Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos viimeinen sarja on tiukka ja sillä samalla painolla on tehty tähän asti 3x10 kevyesti niin miten se viimeinen kymppi olisi sen tiukempi?

Kuka jostain kevyestä puhui? Yksinkertaisesti sen verran painoa, että joutuu jotain tekemäänkin. Jos viimeinen on tiukka, niin ei ne ekat voi kaikki kevyttä olla. Koko ajan se muuttuu raskaammaksi, mitä enemmän sarjoja tehdään. Jos on liian kevyttä, niin painoa ei ollut tarpeeksi.

Kuka jostain kevyestä puhui? Yksinkertaisesti sen verran painoa, että joutuu jotain tekemäänkin. Jos viimeinen on tiukka, niin ei ne ekat voi kaikki kevyttä olla. Koko ajan se muuttuu raskaammaksi, mitä enemmän sarjoja tehdään. Jos on liian kevyttä, niin painoa ei ollut tarpeeksi.

Siis kyse oli siitä yksi sivu sitten että viimeisestä sarjasta tehdään kova... Tätä ajoin takaa.

Koita itse salilla, niin huomaat. Jos valitsit painon oikein, vain viimisessä sarjassa saa tosissaan tehdä töitä.

Rautalangasta: 1. kevyt 2. raskaampi 3. vielä raskaampi 4. raskain, eli se sarja jossa ei ainakaan jää toistoja varastoon. Sitten kun alkaa tulemaan kevyesti kaikki kympit, niin lisää painoa tankoon.

Sama idea kuin esim. 2x6 penassa, tässä vaan 4x10. Ei tää mitään rakettitiedettä ole :D

Siis miten ihmeessä joku voi tehdä tästä niin vitun vaikeaa. Onhan se nyt saatanan selvä, että jos tekee samalla painolla saman määrän toistoja niin ne sarjat raskaantuu koko ajan (oletus, että paino on valittu edes lähelle esim 4x10 sarja ennätystä).

Paitsi jos hänen tauot on jotain 15 minuutin luokkaa sarjojen välillä :D toivottavasti olen väärässä.

Paljonkos teidän tulokset kasvoivat arnoldin kultaisen kuusikon aikana?

itse vedin sitä vielä noin 3-4kk sitten tosin olin vaihtanut paria liikettä... esim. leuanvedon ylätaljaan

Paitsi jos hänen tauot on jotain 15 minuutin luokkaa sarjojen välillä :D toivottavasti olen väärässä.
Arska ei tämmöstä salli. Se o 2 minuuttia ja uudestaa vääntämään. Joissain tapauksissa vähemmän, joissain himppu enemmä.

Arska ei tämmöstä salli. Se o 2 minuuttia ja uudestaa vääntämään. Joissain tapauksissa vähemmän, joissain himppu enemmä.

Joo, rupee kummittelee ja kaikumaan arskan ääni, kehottaa tarttumaan painoihin jos sarjan väli yli 3min, moni tullut hulluksi ja löydetty salilta levytangon jälki otsassa,
kuulemma.

Tästä lähti ohjelma testattavaksi. Olen siis todellinen aloittelija ja olen käynyt vasta viikon salilla epämääräisellä ohjelmalla. Toivottavasti tämä tuottaa tulosta.

IsoAhnudin kultainen kuusikko diettitreeninä..

Onko kukaan kokeillut kultaista kuusikkoa diettitreeninä?

ajatuksena oli vetää salitreeni läpi kolmesti viikossa ja treenin päälle aina aerobinen harjoitus peruskuntosykkeellä ja kestoltaan 20-60min.

kesto voisi olla noin 3kk...

Meikäläisellä on testissä kyseinen(pikkusen modattuna) ohjelma nyt hienoisella dietillä. Ei mitään kovaa kiristelyä, vaan vuoden treenaamattoman jakson jälkeinen nyt ensin perushyvään kuosiin palautuminen kiikarissa. Miksei toi kiristelyssäkin toimisi ihan hyvin? Perusliikkeet ja vapaat painot ei vaan voi mennä kovasti reisille.:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom