Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no jos vetää sen golden sixin ni se on varmaan sopiva 3 kertaa viikkoon. onhan niitä pidempiä ohjelmia, mutta vetää sillee et paikat on väsyksissä. mulla menee se 1 h 30 min suunnilleen salilla ja saan paikat "rikki" :D se riippuu ohjelmasta ja jos treenien jälkeen ei väsytä missään nii kande lisää painoja tai ohjelmaa.Olen aloittanut juuri saliharrastuksen ja reilu kuukausi Golden sixiä takana. Tuloksia alkaa näkyä ja puhkun intoa, olen jopa harkinnut ohjelman vaihtoa jotta voisin käydä salilla useammin, siellä on mukavaa. Yleensä olen Golden sixin lisäksi tehnyt pohkeita, kulmasoutua, dippejä, milloin mitäkin. Joskus tulee riehuttua salilla jopa tunti itse ohjelman päälle ja tuntuu että virtaa riittäisi enempäänkin, enkä palautumisen suhteen ole huomannut ongelmia. Kysynkin nyt että mikä on liikaa kerralla? Voiko liiasta harjoittelusta yhtenä päivänä olla haittaa?
Sellasta se on alussa, ei osata tehdä tarpeeksi kovaa liikkeitä, niin luullaan että tie onneen on se, että "riehutaan" salilla tunti vielä itse ohjelman jälkeen, kun itse ohjelma ei tunnu raskaalta. Eli keskity nyt siihen ohjelmaan täysillä etkä mihinkään turhaan pelleilyyn. Jos kerta riittää 3xmax leukojen jälkeenkin vielä puhtia vääntää jotain kulmasoutuakin, niin teet jotain väärin.Olen aloittanut juuri saliharrastuksen ja reilu kuukausi Golden sixiä takana. Tuloksia alkaa näkyä ja puhkun intoa, olen jopa harkinnut ohjelman vaihtoa jotta voisin käydä salilla useammin, siellä on mukavaa. Yleensä olen Golden sixin lisäksi tehnyt pohkeita, kulmasoutua, dippejä, milloin mitäkin. Joskus tulee riehuttua salilla jopa tunti itse ohjelman päälle ja tuntuu että virtaa riittäisi enempäänkin, enkä palautumisen suhteen ole huomannut ongelmia. Kysynkin nyt että mikä on liikaa kerralla? Voiko liiasta harjoittelusta yhtenä päivänä olla haittaa?
Sellasta se on alussa, ei osata tehdä tarpeeksi kovaa liikkeitä, niin luullaan että tie onneen on se, että "riehutaan" salilla tunti vielä itse ohjelman jälkeen, kun itse ohjelma ei tunnu raskaalta. Eli keskity nyt siihen ohjelmaan täysillä etkä mihinkään turhaan pelleilyyn. Jos kerta riittää 3xmax leukojen jälkeenkin vielä puhtia vääntää jotain kulmasoutuakin, niin teet jotain väärin.
Millä kannattaisi korvata leuanveto, jos ei saa yhtään leukaa? Ylätaljalla?
Millä kannattaisi korvata leuanveto, jos ei saa yhtään leukaa? Ylätaljalla?
Otinpa nyt vaihteeksi golden sixin käsittelyyn kun tuli sattuneesta syystä reilu kuukauden totaalitauko. Kaik voimat hävinnä :( mut eipähän ollut minkäänlaisia jumeja missään. Kyykyssä varovasti sarjat 50-60-70-80, penkissä 50-65-75 ja leuoissa 10-6-6 toistoa omalla painolla. Tavoitteena jos pääsis kyykyssä 4x10x120, penkissä 3x10x95 ja leuoissa 18-12-10 toiston sarjoihin niin olis ihan jees. Pystäriä pitänee ottaa vain joka toinen kerta, että säästyy olkapäät. Tekee vaikka ranskalaisen punnerruksen tms.
onks tää sellane ohjelma että tehdään 1 päivä ja sit 1 off ja taas ja taas off..
On just sellanen, paitsi kerran viikkoon 2 off.onks tää sellane ohjelma että tehdään 1 päivä ja sit 1 off ja taas ja taas off..