Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itekki mietin että jonkun pitäis vähä neuvoa, mutta kavereista kukaan ei salilla käy. Selkä on mulla jo valmiiksi paskana, katotaan meneekö vielä pahempaan kuntoon.
Noniin, kolme viikko takana ja juhannustreenit vedetty näin aamutuimaan.
Onks se ihan okei jos vaihtaisin ton penkkipunnerruksen tangolla, käsipaino penkkipunnerrukseksi ? Kannattaako mun tehdä tätä ohjelmaa, vaikka olen dietillä ?
Mikä siinä on kun ei hauis kasva?
Kaikessa muussa kasvaa sarjapainot hyvää vauhtia, mutta 4kuukauden aikana hauiskäännön sarjapainot pysynyt tasan tarkkaan samoina.
Tekniikassa ei ole vikaa, se on tarkistettu moneen kertaan. Olen yrittänyt venytellä hauista ja jättää venyttelemättä, sama sarjapaino on ja pysyy.
Edit: Ei auta pudottaa sarjapainoja pariks viikoks, taikka vaihtaa 3x6 systeemiin.
Saatat hyvinkin vääntää sitä habaa liian kovaa.. mietipä, teetkö kyykyn ja hauiskäännön yhtä tiukasti? Veikkaan, että viimeiset toistot hauiskäännöissäsi ovat aikamoista heijaamista ja pusertamista kun alkaa voimat loppua, kun taas kyykkysarjoihin jää monta toistoa varaa. Helposti tuollaisten isojen liikkeidein jälkeen joku habakääntö tuntuu aika iisiltä ja sitä vääntää liian kovaa, mutta älä mene halpaan. Ylitreenaat vaan käsiäsi, tai kenties hermostoa k.o. liikkeen osalta. Otahan vaikka kevyt viikko koko kropan osalta, ja sitten tee habatreenit maltillisemmin. Pidä tekniikka kunnossa ja jätä aina toisto-pari varaa.
Mitenkäs tämä (http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=117735451&page=1), G6 on tästä vissiin "pelkistetympi" versio? Aika rankalta näyttää, mutta ajattelin ottaa ehkäpä kokeiluun. En vaan tiedä palautuuko moisesta oikein natuna? Helkutisti saa kyllä varmasti syödä jokatapauksessa.
Edit: Toivottavasti ei ole vielä ollut tässä postissa esillä.