Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
voiko hauikset treenata scott-penkissä? (varmaan voi) entä onko väliä jos muut setit tekee salilla ja leuat myöhemmin kotona?

Voi tehdä scotis, ja hyvä onkin välillä vaihdella eri liikkeitä. Leuat voi tehä myöhemmin myös kotona, mutta kyllä yleensä se fiilis salilla treenatessa on aina parempi. Ainakin itsellä näin.

voiko hauikset treenata scott-penkissä? (varmaan voi) entä onko väliä jos muut setit tekee salilla ja leuat myöhemmin kotona?

Tee salilla, en näe mitään ideaa siinä miksi tekisit ne kotona?

Leuoista puheen ollen himottaisi mahduttaa tuo twenty pull-up challenge mukaan tähän ohjelmaan. Onko kukaan kokeillut moista ja olisiko paras vaihtoehto tehdä tuo leukojen tilalle? Tuntuu muutenkin aika typerältä vetää jokainen sarja leukoja failureen. :rolleyes:

Leuoista puheen ollen himottaisi mahduttaa tuo twenty pull-up challenge mukaan tähän ohjelmaan. Onko kukaan kokeillut moista ja olisiko paras vaihtoehto tehdä tuo leukojen tilalle? Tuntuu muutenkin aika typerältä vetää jokainen sarja leukoja failureen. :rolleyes:

Varmaan 100 kertaa tässä ketjussa käyty tää läpi, ettei niitä jokasta sarjaa vedetä failureen.

Varmaan 100 kertaa tässä ketjussa käyty tää läpi, ettei niitä jokasta sarjaa vedetä failureen.

Kyllähän mä nyt ton tiesin. 1-jakosel hermosto menee aikas nopeesti tukkoo, jos vetää joka sarjan loppuu. Korkeintaan viimine ollu aikas tiukka. (Vähä tyhmästi ilmaisin juu.) :rolleyes: Viittasin toho alkuperäsee Arskan progressioon, jonka mukaan jokane sarjaa loppuu leuois.

Tossa twenty pull-ups ohjelmas ois järkevä progressio ja se tulis just kolme kertaa viikkoon. Otan sen nyt käyttöön, tuun sit tänne ruikuttaa, jos mennään perse eellä puuhun. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä oon tehny twenty pull-uppia puoleen väliin tän ohjelman kaa. Olen tehnyt leuat treenin aluksi ja sitten normaalissa järjestyksessä loput liikkeet (ei leukoja). Leukamaksimi noussut 7>10.

Ihan hyvin sopii kultaiseen kuusikkoon, mutta hyvin on 3x max tehneilläkin noussut.

Mä oon tehny twenty pull-uppia puoleen väliin tän ohjelman kaa. Olen tehnyt leuat treenin aluksi ja sitten normaalissa järjestyksessä loput liikkeet (ei leukoja). Leukamaksimi noussut 7>10.

Ihan hyvin sopii kultaiseen kuusikkoon, mutta hyvin on 3x max tehneilläkin noussut.

Nii toiha kestää vaa 6viikkoo jos sit saa sen 20leukaa, mut voihan sen alottaa sen jälkee alusta lisäpainojen kaa. ;) Mut hyvä tietää et toimii täs.

^yleensä kaikissa on mutta maailmassa on aika paljon saleja ja pieniä kellareita joita saleksi kutsutaan eikä kaikissa välttämättä ole, tosin ostaa jostain lidlist varmaa 15e leuanvetotangon:0

Alkuperäinen ohjelma kertoo kyllä, että "3 x max", mitä epäselvää tossa sit oikein on leukojen osalta? Niissähän tulee tavallaan aina failure :D Kyllähän sitä tietysti itseä kannattaa kuunnella, että jos joku kerta ei leuat lähde, niin ei niitä tarvi kaverin avustamana vetää samaa määrää mitä enkat on.

Alkuperäinen ohjelma kertoo kyllä, että "3 x max", mitä epäselvää tossa sit oikein on leukojen osalta? Niissähän tulee tavallaan aina failure :D Kyllähän sitä tietysti itseä kannattaa kuunnella, että jos joku kerta ei leuat lähde, niin ei niitä tarvi kaverin avustamana vetää samaa määrää mitä enkat on.

Ite oon vetäny aina 3xmax painoja lisäillen. On toiminut ainakin mulla.

Leukoja vedetäänkin 3xmax... kuitekin jos niitä menee mukavasti yli kymmenen, niin lisäpainot mukaan ja semmoset ettei kamalasti mene yli kymmenen niin kehitystä tulee taas

Suositut

Back
Ylös Bottom