Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Teen kultaista kuusikkoa ensimmäistä kertaa ja olen erittäin tyytyväinen! Tämä tosiaan on ensimmäinen kerta tämän ohjelman parissa, muttei takuulla viimeinen. Pidin yhden tai kaksi lepopäivää fiiliksestä riippuen
Ei niin lyhyesti, mutta rehellisesti ja ytimekkäästi kerrottuna:
Ohjelman kesto: 10 viikkoa (viikko vielä edessä)
Ikä: 17
Aamupaino: 72kg -> 75kg (Fläsää ei NÄYTÄ tulleen ollenkaan lisää, vaikka todennäköisesti on tullut hieman) (Vatsapalat näkyvät ja näyttävät entistä paremmalta)
Takakyykky 4x10: 50kg -> 70kg (Ohjelman alussa olisin todennäköisesti saanut ainakin 55 kg:lla aloitettua, mutta päätin aloittaa rauhallisesti)
Penkki 3x10: 50kg -> 62,5kg
Leuanveto leveällä otteella rystyset naamaa kohti 3xmax: 5x5x4 -> 8x7x7 (En ollut aikaisemmin tehnytkään)
Niskan takaa punnerrus leveällä otteella 4x10: 25kg -> 30kg
Hauiskääntö tangolla melko kapealla otteella 3x10 25kg -> 27,5kg (Hyvin kontrolloidusti, vaikka viimeisen sarjan pari viimeistä toistoa ottaa koville)
Istumaannousu 4x20 (Keskittyen puhaltamiseen ja rutistukseen --> JÄRJETÖN polte)

Erityisesti jalat ja takaolkapäät kasvoivat valtavasti ja itseasiassa ainoa ''huono'' puoli ohjelmassa on se järjetön halu päästä tekemään muita liikkeitä ja tuhoamaan lihakset yksi kerrallaan näiden kokonaisvaltaisten liikkeiden sijaan, mutta mokoma unohtuu aina kun katselee tuloksia paperilta tai peilistä! En voisi olla enempää tyytyväinen ! Suosittelen ! :rock:

Viimeksi muokattu:
Kuukauden verran nyt tehnyt, paino on noussut mukavasti, samoin tulokset. Ainoa ongelma itselläni että rinta jää jälkeen. Eilen tein penkin perään 4x10 käsipainoilla, ja tänään tuntuu myös rinnassa. Saa nähdä lähteekö kasvamaan.

Ei sitä oikein voi sanoa kuukauden tekemisen perusteella että rinta jää jälkeen. Jos tuntuu ettei sarjapainot nouse penkissä, ota vaikka viisi kiloa pois ja aloita siitä nostamaan painoa joka kerta se 2,5kg aloituspostissa kerrotulla tavalla. Ei oikeen kannata näin rankassa yksijakoisessa laittaa toista liikettä rinnalle.

Itsellä tuntui tossa loka-marraskuussa tökkivän penkki jonkun verran (G6 aloitettu siis kesäkuun alussa). Tehtiin pientä vaihtelua settiin siten, että siirryttiin tekemään muutama kerta smithissä yli-isoilla painoilla (tyyliin 15 kg isommat sarjapainot kuin normaalisti penassa). Siitä sitten vääntämään väkisin failureen asti ja vielä pakkotoistoa kaverin avustuksella, ekalla kerralla sai tehtyä 6-6-6, seuraavalla meni jo enemmän ja parin viikon päästä sain 10-10-10. Sen jälkeen siirryin taas takaisin normaalipenkkiin -> on mennyt sen jälkeen ihan pirun hyvin ja molemmat on saatu 5 kg lisää sarjapainoihin. Välillä tulee tehtyä myös vinopenkki normipenkin sijasta (kun normipenkki on varattu).

Hei, olen tehnyt tätä G6:sta jo noin 4kk ja nyt alkaa vähän silleen tökkiin tää, että onko kellään mitään neuvoja mitä kannataisi tehdä seuraavaksi tai millaiseksi muuttaa ohjelmaa?
Ja tuntuu, että penkki tulokset ei enään vaan parane kun tuntuu, että on vaan huonontunut vain ne tulokset:/ Tosin se on kyllä varmaan jostain muusta kiinni.

Hei, olen tehnyt tätä G6:sta jo noin 4kk ja nyt alkaa vähän silleen tökkiin tää, että onko kellään mitään neuvoja mitä kannataisi tehdä seuraavaksi tai millaiseksi muuttaa ohjelmaa?
Ja tuntuu, että penkki tulokset ei enään vaan parane kun tuntuu, että on vaan huonontunut vain ne tulokset:/ Tosin se on kyllä varmaan jostain muusta kiinni.

Kokeile vaikka 2-jakoista. Etsi sivustolta Elaston 2-jakonen.

Itse vaihdettuani G6:n juurikin tuohon Elaston 2-jakoiseen olin alussa hieman hämilläni. Siinä missä G6:n jälkeen oli niin puhki että pukuhuoneeseen piti melkein kontata - tuossa 2-jakoisessa tuntui että jokaisen treenin jälkeen jäi vielä hieman energiaa varastoon ja olisi jaksanut tehdä enemmänkin. Tuo on toki ihan luonnollista kun ei koko kroppaa rassata kerralla, mutta kuitenkin. Juuri tuota treenin jälkeistä puolikuollutta palkitsevaa fiilistä jäin itse kaipaamaan. Siispä jonkin ajan kuluttua tuo 2-jakoinen vaihtui takaisin 1-jakoiseen ja raskaisiin perusliikkeisiin. Toimii itselleni parhaiten kun vain kolmesti viikossa tulee käytyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse vaihdettuani G6:n juurikin tuohon Elaston 2-jakoiseen olin alussa hieman hämilläni. Siinä missä G6:n jälkeen oli niin puhki että pukuhuoneeseen piti melkein kontata - tuossa 2-jakoisessa tuntui että jokaisen treenin jälkeen jäi vielä hieman energiaa varastoon ja olisi jaksanut tehdä enemmänkin. Tuo on toki ihan luonnollista kun ei koko kroppaa rassata kerralla, mutta kuitenkin. Juuri tuota treenin jälkeistä puolikuollutta palkitsevaa fiilistä jäin itse kaipaamaan. Siispä jonkin ajan kuluttua tuo 2-jakoinen vaihtui takaisin 1-jakoiseen ja raskaisiin perusliikkeisiin. Toimii itselleni parhaiten kun vain kolmesti viikossa tulee käytyä.

No en nyt sanoisi että sen aina tarvitsee olla noin. Itse teen kaksijakoisessa kuitenkin nuo raskaat perusliikkeet ja lisäksi sellaisia välimuodon liikkeitä eli ei ihan vemputuksia mutta hyviä apuliikkeitä, esim. dipit, alatalja yms. Kyllä noissa saa sen puolikuolleen fiiliksenkin jos vaan vetää kovaa :)

Nyt on tullut muutama kerta treenattua G6:lla. Ei ole aivan loppu tullut yhdenkään treenin jälkeen oltua, eniten on reidet reagoineet kyykkyyn, jota ei ennen ole paljon tullut tehtyä. Mitä kokemuksia muilla on muun urheilemisen yhdistämisestä tähän ohjelmaan? Tarkoitus olisi 2-3 kertaa viikossa pelata salibandyä ja futista salitreenin ohella eri päivinä kuin salitreeni. Kestääköhän paikat miten, ylikunnon vaara?

Nyt on tullut muutama kerta treenattua G6:lla. Ei ole aivan loppu tullut yhdenkään treenin jälkeen oltua, eniten on reidet reagoineet kyykkyyn, jota ei ennen ole paljon tullut tehtyä. Mitä kokemuksia muilla on muun urheilemisen yhdistämisestä tähän ohjelmaan? Tarkoitus olisi 2-3 kertaa viikossa pelata salibandyä ja futista salitreenin ohella eri päivinä kuin salitreeni. Kestääköhän paikat miten, ylikunnon vaara?

Mikäli palaudut niin ei ole ongelmaa eli ruokaa vaan koneeseen.

Olen nyt pari viikkoa veivannut kultaista kuusikkoa dieetin ohella ja mielestäni dieetille sopii varsin hyvin. Aineenvaihduntakin saa vauhtia koko kropan treenistä hyvin. Aloittelin todella maltillisilla painoilla ja sieltä lähtenyt painoja nostamaan. Treenin jälkeen ei ole "puolikuollutta" oloa ainakaan vielä ollut, tosin sarjat ei ole vielä mitään äärimmäisen tiukkoja ole olleetkaan. Nuo kympin sarjat kyykkyä tosin tuntuu vähän ikäviltä, kun olen totuttanut itseni vähän lyhkäisemmille kyykkysarjoilla. Niissä tuntuu vielä, että ennemmin happi loppuu kuin reidet väsähtää.

Tuleeko muilla lihaskipua kuusikosta? Itsellä ei ainakaan vielä ole seuraavana päivänä mitään kipua lihaksissa havaittavissa. Se on tosin hyväkin juttu. Monijakoisella treenatessa kovan jalkapäivän jälkeen ei pysty kunnolla kävelemään pariin päivään.

Veivailen nyt kevääseen asti tällä ja luulen, että en ainakaan mihinkään 4-jakoiseen heti palaa. Sen verran mukavaa taas tehdä koko kropan treeniä.

Mä oon kolmisen viikkoa vetänyt G6:sta ja kyllä tuntuu treenien jälkeen. Varsinkin jalat, mutta myös selkä ja olkapäät.

Mulla eniten hittiä ottaa olkapäät sekä haukkari. Selkään ei ole tullut tästä tuntoja, myös rinta saanut olla aika rauhassa vaikka kohtalaisen leveällä otteell teen penkkiä ja leukoja. Rinta on tosin harvoja vahvoja puoliani kun taas olkapäät ovat aika surkeassa kunnossa. Siksi uskon että vaikutus on juuri kuvailtun mukainen.

Mä en taas jostain syystä saa rinnassa tuntumaan treeniä samalla tavalla kuin muilla lihasryhmillä. En tiedä mistä johtuu, mutta sama "ongelma" oli 3jakoisellakin. No kehitystä on tapahtunut jokatapauksessa niin ei kait tuolla niin väliä.

Juuh ei mullakaan rinnassa tunnu samanlaista poltetta ja pumppia kun kaikissa muissa, mutta silti rinta kehittyny ulkosesti ja penkin sarjapainot noussu 35kg -> 50kg (ei G6 tosin) ja peck deckissä 25kg -> 40kg. Ei se kipu ole mikään mittari näissä asioissa eikä pumppi tarkota hyvää reeniä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom