Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sopiiko G6 kuinka hyvin, kun treenataan miinuskaloreilla (ts. sopiiko G6 3x viikossa paremmin kuin vaikkapa 3- tai 4-jakoinen 4 kertaa viikossa)? Onko maastaveto ihan turha liike, jos näitä tekee?
voiVoiko penkin tehdä käsipainoilla ilman isoa muutosta?
Nyt on 6 viikko menossa Golden Sixiä. Tuloksia tullut jonkin verran, mutta paremminkin olisi voinut mennä. Päivittäin on tullut syötyä noin kulutuksen verran tai vähän reilummin. Mitään varsinaista bulkkia ei kuitenkaan ole ollut, joka varmasti selittää asian. Paino oli aloituksessa 77kg, nyt aamupaino oli 79kg (käynyt kyllä kasikympissä).
Kyykky 20 -> 45kg
Penkki 55 -> 65kg
Leuat pysyneet muuttumattomana
Pystypunnerrus 20 -> 32,5kg
Hauis scott-penkissä taljalla 30 -> 47,5kg
Tänään tein ensimmäistä kertaa käännöt taljan sijaan 12kg käsipainoilla vuorottain, ja ai että kirvelee kädet vieläkin. Ja positiivisella tavalla
Toistaiseksi G6 ei ole aivan vastannut hypen mukaisia odotuksia, mutta voi olla että menee tuon ravinnon piikkiin. Jos sitä alkais syömöö!
E: Piti vielä mainita, että kyykkään kevyellä painolla polviongelmien vuoksi. Pikku hiljaa täytyy nostaa, vaikka menisikin varmasti suuremmilla painoilla.
Onko palkkari käytössä? Paljonko tulee prodea päivässä? Mikä niissä leuoissa mättää? Voisit kokeilla tehdä ne joskus ennen penkkiä. Jos teet ekan sarjan loppuun saakka niin vähennä yks toisto niin jaksaa seuraavatkin paremmin. Jos teen ite maximisarjan leukoja alkuun niin menee kyllä forkut sen verta tukkoon ettei niitä toistoja kerry paljoa lisää...
Tällä hetkellä ei ole palkkaria. Ensimmäiset 4 viikkoa vedin heraa kolmesti päivässä, mutta piti siitä luopua kun rahat ovat nyt niin vähissä. Kreatiinia kylläkin tulee otettua 7g/pv. Protskua tulee päivittäin n. 2g/painokilo (140g päivässä).
Tuo voisi olla kyllä ihan hyvä vaihtoehto tehdä leuat ennnen penkkiä. Itselläni menee myös forkut melkoisen tukkoon, ja olen huomannut sen vaikuttavan hurjasti tuohon pystypunnertamiseen. Ja aina olen vienyt leuat failureen, ei tullut mieleenkään että jättäisin viimeisen vedon pois. Voisi todellakin auttaa!
Kuukauden päivät suunnilleen takana ja edelleen tuntuu hyvältä. Viime viikolla otin välipäiville HIITin ja sunnuntaina kävin tunnin juoksulenkillä -> Pohkeet kramppiin ja reidet olivat pari päivää betonia... Jätin HIITin nyt pois tältä viikolta
Paino +5,7kg (aamupaino)
Kyykky +17,5kg
Penkki +12,5kg
Leuat 4,4,3 -> 12,12,10 (aika ottaa lisäpainoja matkaan?)
Pystypunnerrus +10kg
Haukkarit tangolla +2,5kg
Seuraavalle viikolle saa ottaa jokaiseen liikkeeseen taas 2,5kg lisää.
Riippuu ihan itsestäsi.Pitäs ruet käymää taas vähä salil, mut mietin et onkoha G6 turha raskas, jos viikol 2xfutsal, 2xlenkki ja vkl pelit päälle
Tein tätä joskus 3 kertaa viikossa (ma ke pe) ja tuntui olevan liikaa, ei tullut lisää mitään, jos tekisi kaksi kertaa viikossa (kovalla intensiteetillä ti pe) niin onko mitään järkeä?...
No onhan siinä nyt mitään järkeä. Parempi se on kuin ei ollenkaan, ja koska tämä on yksijakoinen ohjelma niin ei tollanen sinänsä haittaa, kroppa ei vain rasitu niin usein mikä ohjelmassa on ideana. Ohjelmahan tosiaan vaatii paljon ruokaa, unta, ja myös sen että jaksaa vääntää täysillä myös silloin kun ei nappaa. Itse ainakin tunsin että G6:n aikana ne "huonot päivät" olivat todella raskaita, mutta väkisin teki niin kyllä se siitä. Vaatii mun mielestä paljon enemmän kupolin osalta kuin perinteinen kolmijakoinen tai muu harvemmin samaa lihasryhmää rasittava ohjelma.any1 ??....
No onhan siinä nyt mitään järkeä. Parempi se on kuin ei ollenkaan, ja koska tämä on yksijakoinen ohjelma niin ei tollanen sinänsä haittaa, kroppa ei vain rasitu niin usein mikä ohjelmassa on ideana. Ohjelmahan tosiaan vaatii paljon ruokaa, unta, ja myös sen että jaksaa vääntää täysillä myös silloin kun ei nappaa. Itse ainakin tunsin että G6:n aikana ne "huonot päivät" olivat todella raskaita, mutta väkisin teki niin kyllä se siitä. Vaatii mun mielestä paljon enemmän kupolin osalta kuin perinteinen kolmijakoinen tai muu harvemmin samaa lihasryhmää rasittava ohjelma.
Kukaan ei kiellä tekemestä sitä kolmatta treeniä kevyempänä. Itse monesti tein 1-jakoisella siten että yksi treeni viikossa oli todella kova ja kaksi kevyempää, hyvin tuntui kehittyvän. Se on varma jos paikat on ihan tukossa eikä meinaa ehtiä palautumaan treenien välillä niin silloin ei kehity.any1 ??....
No onhan siinä nyt mitään järkeä. Parempi se on kuin ei ollenkaan, ja koska tämä on yksijakoinen ohjelma niin ei tollanen sinänsä haittaa, kroppa ei vain rasitu niin usein mikä ohjelmassa on ideana. Ohjelmahan tosiaan vaatii paljon ruokaa, unta, ja myös sen että jaksaa vääntää täysillä myös silloin kun ei nappaa. Itse ainakin tunsin että G6:n aikana ne "huonot päivät" olivat todella raskaita, mutta väkisin teki niin kyllä se siitä. Vaatii mun mielestä paljon enemmän kupolin osalta kuin perinteinen kolmijakoinen tai muu harvemmin samaa lihasryhmää rasittava ohjelma.
Otat päikkärit silloin kun pojukin nukkuu. Itse teen vuorotöitä ja olen huomannut että kunnon päikkärit auttaa. Näin ainakin itsellä.Tähän sen verran että boldasin tuon unen.. Täällä unta jarruttaa jossainmäärin 4kk "vastasyntynyt" poika, kun pitää tota vaimoketta jeesailla toisinaan yöheräämisissä.. Paljonko uni suoranaisesti vaikuttaa näin lihaskasvun kannalta? Meinaan olen kohta reilu kuukauden vetänyt joka toinen päivä, ja muutamia treenipäiviä kun vähän nollat taulussa ollut. Muuten jaksaa ihan hyvin painaa. Vai onko näin ettei tule samanlaista kehitystä jos ei unta tule tarpeeksi?
Otat päikkärit silloin kun pojukin nukkuu. Itse teen vuorotöitä ja olen huomannut että kunnon päikkärit auttaa. Näin ainakin itsellä.