Se olisi 3 kuukautta kutosta tahkottu ja nyt alkaa tuntumaan, että kyykky ei oikein kehity vaikka muut kyllä paranevat vieläkin. Olisiko siis suurikin virhe vaihtaa yhden päivän kyykkäilyt etukyykkyyn, kun tuntuu että jalat (tarkemmin taka- ja sisäreidet) ei oikein palaudu 4:stä painiharkoista, 3/krt viikkoon kuusikosta + yhdestä extratreenistä johon kuuluu kyykyn tilalla maastaveto, penan tilalla dippi ja ranskalainenpunnerrus?
Tai kannataisko pudottaa vähän treenimääriä, ja pitää se normikyykky ohjelmassa... Siis jos sä teet viikossa kuusikon x3 ja vielä jonkun extratreenin, niin se on sinällään liikaa se, jo ilman edes noita painiskeluja. Ite teen kuusikon keskim. 2,5 kertaa viikossa (2 välipäivää), ja sekin on tarpeeksi. Enkä taatusti tee mitään muuta raskaanpuoleistakaan harjotetta siihen enää päälle.
Enkä mä oikeen ymmärrä totakaan, että sulla ei kyykystä palaudu sisä- ja takareidet, kun mulla kyykky ottaa kyllä eniten perseeseen, reisiin ja alaselkään. Mulla ottaa kyykky vatsaankin enemmän kun mihinkään sisäreisiin tai reisihaukkareihin. Voisit kokeilla vähän erilaisia jalkojen asentoja siinä kyykyssä?
+ Vai ottaako se painireeni sitten jotenkin erityisesti just taka- ja sisäreisiin?