Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selvä, otetaan kultainen kuusikko kesäksi käyttöön ja katsotaan sitten syksyllä mihin on päästy ja miten/mihin jatketaan..
Tähän lisäksi sitten BJJ ja lukkopaini sekä lenkkeilyt koiran kanssa.. plus fillarointi maastossa..
Ite huomannu ainakin että nopeus ja ketteryys meni BJJssä tällä ohjelmalla ja hengästyy tosi helposti nykyää. syynä voi toki olla 15kg lihasta (painoa):hyper: tällä ohjelmalla :dance:
kyykky siis esimerkkinä 20kg->80kg

ps. oonko ainut kelle tulee kyykätessä (kova)hiki :( yleensä ei pahemmi hikoiluta

Tehdäänkö leuanvedot leveällä otteella myötä- vai vastaotteella? Jos vain jommalla kummalla niin miksi? Ajattelin myös lisätä takareisille lisäliikkeen, koska ne ovat mulla jäljessä etureisistä. Mikä olisi hyvä liike ja mihin väliin sen sijoittaa? Kyykystä en haluaisi luopua.

Tehdäänkö leuanvedot leveällä otteella myötä- vai vastaotteella? Jos vain jommalla kummalla niin miksi?

Kait niitä voi vedellä kummalla tahansa mut tässä ohjelmassa tarkotettu vissiin myötäotteella.
Ottaa paremmin sinne minne pitää ja eliminoi hauiksia, joille on muutenkin jo liike ohjelmassa.
Ite vedän aina myötä-apinaotteella eli kaikki sormet tangon toiselle puolelle. (peukalot)

ps. oonko ainut kelle tulee kyykätessä (kova)hiki :( yleensä ei pahemmi hikoiluta
No kyllä siinä vaiheessa on jotain vikaa miehessä tai sarjapainoissa jos kyykätessä ei tule edes hiki. Eli ei, et ole ainoa.
Ajattelin myös lisätä takareisille lisäliikkeen, koska ne ovat mulla jäljessä etureisistä. Mikä olisi hyvä liike ja mihin väliin sen sijoittaa? Kyykystä en haluaisi luopua.
Takakyykky kyllä ottaa juurikin takareisiin ensisijaisesti, vaikka tietysti myös etureisiin ja perseeseen. Kai tuohon voisi vaikka pari sarjaa suorin jaloin maastavetoa tehdä kyykyn perään, mutta itselläni ainakin vetää takareidet aivan tukkoon jo tämä 2-3 kertaa viikossa takakyykky.

Ite huomannu ainakin että nopeus ja ketteryys meni BJJssä tällä ohjelmalla ja hengästyy tosi helposti nykyää. syynä voi toki olla 15kg lihasta (painoa):hyper: tällä ohjelmalla :dance:

OT: mitä ***vettiä sä siellä bjj:ssä oot tehny jos salin alottaessa kyykky oli 20 kg? Mahtoi olla haastavaa harrastaa :)

Aika paljon tossa esim. TheJ:llä näyttää hauiskääntökin olevan kehittyny. Ettei vaan olis keskivartalon heilutuksia :)

Yritän tehdä puhtaita ja huijata itseään mahdollisimman vähän ;). Ilman telinettä siinä pieni apuliike varmaan tulee, mutta hauispenkissä meinaavat kyynärpäät hajota. Tuloksia ehkä auttaa se, että rapiat neljän vuoden tauko takana, mutta sitä ennen olin suunnilleen tässä nykytilassa. Uskomattoman nopeasti kroppa palaa takaisin kohti edellisiä maksimeja.

Mitähän sää nyt selität, kyllä se takakyykky ottaa etureisiin ja perseeseen ensisijaisesti ja takareiskat ottaa korkeintaan pientä hittiä.
OK. Kyllä se mulla ainakin selvästi eniten takareisissä tuntuu.

Takareidet osallistuvat liikkeeseen hyvin paljon ja voimaa tulee sieltä todella paljon.

Todellakin ja syväkyykky varsinkin menee aina enemmän taakse mitä alemmas pääsee.

OT: mitä ***vettiä sä siellä bjj:ssä oot tehny jos salin alottaessa kyykky oli 20 kg? Mahtoi olla haastavaa harrastaa :)
niin. sillonkun tuo oli niin en ollu koskaa kyykänny ja omaa painoa oli lähemmäs 50kg :dance: tämän takia sarjapainon nelinkertaistuminen onkin ollut mahdollinen :rock:

Hjalp

Hei! Oon tehnyt nyt aika kauan tätä G6:sta ja on penkki tulokset yhteensä noussut 35kg ja kyykky 20kg ja leuat yms siis tuloksia on tullut mutta nyt en ole pariin kuukauteen saanut yhtään tulosta tai tuntuu, että kehitys pysähtyi ihan keskelle ei mitään vai johtuuko se siitä, että olen ottanut tämän reenin 2-3x viikkoa kohden, että en ole aina ottanut sitä 3x viikkoa kohden ja olen esim välillä myös vetänyt vähän "kevyemmin" esim penkki sarjan vaikka 3x6 ja kyyky 3x10 ja niin edelleen? Tietääkö kukaan muu mitään toista "hyvää" yksi jakoista ohjelmaa kun minua ei oikeen kiinnosta "moni" jakoiset ohjelmat ehkä kaksi jakoista voisin tehdä mutta minun kohdalla noi jaottelut ei vaan jotenkin nappaa, että tuntuu minun mielestä paremmalta tehdä "kaikki" kerralla.

Hei! Oon tehnyt nyt aika kauan tätä G6:sta ja on penkki tulokset yhteensä noussut 35kg ja kyykky 20kg ja leuat yms siis tuloksia on tullut mutta nyt en ole pariin kuukauteen saanut yhtään tulosta tai tuntuu, että kehitys pysähtyi ihan keskelle ei mitään vai johtuuko se siitä, että olen ottanut tämän reenin 2-3x viikkoa kohden, että en ole aina ottanut sitä 3x viikkoa kohden ja olen esim välillä myös vetänyt vähän "kevyemmin" esim penkki sarjan vaikka 3x6 ja kyyky 3x10 ja niin edelleen? Tietääkö kukaan muu mitään toista "hyvää" yksi jakoista ohjelmaa kun minua ei oikeen kiinnosta "moni" jakoiset ohjelmat ehkä kaksi jakoista voisin tehdä mutta minun kohdalla noi jaottelut ei vaan jotenkin nappaa, että tuntuu minun mielestä paremmalta tehdä "kaikki" kerralla.

Starting Strenght on ihan hyvä perusohjelma:
http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ength-1-jakoinen-perusohjelma-aloittelijalle/

Tuolta löytyy muutama 1-jakoinen kanssa:
http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ihaksen-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkej/

Ja tuossa vielä:
http://www.pakkotoisto.com/aloittel...lma-tehokkaampi-kuin-golden-six-kokeile-itse/

No en usko että nopeus kärsii itselläni yhtään kun olen vasta aloittanut bjj harrastamisen (neljät treenit takana tätä kirjoittaessa).. Nopeutta ja kestävyyttä ei tunnu olevan yhtään ja keskivartalon voima on aivan olematon (omin sanoin arvioiden..)
Viimeiset 6kk on mennyt reissussa ja ei ole tullut pidettyä kunnosta ehkä niin paljon huolta kuin olisi ehkä kannattanut.. Reissussa on aina kiva syödä ja juoda hyvin..
Itsellä tällä hetkellä pituuspaino 188/85, tarkoituksena saada paino tuonne 95 paikkeille, mieluiten pelkkää lihasta..

Mikset pysty kyykkäämään? Ootko kokeillu pelkällä luudanvarrella? Jos sillä pystyy, niin siitä voi alottaa ja kohti 20 kg:a matka käy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom