Mulla oli kans alussa kehitys 20-35kg, kunnes tajusin että en laske tankoa tarpeeksi alas. Painot putos 30kg tietämille ja rupes tuntumaan :hyvä:Aika kova toi pystypunnerrus verrattuna penkkiin imo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli kans alussa kehitys 20-35kg, kunnes tajusin että en laske tankoa tarpeeksi alas. Painot putos 30kg tietämille ja rupes tuntumaan :hyvä:Aika kova toi pystypunnerrus verrattuna penkkiin imo.
Ite huomannu ainakin että nopeus ja ketteryys meni BJJssä tällä ohjelmalla ja hengästyy tosi helposti nykyää. syynä voi toki olla 15kg lihasta (painoa) tällä ohjelmalla :dance:Selvä, otetaan kultainen kuusikko kesäksi käyttöön ja katsotaan sitten syksyllä mihin on päästy ja miten/mihin jatketaan..
Tähän lisäksi sitten BJJ ja lukkopaini sekä lenkkeilyt koiran kanssa.. plus fillarointi maastossa..
Tehdäänkö leuanvedot leveällä otteella myötä- vai vastaotteella? Jos vain jommalla kummalla niin miksi?
No kyllä siinä vaiheessa on jotain vikaa miehessä tai sarjapainoissa jos kyykätessä ei tule edes hiki. Eli ei, et ole ainoa.ps. oonko ainut kelle tulee kyykätessä (kova)hiki :( yleensä ei pahemmi hikoiluta
Takakyykky kyllä ottaa juurikin takareisiin ensisijaisesti, vaikka tietysti myös etureisiin ja perseeseen. Kai tuohon voisi vaikka pari sarjaa suorin jaloin maastavetoa tehdä kyykyn perään, mutta itselläni ainakin vetää takareidet aivan tukkoon jo tämä 2-3 kertaa viikossa takakyykky.Ajattelin myös lisätä takareisille lisäliikkeen, koska ne ovat mulla jäljessä etureisistä. Mikä olisi hyvä liike ja mihin väliin sen sijoittaa? Kyykystä en haluaisi luopua.
Takakyykky kyllä ottaa juurikin takareisiin ensisijaisesti, vaikka tietysti myös etureisiin ja perseeseen.
Ite huomannu ainakin että nopeus ja ketteryys meni BJJssä tällä ohjelmalla ja hengästyy tosi helposti nykyää. syynä voi toki olla 15kg lihasta (painoa) tällä ohjelmalla :dance:
kyykky siis esimerkkinä 20kg->80kg
ps. oonko ainut kelle tulee kyykätessä (kova)hiki :( yleensä ei pahemmi hikoiluta
Aika paljon tossa esim. TheJ:llä näyttää hauiskääntökin olevan kehittyny. Ettei vaan olis keskivartalon heilutuksia
OK. Kyllä se mulla ainakin selvästi eniten takareisissä tuntuu.Mitähän sää nyt selität, kyllä se takakyykky ottaa etureisiin ja perseeseen ensisijaisesti ja takareiskat ottaa korkeintaan pientä hittiä.
Takareidet osallistuvat liikkeeseen hyvin paljon ja voimaa tulee sieltä todella paljon.Mitähän sää nyt selität, kyllä se takakyykky ottaa etureisiin ja perseeseen ensisijaisesti ja takareiskat ottaa korkeintaan pientä hittiä.
Takareidet osallistuvat liikkeeseen hyvin paljon ja voimaa tulee sieltä todella paljon.
niin. sillonkun tuo oli niin en ollu koskaa kyykänny ja omaa painoa oli lähemmäs 50kg :dance: tämän takia sarjapainon nelinkertaistuminen onkin ollut mahdollinenOT: mitä ***vettiä sä siellä bjj:ssä oot tehny jos salin alottaessa kyykky oli 20 kg? Mahtoi olla haastavaa harrastaa
Hei! Oon tehnyt nyt aika kauan tätä G6:sta ja on penkki tulokset yhteensä noussut 35kg ja kyykky 20kg ja leuat yms siis tuloksia on tullut mutta nyt en ole pariin kuukauteen saanut yhtään tulosta tai tuntuu, että kehitys pysähtyi ihan keskelle ei mitään vai johtuuko se siitä, että olen ottanut tämän reenin 2-3x viikkoa kohden, että en ole aina ottanut sitä 3x viikkoa kohden ja olen esim välillä myös vetänyt vähän "kevyemmin" esim penkki sarjan vaikka 3x6 ja kyyky 3x10 ja niin edelleen? Tietääkö kukaan muu mitään toista "hyvää" yksi jakoista ohjelmaa kun minua ei oikeen kiinnosta "moni" jakoiset ohjelmat ehkä kaksi jakoista voisin tehdä mutta minun kohdalla noi jaottelut ei vaan jotenkin nappaa, että tuntuu minun mielestä paremmalta tehdä "kaikki" kerralla.
Ite huomannu ainakin että nopeus ja ketteryys meni BJJssä tällä ohjelmalla ja hengästyy tosi helposti nykyää. syynä voi toki olla 15kg lihasta (painoa) tällä ohjelmalla :dance:
kyykky siis esimerkkinä 20kg->80kg
ps. oonko ainut kelle tulee kyykätessä (kova)hiki :( yleensä ei pahemmi hikoiluta
Meikäläisel on sellanen ongelma, etten pysty kyykkäämään niin olisiko jalkaprässi paras korvaava liike kyykylle?