Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Voiko kyykkyä korvata mitenkään? Oon hirveissä tuskissa sen takia.
Mikä siinä kyykyssä niin koville ottaa? Suosittelisin jos ei pahanlaatuisia esteitä ole, että opettelet kyykkäämään. On meinaan 100x parempi liike kuin jalkaprässi, siinä saa lähes kaikki jaloista keskivartalon lihaksiin tekemään työtä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä siinä kyykyssä niin koville ottaa? Suosittelisin jos ei pahanlaatuisia esteitä ole, että opettelet kyykkäämään. On meinaan 100x parempi liike kuin jalkaprässi, siinä saa lähes kaikki jaloista keskivartalon lihaksiin tekemään työtä.

Luehan tuolta.

Nyt on kohta kuukausi kultasta kuusikkoo takana, siirryin tähän kun olin reenannu 4-jakosella noin 1,5 vuotta. Hyvältä tuntuu toistaseks ja tuloksetkin noussu ihan mukavasti. Tulin lenkiltä ja huomasin että lenkki ottikin pohkeissa huomattavasti enemmän kun aikasemmin, ja mietin että onkohan mahdollista että johtuu siitä että nyt ei tuu pohkeelle niin paljoo reeniä kun ennen tuli 4-jakosella, ja että saako pohkeet nyt liian vähän reeniä?

Tuli vaan mieleen että eihän tossa golden sixissä oo mitn alaselkäliikettä.. :( Ei hyvä.

Eikö maastavetoa voi twiikata pikkasen että sen sais ottamaan alaselkään eipahallatavalla? Ite oon vaihtanu tuon kyykyn maveen ja teen Pavel Tsatsoulinen "Karhuohjelmalla" joka toinen kerta, eli 1x5x100%, 1x5x90%, Nx5x80% kun N on niin monta sarjaa että tekniikka kärsii tai hidastuu liikaa 30-60sek palautuksilla. Kyllä mulla alaselkä on kehittyny ihan sikana. :arvi:

Aloitin tänään ton ohjelman. Jalat on ihan lukossa, ei oo tullu paljon jalkoja treenattua. Niskan takaa punnerrusta jouduin tekemään tosi pienellä painolla (samalla painolla kun hauista). Aika rankka reeni näin alottelialle.

Onhan se melko tiukka treeni varsinkin jos ei hirveesti oo riehunu punttejen kans. Ite kans vähemmän puntanneena luulin, että oon riskimpi mitä olinkaan ja ensimmäisellä kerralla vetäsin tankoon aivan liian isot painot ja reenin lopulla oli hyvä ettei oksennus tullut.. Varmaan viikko ois ainaki hyvä katella rauhassa ja testailla painoja ennen kun alkaa kunnolla nykimään.

himobodarille:
Ite oon ainakin älyttömän tyytyväinen ollu ohjelmaan ja kehitystäki on tullu kiitettävästi, suosittelen testaamaan. Ja sellanen 1h - 1h15min menee kerralla.

Aloitin tänään ton ohjelman. Jalat on ihan lukossa, ei oo tullu paljon jalkoja treenattua. Niskan takaa punnerrusta jouduin tekemään tosi pienellä painolla (samalla painolla kun hauista). Aika rankka reeni näin alottelialle.

No ei ehkä ihan aloittelijalle suositeltava ohjelma.

Eikös tämä ole pelkästään positiivinen juttu. Tuntuu homma tehoavan perille saakka. Treenin jälkeen vaan kunnon verryttely/kevyt venyttely niin pysyy lihat kunnossa. Tuo pystypunnerrus ja hauiskääntö menee itsellänikin n. samoilla painoilla, joten sen suhteen ei kannata olla huolissaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom