Ite otin tämän taas ohjelmaan elaston 2-jakoisen jälkeen, koitetaan rakentaa taas peruspohjaa talven 2-jakoisia varten jotta saan kehityttyä 420 kg -> 500 kg voimanostossa. Kolme treeniä takana. Onpa taas ihan **atanan rankkaa vetää 4x10 kyykyt (ja sen jälkeen selvitä lopputreenistä), sinänsä 2-jakoinen oli paljon "helpompi". Eka G6-kerta piti keskeyttää ensimmäisen hauiskääntösarjan jälkeen, kun tuli niin törkeen huono olo (tein vanhasta muistista liian kovaa). Toisella kertaa pystyi jo vähän isommilla painoilla tekemään siedettävästi, kolmannella kerralla meni suorastaan kevyesti. Koska aloittelija-aikoina hinkkasin tätä 9 kk hyvin tuloksin kunnes veti tukkoon, niin ajattelin nyt taas viisastuneena hieman "järkeistää" eli otetaan joka kolmas kerta kiertävänä korvaavia liikkeitä:
-kyykky (nyt teen vuorotellen etu- ja takakyykkyä) -> mave (joka kolmannella kerralla)
-penkki (vuorottelee normaali, vp käsipainoilla jne.) -> vois vetää joka kolmas kerta pushdownia, koska etuolkapäät/ylärinta on se mikä mulla pidemmän päälle alkaa tökkimään...
-leuat (variaatioita levee myötä vs. kapea vastaote, lisäpainolla vs. kehonpainolla) -> kulmasoutu joka kolmas kerta
-NTP (variaatio käsipainot istuen vs. levytanko seisten) -> pystäri etupuolelta joka kolmas kerta
Haukkareihin ja vatsoihin variaatioita löytyykin aika paljon... Eli G6 runkona ja kiertävänä kaks liikettä korvataan. Katotaan kuinka toimii, vakio G6 toimi ainakin pirun hyvin mulla
Joo toi on kyllä totta että jos kyykyn vetää 100% suorituksella, kuten pitää niin jumiin menee kyllä kun pitäs hypätä penkkiin sen jälkeen.
Itsellä tekee myös penkin jälkeen tuskaa tehdä leukoja. Kaikista pahinta on 5. liikkeen jälkeen vielä jaksaa tehdä istumaannousuja kun tuntuu että on jo ihan loppu päivästä.
Olen myös huomannut että tämä kuusikko on yllättävän kuntoa kohottava treeni.
Puhalluttaa aina vähäsen