Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyykky 30kg ja hauis 40kg? Ensimmäinen ihminen josta mie oon kuullu joka tekee hauista isommalla kuin kyykkyä :D

Niin, no :D Kyllä saisin huomattavasti isommallakin painolla kyykättyä tuon 4X10. Ongelma on vain siinä, että jalat kun ei meinaa kestää. Itselläni on polviongelmia, jotka rajoittavat tuota kyykkäämistä. Eli tämä on ns. polvien totuttelemista.

Jahas ja uus foorumilla, joskus reenailin ahkerstikin mutta nyt kuuden vuoden tauon jälkeen palautellut muistiin kolme viikkoa. Nyt tarkoituksena aloittaa arnolti heti huomenna. Saas nähdä kuin äijän käy, leukoja en jaksa kun yhden eli ne teen ylätaljassa. Voikos kyykyn tehdä sillai että jalat ovat reilusti tangon etupuolella? Siis jos simmosessa tuetussa telineessä tekee..nyt oon tehny simmosia box-kyykkyjä mis perse hilataan kauas taakse. Ennen reenejä vetäsen tehonlisääjää kreatiinin kera ja jälkeen aminohapot kreatiinin kanssa.

^ Emmä oikee tiä mitä sä meinaat, mut älä ny ala kyykkyä missään (smith?) telinees tehä. Tee ihan normisti tangolla ja vapailla painoilla. Alotat tarpeeks pienillä painoilla ja hiot tekniikan siin samal kuntoon, ni ei oo mitään ongelmaa.

okei täytyy iltaåäivällä aloittaa, kokeilen ihan pienil painoil koska jalat ei oo ikinä ollu pravuuri..niskantakaakin varmaanin täytyis ihan levy tangolla? siihen laitan myös tod.vähä painoja :)

^ Kannattaa oikeesti netistä kaivaa jostain ohjeita oikeanlaiseen kyykkytekniikkaan ja kattoo videoita - ei jaksa tuhannetta kertaa selittää miten se tehään :D Mut tos NTP:ssa laske se tanko vaan korviin asti - säästää olkapäitä.

Elikkä olen 15v nyt tullut väännety tätä noin 3kk painoa tullut 58-->65 olen tehnyt tätä kotona 3x viikko ja oli ensimmäinen reeni ohjelma eläissäni. Tuollaisilla painoilla olen tehnyt lopussa
Kyykky : 40kg
Pena: 35kg
Leuat: 12-8-8
Niskan takaa: 20kg
Hauis: 30kg
Vatsat: 4x35
Tullut vatsalihakset näkyviin hauis ja selkä lihas kasvanut aika hyvin kai ne muutkin siellä perässä laahaa.:dance:

Ongelmatonta reeni ei ole ollut mm. vastustuskyky aivan pe**eellään. Kurkku koko ajan kipeä ja nuha+kaksi kertaa olen ollut kipeänä ensimmäisen kerran kesän lopulla jota ei IKINÄ ole tapahtunut ja nyt taas. Olen ottanut vitaamiinia ja hedelmää salaattia tms. En edes kehtaa ajatella kuinka nopeasti tulisin kipeäksi ilman nuita loppuu pian tämäkiun harrastus kun motivaatiota on, mutta järki on vielä tallella jos jatkan näin olen kahdeksan kertaa vuodessa sairaana joten mitenköhän tuon saisi pois??
Anteeksi kieroon kirjoitus tämä kuume vie keskittymis kyvyn...

Olen ottanut vitaamiinia ja hedelmää salaattia tms. En edes kehtaa ajatella kuinka nopeasti tulisin kipeäksi ilman nuita loppuu pian tämäkiun harrastus kun motivaatiota on, mutta järki on vielä tallella jos jatkan näin olen kahdeksan kertaa vuodessa sairaana joten mitenköhän tuon saisi pois??
Itse huomasin että tuli aina kipeäksi kun kovaa treenausta on kestänyt liian kauan, nyt treenaan 4vk todella kovaa ja sitten 1vk kevyt viikko.
Ihmisen vastustuskyky laskee kun harjoittelu on todella kovaa, myös jos liikuntaa tulee hyvin vähän niin vastustuskyky on heikko.

^ Kannattaa oikeesti netistä kaivaa jostain ohjeita oikeanlaiseen kyykkytekniikkaan ja kattoo videoita - ei jaksa tuhannetta kertaa selittää miten se tehään :D Mut tos NTP:ssa laske se tanko vaan korviin asti - säästää olkapäitä.

joo täytyy katella se oikea tekniika kuntoon kyykyssä, ntp:n tein koneessa näin aluksi mut alan kyl tekee kyl levytangollakin kun hieman hartialihakset vahvistuneet. Mulla joskus paukku toinen olkapää niin siks oon hieman varovainen.. Kiitti vastauksista :P

joo täytyy katella se oikea tekniika kuntoon kyykyssä, ntp:n tein koneessa näin aluksi mut alan kyl tekee kyl levytangollakin kun hieman hartialihakset vahvistuneet. Mulla joskus paukku toinen olkapää niin siks oon hieman varovainen.. Kiitti vastauksista :P
tai sitten teet ihan normaali PP:n käsipainoilla, niin useimmat on tässä ohjelmassa tehnyt eikä ntp:tä

Elikkä olen 15v nyt tullut väännety tätä noin 3kk painoa tullut 58-->65

Ongelmatonta reeni ei ole ollut mm. vastustuskyky aivan pe**eellään. Kurkku koko ajan kipeä ja nuha+kaksi kertaa olen ollut kipeänä ensimmäisen kerran kesän lopulla jota ei IKINÄ ole tapahtunut ja nyt taas. Olen ottanut vitaamiinia ja hedelmää salaattia tms. En edes kehtaa ajatella kuinka nopeasti tulisin kipeäksi ilman nuita loppuu pian tämäkiun harrastus kun motivaatiota on, mutta järki on vielä tallella jos jatkan näin olen kahdeksan kertaa vuodessa sairaana joten mitenköhän tuon saisi pois??

Sä olet tässä hommassa niin alussa, että ei kannata vielä vetää mitään hirveen pitkälle vieviä johtopäätöksiä. Tärkeintä on alkuvaiheessa opetella A) lepäämään ja B) syömään riittävästi. Se on aloittelijalle paljon tärkeempää kun järjetön hampaat irvessä reenaaminen. Ite en ole ollut kipeenä viimesen 2 vuoden aikana kertaakaan, vaikka reenaankin suht kovaa. On vaan opittava kuuntelemaan kroppaa, aina ei ole pakko mennä reenaamaan, jos selvästi tuntuu että puhti on täysin pois tms. Joskus voi pitää puolentoista viikon totaalitauonkin, eikä ne lihakset mihinkään katoa. Tätä G6:sta ei ole pakko tehä 3 kertaa viikkoon, ite pidän yleensä 2 välipäivää. Kunhan jaksaa pitkällä aikavälillä yleensäkin käydä (koti)salilla suht tasaseen. Kyllä se vastustuskykykin sitten aikanaan paranee.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
hei voiks ton ntp:n tehdä tossa hackissa? siis missä tanko liukuu telineessä..meinaan kun teen vuorotyötä ja ei yleensä ole ketään varmistamassa..

Milläköhän saisi olkapäihin kasvua aikaan, tätä G6:sta oon tehnyt, 30kg (20kg tanko + 10kg) teen ntp:ta ja pyrin nostamaan lähes aina painoja. olkapäät vaan ei näytä miltään. :O

Milläköhän saisi olkapäihin kasvua aikaan, tätä G6:sta oon tehnyt, 30kg (20kg tanko + 10kg) teen ntp:ta ja pyrin nostamaan lähes aina painoja. olkapäät vaan ei näytä miltään. :O
Eihän ne nuilla painoilla mitkään massiiviset voi vielä ollakkaan.Ruokaa naamaan ja treeniä niin kyllä ne ajan kanssa.

jos ei jaksa ni ei lennä taakse tai tipu niskaan :) tota varmistusta aattelin.. no kunhan paikat tottuu ni tekee sit iha kunnolla..

tuskin mulla liikaa on ollu ikinä, kaikki mitä tehny ni ok, mut toi liikerata, et jos heijaa taaksepäin tai jotain...mut ka siihenki tottuu tekee levytangolla tai käsipainoilla :) mähän teen ihan naurettavan pienillä painoilla et oppisin tekee kunnolla ja siks täällä kyselenkin neuvoja..

mähän teen ihan naurettavan pienillä painoilla et oppisin tekee kunnolla ja siks täällä kyselenkin neuvoja..

Sellasia ei ole kun "naurettavan pienet painot", on vaan sopivia painoja, ja sitten joskus kyllä näkee naurettavan isoja painoja. Oikeestaan mitään liian pieniä painoja ei ole olemassa, paitsi sellaiset mitkä on niin mikroskooppiset, että niiden nostamiseen tarvitaan apuvälineitä (luuppi, pinsetit). Eli teet vaan sellasilla painoilla, että et tarvii varmistajaa. Sellainen kaveri, joka tekee puhtaita toistoja pienillä painoilla, ei ole naurettava. Liian isoilla painoilla repivä deivid yleensä on naurettava. Poikkeuksena jotkut edistyneemmät, jotka osaa tekniikat, niin ne saattaa tehdä liian isolla kuormalla olematta naurettavia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom