Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Meikäläisellä rupeaisi ainakin loppupuolen sarjat olemaan kovin tehottomia jos 2h pitäisi täysillä vääntää. Toisaalta siinähän sitä kehittyy, mutta varmaan parempi olisi jos saisit treenin keston välille 60-90min.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jmvk: Jos sulla menee pari tuntia salilla säännöllisesti, niin vaihtele sitten myös liikeiden tekemisjärjestystä. Treenin loppupuolella alkaa nimittäin usein menee jo fuskun puolelle noi toistot.

Ei tuo takakyykky kyllä hirveesti selkään käy.Tai no kyllä se tuntuu vähän siellä, mutta kaikki huomio menee kyllä siihen, että miten tuntuu etureisissä.Ei ainakaan selkä väsy ennen jalkoja.
Meinaan vaan, että ala-selälle ei tule sellaista liikettä, että missä siitä menisi mehut --> alkais kasvamaan ja voimistumaan.

Ei tuo takakyykky kyllä hirveesti selkään käy.Tai no kyllä se tuntuu vähän siellä, mutta kaikki huomio menee kyllä siihen, että miten tuntuu etureisissä.Ei ainakaan selkä väsy ennen jalkoja.
Meinaan vaan, että ala-selälle ei tule sellaista liikettä, että missä siitä menisi mehut --> alkais kasvamaan ja voimistumaan.
Kyllä takuulla käy kyykky alaselälle ja voimistaa sitä, tekee sen sitten ihan miten vaan.

Tee kyykyt syvemmältä ja isommilla painoilla niin varmasti rupee alaselässäkin tuntumaan.

Tee kyykyt syvemmältä ja isommilla painoilla niin varmasti rupee alaselässäkin tuntumaan.

No varmasti jos ei pysty myöntämään ettei reisissä riitä jerkku ja homma menee julleksi.

Itsellänikin on putket huomattavan jöötit reisien voimaan verrattuna. 140 kyykky painonnostotyyliin ja veto 210. Joten eipä se kyykky hirveästi alaselkääni käy.

Tuskin mitään haittaa, jos tekee leuat hauiksien jälkeen. Leuat vaan pistävät kädet maitohapoilla ja sitten jää loput liikkeet vähän heikommiksi.

Leukojen vetämisestä(kuten yleensäkään selän treenaamisesta) ei hauiksien jälkeen tahdo tulla yhtään mitään.

Itse vedän leuat lämmittelyliikkeenä ensimmäisenä, jolloin lihas ehtii palautua sopivasti varsinaiseen reeniin. Itselläni kyllä lähtee! :rock:

Mitä mieltä olette yleensäkin, kannattaako noita liikkeiden järjestystä vaihtaa? Koska tuntuu todellakin jäävän nuo loput liikkeet vähän vajaiksi, eikä levypainojakaan saa kunnolla lisättyä.

Itse vedän leuat lämmittelyliikkeenä ensimmäisenä, jolloin lihas ehtii palautua sopivasti varsinaiseen reeniin. Itselläni kyllä lähtee! :rock:
Siis meinasin, että jos tekee hauiskäännön ennen leuanvetoa, ei leuanvedosta tule oikein mitään. Näin itselläni.

Mitä mieltä olette yleensäkin, kannattaako noita liikkeiden järjestystä vaihtaa? Koska tuntuu todellakin jäävän nuo loput liikkeet vähän vajaiksi, eikä levypainojakaan saa kunnolla lisättyä.
Tuo liikejärjestys on mielestäni ok. Miten ajattelit vaihtaa?

jos polvet kestää prässiä niin kyllä kestää kyykkyäkin. taidat tehdä vajaita kyykkyjä huonolla tekniikalla ja liian isoilla painoilla...
tekniikka kuntoon vain.

Käsillä tehtäviä liikkeitä voisi vaihtaa (penkki, leuat, selkäliikkeet, hauikset). Saisi sitten kaikki lihakset saman verran treeniä vaikka kuukauden ajan. Kun ei noita hauiksia ja selkäliikkeitä jaksa tehdä samalla temmolla kuin vaikkapa silloin, kun vaihtaa järjestystä.

Tuosta selkäliikkeestä sen verran, että missä sen pitäisi itse asiassa pitäisi tuntua? Tuntuu kuin penkkiä nostaisi, mutta selässä ei tunnu missään. Olen kyllä katsonut, miten liike tehdään, mutta epäilen kuitenkin vahvasti, että teen liikkeen väärin.

Itse treenaan selän aina ennen penkkiä.

Eikös se niin ole, että latsit kannattais treenata/lämmitellä ennen penkkiä?
Vai onko tuulesta temmattu..

Itse treenaan selän aina ennen penkkiä.

Eikös se niin ole, että latsit kannattais treenata/lämmitellä ennen penkkiä?
Vai onko tuulesta temmattu..
No voihan ne ainakin lämmitellä, mutta se vie aika paljon voimaa pois penkistä jos treenaat selän ennen sitä.

Suositut

Back
Ylös Bottom