Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaako leuat tehdä myötä- vai vastaotteella ?
Hei, olen tehnyt tätä G6:sta jo noin 4kk ja nyt alkaa vähän silleen tökkiin tää, että onko kellään mitään neuvoja mitä kannataisi tehdä seuraavaksi tai millaiseksi muuttaa ohjelmaa?
Ja tuntuu, että penkki tulokset ei enään vaan parane kun tuntuu, että on vaan huonontunut vain ne tulokset:/ Tosin se on kyllä varmaan jostain muusta kiinni.
Itse vaihdettuani G6:n juurikin tuohon Elaston 2-jakoiseen olin alussa hieman hämilläni. Siinä missä G6:n jälkeen oli niin puhki että pukuhuoneeseen piti melkein kontata - tuossa 2-jakoisessa tuntui että jokaisen treenin jälkeen jäi vielä hieman energiaa varastoon ja olisi jaksanut tehdä enemmänkin. Tuo on toki ihan luonnollista kun ei koko kroppaa rassata kerralla, mutta kuitenkin. Juuri tuota treenin jälkeistä puolikuollutta palkitsevaa fiilistä jäin itse kaipaamaan. Siispä jonkin ajan kuluttua tuo 2-jakoinen vaihtui takaisin 1-jakoiseen ja raskaisiin perusliikkeisiin. Toimii itselleni parhaiten kun vain kolmesti viikossa tulee käytyä.
Nyt on tullut muutama kerta treenattua G6:lla. Ei ole aivan loppu tullut yhdenkään treenin jälkeen oltua, eniten on reidet reagoineet kyykkyyn, jota ei ennen ole paljon tullut tehtyä. Mitä kokemuksia muilla on muun urheilemisen yhdistämisestä tähän ohjelmaan? Tarkoitus olisi 2-3 kertaa viikossa pelata salibandyä ja futista salitreenin ohella eri päivinä kuin salitreeni. Kestääköhän paikat miten, ylikunnon vaara?
Tuleeko muilla lihaskipua kuusikosta?
Mä oon kolmisen viikkoa vetänyt G6:sta ja kyllä tuntuu treenien jälkeen. Varsinkin jalat, mutta myös selkä ja olkapäät.
Ei se kipu ole mikään mittari näissä asioissa eikä pumppi tarkota hyvää reeniä.