Kehitykseen olen ollut tyytyväinen ja treeni maistuu. Nyt on kuitenkin hieman kehitys hidastunut, eikä ole tarttenut pariin viikkoon lisäkiloja laittaa. Tarkoitus olisi tällä ohjelmalla mennä huhtikuun loppuun saakka ja sitten jotain muuta. Haluaisin silti pientä variaatiota tähän ohjelmaan, josko sitä kautta vaikka tulokset lähtis taas paranemaan. Olen miettinyt seuraavia liikkeitä: mave, kulmasoutu ja ylätalja. Miten saisin nuita tai edes osaa nuista järkevästi ohjelmaan. Jaksan kyllä hyvin treenin ja periaatteessa pystyisin vaikka tuota ylätaljaa tekeen treenin lopuksi. Mietin myös, että korvaisin yhden kyykyn mavella eli vaikka keskiviikon treenissä. Voisiko kulmasoudun tuoda vaikka leuanvedon tilalle yhtenä päivänä? Kertokaapa vinkkejä, miten saisin järkevästi vähän vaihtelua nuilla liikkeillä tähän treeniin. Se, miksi nuita haluan kokeilla on uutta potkua treeniin ja vähän motivaatiopuolellekkin ja samalla selkä saisi enemmän treeniä.
Mä oon korvannut juurikin joka toisen treenikerran kyykyn mavella. Lisäks teen tällöin myöskin soutua leukojen jälkeen, toki sillä voi suoraan korvatakin leuat tällöin. Ylätaljaa tein jossain vaihees samaan tyyliin. Lisäks teen viel kp vinopenkin kahtena ei peräkkäisenä treenipäivänä, sekä dippiä ja ranskalaista punnerrusta kahtena ei peräkkäisenä treenipäivänä.