Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nään kyllä tossa sun viestissä niin paljon vääriä asioita. Jos tulokset pysyy yli viikon samassa, se ei todellakaan ole vielä pitkä aika. Kaksikaan viikkoa ei vielä ole pitkä aika. Ja sitten se mistä nään eniten punaista on se, että meinaat jättää kyykyt tekemättä G6:ssa. Tai edes jättää vähemmälle. G6 rakentuu melkein täysin kyykyn ympärille, ja sen on tarkoituskin olla raskas ja niiden pitääkin sattua (oikealla tavalla).
TL;DR Jatka äläkä valita.
Syö enemmän laadukasta safkaa, pidä KEVYT viikko^^ Mulla toimi ja kevyitä viikkoja ois muutenkin hyvä pitää kai juuri tuon estämiseksi. (ei jaksa ees vanhoilla painoilla) Muista myös lihashuollot
Paino 88kg --> 101kg
Olen niin kateellinen näille! Itse reenannut nyt 4,5kk tällä ohjelmalla. Paino oli aloittaessa tasan 80kg. Pääsin jossain vaiheessa 85 kiloon, mutta sairastuttuani kahdeksi viikoksi paino putosi takaisin 82 kiloon, josta olen noussut vain muutaman sata grammaa edellisen kuukauden aikana.
Miten Soulsweeperillä on treenit kulkenu?