon Arnoldin leffaan/dokumenttiin painottaen Andler?
pevelius sanoi:mikäs takakyykyssä on vikana yksin treenaavalla?
tietäähän sitä nyt kyykätessään, että missä vaiheessa tanko on parasta laittaa telineeseen.[/QUOTE
.....tossa smith telineessäkin on parit kerrat loppunut voimat sen verran kesken että oli kyllä kaverista apua.Sen verran hankalan tuntuinen se meidän salin mööpeli käyttää kun joutuu aika paljon tankoa kääntämään ennen kuin koukut tarttuu telineessä oleviin tappeihin.Täytyykin huomenna vilkaista jos siinä on jotkut alatopparit,sittenhän se ei ainakaan päälle tulisi.
Ajattelin että jos hack koneesta tai jalkaprässistä olisi korvaajaksi niin ei tarvitsisi turhaa täristä,ne on ainakin mun mielestäni "turvallisempia" käyttää.
edit: unohdin kiittää vastauksesta ;-)
pikkujöpö sanoi:Jeps :thumbs: Se mulla on nyt tässä vähän ajatuksia sotkenut kun olen tosiaan meinannut että se ihan viimeinenkin toisto pitää vetää vaikka väkisin.
Sen verran pisti nyt miettimään että ajattelin tehdä muutaman viikon smith telineessä ja sitten alan harjoittelemaan kyykkyä ihan vapaalla tangolla.
Oikeastaan uskoisin kyllä penkinkin pystyväni yksin tekemään,käyttämäni painotkin tuollaisiin 10 toiston sarjoihin on aika pienet.
J-M sanoi:http://skytg24.blogs.com/sky_tg24_pianeta_internet/images/arnierexbig290305_450x450.jpg
On se Arnoldikin kunto "hieman" huonotunut...no onhan miehellä jo ikää
palmu sanoi:Ei saa painoja käyttää missään jalkaliikkeissä joten omalla painolla.
Ajattelin sen takia kun yleensä kyykyt ovat ns. "ohjelman avain"