Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensimmäinen kunnon ohjelma jota olen käyttänyt, ja helvetin tehokas ainakin itselle. Olen treenannut tällä syksystä asti ja tulokset ovat nousseet jokaisessa liikkeessä 10-30 kiloa ja vatsoissa toistot lisääntyneet. Aion jatkaa tällä ohjelmalla niin kauan kun kehitystä tapahtuu yhtä paljon. Tosin vaikea sanoa kuinka kauan tää kehitys jatkuu tällä ohjelmalla.

Tämä on myös ollut ensimmäinen ohjelmani, ja todella tehokas on ollut. Nyt vain on tuon pääsiäisloman aikana tullut viikon tauko treenaamiseen, kotona tehnyt muutamia liikkeitä, joita olen päässyt tekemään. Hauikset kunnolla, selät ja penkin jotenkuten. Aika lailla muodon vuoksi.

Painoni on kuitenkin pysynyt viimesen kuukauden ennallaan. Ensimmäisen reilun kuukauden aikana painoa tuli se 10 kiloa lisää. Tietysti treenaaminen oli tehokkaampaa, syöminen isompaa, jne. Sitten ajattelin, että kai se pienemmälläkin syömisellä kasvaa, mutta siinä kai erehdyin? Tuo syöminen oli sitten jo melkein täysin sairasta sen ekan kuukauden.

Muiden ihmisten mielestä syön aivan liikaa, kotona melkein "vararikkoon". Paino ei silti nouse edes läskinä. Lenkillä käyn aina silloin tällöin ja pyöräilen, mutta tuskin nuo nyt sentään kaikkea kuluttavat, niin olen sen ainakin jotenkin laskenut.

Lopuksi vielä, että polttaako tuo viikon tauko lihaksia paljonkin, vaikka olisi pitänyt huolta proteiineista, ym?

Joo, ajattelin vaan, kun en oo pystyny tässä enää käymään salilla sitä treenin vaatimaa kolmea kertaa. 1-2 kertaa ennemminkin.

Eli tuossa kun ei varmaankaan tule sitä samanlaista rasitusta kuin kolmella kerralla? Eli treeniviikot on enemmän tai vähemmän huijausta , joten ajattelin, että tämä viikon tauko tuskin ajaa samaa asiaa nyt?

Tuon takia se kehityskin on varmasti hidastunut?

Ite oon treenaillu kuusikkoo ny joku 3 viikkoo ja kyl o hyvältä ja tehokkaalt tuntunu.
Toi niskantakaa punnerrus on vaa ottanu olkapäihi aik kipeesti joten sen vaihoin normaali pystypunnerrukseksi...
muute Eka post :rock:

"Jos teet näitä perusharjoitteita vähintään kolme kuukautta..."

Tee nii kauan ku kehitystä tulee ja hyvältä tuntuu.

Ite lopetin noin 1,5kk jälkeen. Ihan kiva ohjelmahan tuo oli, mutta tuli kovin tukkonen olo kieltämättä ja vaikka pidin päälle viikon tauon ei helpottanut, jonka jälkeen aloitin pienillä painoilla ja nyt viikon/kahden jälkeen on taas kunnossa.
Tykkään enemmän kaksijakoisesta, johon tästä sitten vaihdoinkin.

Ei hitto, tullu tästä laskettua syötyjä kaloreita ja vaikka tuntuu suurelta määrältä ruokaa on vaje silti pieni. Eli plussilla ei ole tultua yhtään :D.
Noh, kuitenkin sarja painot kyykyssä ja penkissä on noussut hyvin. Leuat tulee tehtyä nykyään niin puhtaasti kuin osaan ja sarjat on pysyneet samoina aikaisempiin "huijaus" leukoihin. Hauis ja niskantakaa punnerrus on tosin pysynyt suht samana.

Läskiä oli nuorempana helppo saada sipseillä ja karkilla. Kun ne jätti pois niin tuntuu että siitä lähtien on ollut koko ajan miinuskaloreilla :P

Noh! Kaippa tämä tästä, pitää vaan ruveta tunkemaan sitä ruokaa alas ja ei ainakaan tarvitse miettiä syökö liikaa :D

Tuo ohjelma oli todella hyvä tuon 1,5 kuukautta (olen tehnyt 3 kuukautta yhteensä), mutta nyt esim. tänäänkin oli aika turha treeni. Oikein mitään saanu aikaiseksi.

Penkki on noussu sen 10 kiloa, ja kyykky 40 kiloo. Leukoja miten jaksaa. Mutta tuohon selkään olen saanut parannusta vain 2,5 kiloa ja hauiksiin vain 3 kiloa. Vatsoja olen tehnyt silloin kun olen jaksanut.

Noi ekat liikkeet menee suht hyvin, mutta noissa viimeisissä liikkeissä on sitä tukkoisuutta enemmän tai vähemmän. Ei vain millään jaksa kiskoa. Sen takia kyselinkin jo täällä, kannattaisiko liikeiden järjestystä vaihtaa välillä, että saisi tehtyä kaikkia liikkeitä tasapuolisesti. Mutta yksijakoisessa se saattaakin olla aika turhaa.

Voisiko siis olla, että yksijak. ei oikein sovi kaikille? Kaksijakoinen kuullostaisi ainakin alkuun hyvältä, koska pääsisi tekemään kaikkia liikkeitä tasapuolisesti. Ja onko sillä merkitystä paljonkin, onko aloittelija, kun aloittaa kaksijakoisen?

Sama homma kuin Laitila, syön kuin hevonen, mutta paino ei nouse. Kuluttaako tämä treeni niin paljon? Läskiä on kuitenkin tullut koko treenin ajan lisää.

Ärsyttää vain, kun nykyään salilla ei saa oikein mitään aikaan, vaikka kuinka yrittäis ja mitä tekis.

J88, siis sanoin että tuntuu että söisi ihan hitosti, mutta kun rupeaa tarkastelemaan niin aivan säälittävän vähän syön :P Eli kannattaa varmaan sinunkin laskea kalorit joltain päivältäsi niin tiedät kuinka paljon syöt kaloreita. Se luku voi olla yllättävänkin pieni.

Muista myös tauot. Eli ihan oikeasti noissa raskaissa liikkeissä se n. 100 sekunnin tauko, katot kellosta tai lasket vaikka mielessäsi. Näin ainakin itse saan vältettyä tukkoon menemisen.

Tähän kommenttiin saa sitten tarttua joku vähän tietävämpi eli luulisin että penkki ja kyykky tulokset nousee sen takia koska hermotus ei ole vielä kunnossa. Tämä siis itselläni. Tällä hetkellä 4x10 sarja penkissä menee 52,5 kilolla. Ja kyykky 55 kilolla. Hauis 25kg ja olkapäät 22,5 kiloa. Koska en ole syönyt tarpeeksi tulokset ja lihakset eivät ole kasvaneet vaan hermotus on parantunut. Onko näin vai olenko :david:?

Itekki tämän tänää alotin, ekan reenipäivän jälkeen hyvä fiilis ainakin.. Pitäis varmaan viel vähän ruokavaliota muokata mut eiköhän tää tästä.

Tähän kommenttiin saa sitten tarttua joku vähän tietävämpi eli luulisin että penkki ja kyykky tulokset nousee sen takia koska hermotus ei ole vielä kunnossa. Tämä siis itselläni. Tällä hetkellä 4x10 sarja penkissä menee 52,5 kilolla. Ja kyykky 55 kilolla. Hauis 25kg ja olkapäät 22,5 kiloa. Koska en ole syönyt tarpeeksi tulokset ja lihakset eivät ole kasvaneet vaan hermotus on parantunut. Onko näin vai olenko :david:?
Jep, juurikin noin. Itelki iha alkuaikoina kävi noin. Käy aamuisin puntarilla ja pyri siihen, että paino nousee keskimääirn 0,5kg viikossa.

Treenasin vuoden alusta maaliskuun puoleen väliin tällä ohjelmalla. Ennen tätä olin vain käynyt muutaman kuukauden kokeilemassa kuntosalilla eri laitteita ja opettelemassa liikeratoja. Olen 185/70 ja 16v.

Selkeää lihasmassan kasvua on todellakin näkyvissä ilman minkäänlaista ruokavalionmuutosta (syön ja juon todellakin vastoin kaikkia tämän foorumin ohjeita). Penkkitulos on noussut jopa 80 kiloon aloitushetken 40 kilosta.

Omalla kohdallani tämä on toiminut, mutta nyt olen vaihtamassa ohjelmaa.

Niin, anteeksi etten kyennyt mitään tämän syväluotaavampaa analyysia suoltamaan.

- SeOikea

Oon treenannu about 4v kuntosalilla ja mun mielestä tää on ehkä jopa paras ohjelma mitä oon tehny. Oon ennenkin tehny 1-jakoisella, ehkä eniten kaikista jaoista, mutta tää jotenkin vaan miellyttää mua.

taidan ottaa tän käyttöön. Tosin 2 asiaa; istumaan nousu ja niskan takaa punnerrus, googletin ja täällä hakua. En saanu mitään tulosta oikee.:worship:

jos joku noihi vastais ja joku linkkiki kelpais;o
Mitäähä kannattais syödä ennen treeniä, jälkeen. Ei mitään normaalia kaupasta saatavia erikoisempaa

taidan ottaa tän käyttöön. Tosin 2 asiaa; istumaan nousu ja niskan takaa punnerrus, googletin ja täällä hakua. En saanu mitään tulosta oikee.:worship:

jos joku noihi vastais ja joku linkkiki kelpais;o
Mitäähä kannattais syödä ennen treeniä, jälkeen. Ei mitään normaalia kaupasta saatavia erikoisempaa

Tässä ois:
Niskantakaa punnerrus:
http://biphome.spray.se/poppo/Axlar/Axlar5.html

Istumaannousu:
http://biphome.spray.se/poppo/Mage/Mage10.html

Reenin jälkeen ja muutenkin proteiini pitoista ruokaa, rahkaa, raejuustoa yms.
Pidä ruokavalio + kaloreilla niin alat kasvaa. Kattele noita ruoka juttuja tuolta Ravinto puolelta enemmän..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom