Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Käytättekö leuanvedoissa vetoremmejä?
Jos loppuu näpeistä voimat ennen selkää, niin sitten kannattaa käyttää. Jos siis ei mihinkään leuanvetokisoihin ole menossa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tein ton tänään toisen kerran ja leukojen jälkeen ei jaksanu enää mitään. Pidin parin tunnin tauon ja tein ohjelman loppuun.

Mahdoitkohan tehä liian raskailla painoilla? Meinaan ite oon tätä nyt kuukauden tehny, ja joka kerta sen on jaksanu hienosti vetää loppuun asti.

Mm, mietiskelin tässä, että sopiiko mave leukojen tilalle. Mave on kuitenkin niin kiva liike ja tällee :lol2:,jota olis kiva tehä.

Tuleeko liian raskaaks? Entä jos tekee vaikka joka toinen/kolmas kerta mavee leukojen sijaan.

Auttakaa te viisaat : D

Mm, mietiskelin tässä, että sopiiko mave leukojen tilalle. Mave on kuitenkin niin kiva liike ja tällee :lol2:,jota olis kiva tehä.

Tuleeko liian raskaaks? Entä jos tekee vaikka joka toinen/kolmas kerta mavee leukojen sijaan.

Auttakaa te viisaat : D

Ilman muuta kannattaa tehä ennemmin sitä leuanvetoo. Vielä jos edes sillontällön tekee leuat niskantaakse niin siitä ei juuri yläselkä reeni tän ohjelman kanssa parane :D Eikä se mave korvaa leuanvetoo, ja se vähän sotkis reenin perusideaa.

Ilman muuta kannattaa tehä ennemmin sitä leuanvetoo. Vielä jos edes sillontällön tekee leuat niskantaakse niin siitä ei juuri yläselkä reeni tän ohjelman kanssa parane :D Eikä se mave korvaa leuanvetoo, ja se vähän sotkis reenin perusideaa.

Joo, kiitos tästä. Enempää ei tarviikkaan tietää. Ellei jollain oo sitten jyrkkä vastamielipide asiasta :rolleyes:

Terve kaikille tasapuolisesti. Liityin joukkoonne monen kuukauden "kurkinnan" jälkeen. Olen tässä katsellut itselleni erilaisia treeniohjelmia ja etsinyt vinkkejä. Nyt kun on asiantuntevaa porukkaa paikalla niin kommenttia saa laittaa. Olen 176/83 ja harrastellut kaikenlaista liikuntaa ja punttia siinä sivulla n.4 vuotta. Viimeiset 6 kuukautta olen reenannut enemmälti ja nyt ajattelin vetää tällaista ohjelmaa seuraavat 2-3kk. Mitä olette mieltä??

1.päivä

Rinta
Penkkipunnerrus 5x8-12
Penkkipunnerrus käsipainoilla 5x8-12
Pullover 3x8-12
2.päivä

Jalat
Jalkakyykky 5x10-15
Prässi 5x8-10

3.päivä

Kädet
Hauis tangolla 3x8-12
Hauis käsipainoilla 3x8-12
Ranskalainen punnerrus 5x8-12
Kapea penkki 3x6-9

4.päivä

Selkä
Leuanveto 3 sarjaa
Maastaveto 3x6-9
Kulmasoutu 2x8-12
Ylätalja (leveä)

5.päivä

Olkapäät & Hartiat
Vinopenkki tanko 3x8-12
Pystypunnerrus niskan takaa 3x6-9
Etukääntö levypainolla 3x10
Kohautus

xwhipper: Viestisi on aaaaiiiiivaaan väärässä paikassa. Vastataas kysymykseen silti. Jalat on kovasti alitreenattuja tossa ohjelmassa. Muuten ei kauheen isoja puutteita/vikoja.

joo ei se näytä kuuluvan tänne. Vähän on hakusessa tämä aihealueiden selailu. Sanoin tossa väärin et aion kokeilla tota ohjelmaa, mut oon vetäny sitä muutaman viikon ja tuntuu et siihen vois lisätä jotain. Tohon rintaan ja käsiosastoon jos ois jotain vinkkiä antaa. Tuntuu et sais tehtyä välillä aika paljonkin enemmän

xwhipper, jaloille tossa pitäis tosiaan saada enemmän reeniä, kuten Weak mainitsikin. Kuitenkin kun on viisjakonen ohjelma niin olis aika tärkeetä että se yks lihasryhmä tulee reenattua kunnolla kerran viikkoon.

Asia varmaan jo läpikäsitelty tässä triidissä monta kertaa, mutten jaksa kahlata läpi koko roskaa:)
Eli siis: olisikos järkeä noudattaa tätä ohjelmaa siten että joka toisessa treenissä toistomäärät olisivat 4-6 ja toisessa sitten sen 10?

Asia varmaan jo läpikäsitelty tässä triidissä monta kertaa, mutten jaksa kahlata läpi koko roskaa:)
Eli siis: olisikos järkeä noudattaa tätä ohjelmaa siten että joka toisessa treenissä toistomäärät olisivat 4-6 ja toisessa sitten sen 10?

No jos välttämättä haluaa niin voi tehä maanantain ja perjantain normaalit 10 toistoa, mutta sitten keskiviikon treenissä vähän vähemmän.

Menee OT:ksi mutta,
Aika hyvin väännetty juttua näinkin simppelistä ohjelmasta jolla itse Arnold kehuu saaneensa tuloksia. Jos niitä liikkeitä haluaa varioida ku ei kestä, halua tai pysty vetämään orjallisesti valmista proggista, niin siitä vaan muuntelemaan. En vaan tajua näitä kysymyksiä "voiko pystypunnerukset vetää vain sunnuntaisin tai vatsat silloin kun ehtii?". Tottakai kysyä pitää jos on epäselvää mutta miten tästäkin saa niin vaikeeta.. 6 liikettä, 3-4 sarjaa ja 10 toistoa per sarja, meneekö helpommaksi? :E Varsinkin kun aloittelija lähtee tällä kokeilemaan en näe tarvetta modailuun ennenku on edes vauhtiin päässyt.

Ps. Itse nyt pari kk vedellyt intin jälkeen tällä (kuten pari kk ennen inttiä) ja kyllä puree. Tällasille amatööritikuille erittäin jees, ja muistakaa ne kyykyt. Kipu on kivaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom