Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lyhyesti.

Istumaannousu = perusvatsat. (Menet lattialle selällesi, laitat polvet koukkuun n. 90 asteen kulmaan ja nostat ylävartaloa ylös kohti polvia.) :hyper:

Niskantakaapunnerrus. VOidaan tehdä joko istuen tai seisten. Levytanko niskantaake, tankoon riittävästi romua ja sit vaan nostellaan ylös ja alas. :hyvä:

Kyllä se siitä! :thumbs:

Olen alottamassa kuusikkoa ensiviikolla ja aattelin semmosta että mitenkäs tuohon kannattaa sovittaa lenkkeily kun kuitenkin ykkös tavotteena on massanlisäys mutta samalla haluaisin 2 vuoden sisällä nostaa cooper tulosta eli minkälaista lenkkeilyä kannattaisi kuusikon lomassa toteuttaa ettei kuitenkaan syö massanlisäys tavoitteita.

edit. ja olen siis ihan aloittelija, eli oon nyt käynyt salilla vasta n. 2kk

Lyhyesti.

Istumaannousu = perusvatsat. (Menet lattialle selällesi, laitat polvet koukkuun n. 90 asteen kulmaan ja nostat ylävartaloa ylös kohti polvia.) :hyper:

Niskantakaapunnerrus. VOidaan tehdä joko istuen tai seisten. Levytanko niskantaake, tankoon riittävästi romua ja sit vaan nostellaan ylös ja alas. :hyvä:
Mut elä sit hirveen alas laske, olkapäät vääntyy suotta ja alkaa hyvin mahdollisesti kipuilla.
Jos tangon yläreuna korvannipukan tasalle, tai sitä luokkaa, ei alemmas. :kippis1:

Lyhyesti.

Kyllä se siitä! :thumbs:
jees, kai se täst lähtee.tänää siis alotan kuusikon:rolleyes:

Niskantakaa punnerruksessa lienee hyvä että koukistaa kädet noin 90 asteen kulmaan, eikä laske tankoa juurikaan korvien alapuolelle. Olen kuullut monelta taholta etten niskantakaa liikkeitä tulisi viedä ihan hartioille asti. Olkapäät hajoo...

IMO koko niskantakaapunnerrus on aivan perseestä jos et saa painoja vietyä alas. Jos on tarkotus treenata olkapäitä, miksi jättää liike alhaalta vajaaksi, se alaosahan sitä olkapäätä juuri rasittaa eniten. Tekee edestä tai käsipainoilla, niin että se rasitus menee oikeasti olkapäille. IMO

Tätä on nyt tullut vedettyä, mutta riittävästä määrästä on vähän epäselvyyttä.Viimeksi kävin salilla tiistaina ja ''pääsen'' vasta huomenna uudestaan sinne.Tuppaa tulemaan vähän liian paljon näitä 2-3 välipäivää.Yleensä menee viikossa se 3 kertaa, mutta välillä jää sinne 2 kertaan.Nykyään ehkä 2,5 kertaa viikossa on keskiarvo.Onko tämä liian vähän kehityksen kannalta?

Tätä on nyt tullut vedettyä, mutta riittävästä määrästä on vähän epäselvyyttä.Viimeksi kävin salilla tiistaina ja ''pääsen'' vasta huomenna uudestaan sinne.Tuppaa tulemaan vähän liian paljon näitä 2-3 välipäivää.Yleensä menee viikossa se 3 kertaa, mutta välillä jää sinne 2 kertaan.Nykyään ehkä 2,5 kertaa viikossa on keskiarvo.Onko tämä liian vähän kehityksen kannalta?

pakko myöntää mutta aiiika vähän käyt salilla.. tai siis 2x on aika vähä (riippuu tietenki teetkö muuta reeniä siinä välipäivinä). 3x on iha ok jos reenaat oikeesti tosissaa, jos et reenaa nii kannattaa melkee jättää koko homma.. itellä 4x sali / vk 2x lenkki / vk ja hyvin toimii :) kyllä se siitä lähtee, alat käymään vaikka väkisin sen 3x/vk niin sitte totut siihen ja siitä tulee ihan tapa :)

edit: wtf :D mihin postiin mä oikee vastasin.. sekoo vissii tää forumi ku ei aina hyppääkkää viimiselle sivulle.. no sori oli paskaturha posti =)

Miten niin turhaa? Jos ei pääse kun kaksi kertaa viikossa, niin sitten käy kaksi. Yksijakoisen intensiteettiä voi vielä vähän nostaa, koska yksi treenipäivä jää pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom