Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mutta sitä kyselisin että onko nyt siis hyvä alottaa siitä ku otin sellaset painot että menee just melko helposti ne toistomäärät mitä tarvitsee ja sit lisään 2,5kg joka kerta ku menee riittävästi? Ja että kun niitä vetää nii vaikka kyykyssä 4x10 nii just tasan sen 10 vetää vaik menis helposti enemmänki ja sit vikal sarjal näkee kannattaaks ens kerralla lisätä painoo?

Kumpaankin on vastaus joo-o. Sit ku vikas sarjas menee 12, niin lisää rautaa tankoon.

Ja leuoissa ekalla meni 17 sitte se 2min tauko ja sen jälkee meni joku 11 ja sit 7 nii kannattaaks laittaa lisäpainoo? Leveä myötäote siis käytössä.

Jep, lisäpainoo kehiin! Ota vaikka het 5kg kiekko völjyyn. Sit siit 2,5kg:n välein lisäyksiä tarpeen tullen.

...kun tuolla Maximuksella tapaa olla hyviä vinkkejä :)

:D :thumbs:

Pakko taas todeta, että todella rankka ohjelma! Hiki virtas ihan tolkuttomasti ja paikat iha tukossa. Meinasin ottaa kuvan kuinka märkä olin, mutta kädet täris nii paljon ettei kuvasta tullu mitään HUH!!!!!!!! Kaameen paska olo kotonakin, meinaa vielä puolenki tunnin päästä purjo lentää yök

Ohjelma jatkuu iloisesti, mutta penkki vaihtui nyt sitten sotilaspenkkiin ja Miken 2x6 systeemi vaihdettiin kokeilumielessä Arskan original plääniin. Lisäksi ojentajat lisätty ohjelmaan. Vatsalihasliikkeitä vaihdellaan akselilla jalannostot tangossa roikkuen - rollouttia tangolla polvet maassa (häpeän) - "normaaleja" vatsoja lisäpainolla telineessä - nyt tavoitteena ruveta opettelemaan dragon flägiä.

Olen vieläkin sitä mieltä, että tämä ohjelma on paras mitä olen ikinä tehnyt. Jatkan tämän suosittelemista tutuille ja tuntemattomille.

Eipä reenata liikaa

Hei. Kysytty varmaan jo monia kertoja ketjussa, mutta mitenkä aerobinen puoli treenin yhteydessä?

Jos on massaa tarkoitus saada, niin ei mielellään juuri mitään kestävyyshomostelua. Välipäivinä levätään ja kasvetaan.

Moro, mullakin on penkki alkanut junnaamaan paikallaan. Nyt olen tehny 2 viikkoa penkkiä samoilla painoilla eli 50kg:lla. Kannattaisko mun keventää vähän painoja ja tehä vaikka 45kg:lla (10-sarjoja) vai muutanko koko penkkisysteemin siten, että teen Visnovskyn ehdottamalla tavalla eli kaksi kertaa viikossa 10-sarjoja ja kerran 6-sarjoja?

Mä en edes olis niin huolissaan siitä, että nouseeko ne tulokset jatkuvasti. Tärkeempää on se mitä vaaka näyttää. Penkkiä suosittelisin tehtäväksi keharityyliin, eli jalat penkillä ja aika pienillä painoilla (+ EI selkä kaarella) . Silleen että jaksaa OIKEESTI nostella puhtaasti ne 3x10 ilman pomppuja yms. niin että taukokin sarjojen välillä on OIKEESTI sen 2 min.

OIKEESTI.

Itellä on tullut tällä metodilla 9 kg massaa (osa tietysti muuta kuin lihasta) viimesen 3kk aikana. Enpä kuitenkaan ihan hirveesti ole läskistynytkään. Olen natu, mutta kreatiini ja heraprotsku on tietenkin ihan must. Tulokset ei niin hirveesti ole nousseet, mutta kyllä toi ylätorso on avokin(kin) mielestä vantteroitunut. Ai niin juu, pidän yleensä 2 välipäivää, niin jaksaa treenata kunnolla. Tärkeintä on kuitenkin kunnollinen syöminen ja riittävä lepo.

E: Muistakaa juoda 2-3 litraa maitoa joka päivä. (+ tulipa vielä mieleen; itellä on penkissä etusormet merkkien kohalla, eli aika levee ote sais olla tosiaan)

(++ taas tuli mieleen että; treenin jälkeen heti joku palautumisjuoma, miel. enemmän hiilaria kuin prodee, ja treenin jälkeen ehdottomasti syötävä [samana päivänä] vielä väh. 1 lämmin ateria)

Nyt on pari viikkoa Arskaa takana ja sarjapainot ovat nousseet seuraavasti:

Kyykky: 30 -> 40
Penkki: 30 -> 35
Hauis: 15 -> 17.5
NTP: 17.5 -> 17.5
Leuanveto: 5-3-0 -> 4-1-0 :hyper:

Olen tehnyt tuota leunvetoa apupenkkiä käyttäen 3x10, mutta ilmeisesti ei ole kovin toimiva metodi. Toinen syy surkeisiin leuanvetotuloksiin lienee painon nousu (2.8kg). Pitäisikö vaihtaa ylätaljaan vai jatkaa pinnistelyä?

MULPARI, tee mieluummin niin, että teet sen 3 sarjaa leukoja miten nyt menevätkin. Kyllä ne toistot siitä nousee vaikka paino nouseekin. Ja jos tuntuu, että ei ala luistamaan niin sitten vaan joko osittain tai kokonaan vaihto ylätaljaan.

Leuanveto: 5-3-0 -> 4-1-0 :hyper:

Olen tehnyt tuota leunvetoa apupenkkiä käyttäen 3x10, mutta ilmeisesti ei ole kovin toimiva metodi. Toinen syy surkeisiin leuanvetotuloksiin lienee painon nousu (2.8kg). Pitäisikö vaihtaa ylätaljaan vai jatkaa pinnistelyä?

No eipä paljon taida tosiaan olla järkee tehä muita liikkeitä 3-4x10 ja sitten leukoja 4-1-0. Sanoisin että ylätaljaa kehiin. Levee myötäote, yläkroppa vähän taakse kallellaan, tanko tulee rintaan (voi pitää siinä hetken), kädet melko hitaasti ylös, käsiä ei päästetä lähimainkaan suoriksi vaan yläasennossakin vähän koukussa, yläkroppa ei juurikaan liiku vaan kädet (ei alaselkäliike). Painoja ei tarvii olla paljon, silleen että tauot sarjojen välillä on tosiaan sen 2 min.

+ jos hauikset on ylätaljan jälkeen pumpissa, niin teet sen väärin

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tee vaan niitä leukoja. Leuanveto paranee vetämällä niitä, niin yksinkertaista se on.

Ei se niin yksinkertaista ole. Tää on aika rankka reeni, ja jos noita leukoja ei vaan saa revittyy kyykkyjen ym. jälkeen, niin on kyllä viisainta tehä täydet sarjat ylätaljassa. Ei sitä penkkiikään tässä aleta tekeen jollain painoilla millä jaksaa just hikiseen muutaman toiston puristaa. Kymppejä.

E: Vähän aikaa ylätaljaa, sitten taas kokeilee leukoja. Turha takoo päätä seinään, menee vielä motivaatio...

No ne leuat voi tehä vaikka ekana liikkeenä, jolloin energiat tallella ja taatusti lähtee sujumaan kun vaan riuhtoo menemään. Kyykystä ne ei tehoja varmastikkaan paljoa vie, penkistä ehkä vähän. Tai sitten penkki voi sujua paremminkin mistäs tietää kun yläselkäkin jo lämmin ja latseissa verta. Vannon leukojen nimeen, ylivoimaisesti paras liike maven jälkeen selälle IMO.

No ne leuat voi tehä vaikka ekana liikkeenä, jolloin energiat tallella ja taatusti lähtee sujumaan kun vaan riuhtoo menemään.

Mut kun ei se kaikilla mee aina ku strömsössä. Jos nyt aattelet tota 4-1-0 juttua, niin jo yhen toiston lisääminen tokaan sarjaan olis 50% lisäys nostettuihin kiloihin ko. sarjassa. On toi vähä paha tilanne lähtee vaan väkisin repiin, kun yleensä lisätään painoja vaan ihan pieniä inkrementtejä. Enkä mä lähtis hirveesti noiden liikkeiden järjestystäkään vaihtaan. Vetelee ensin vähän ylätaljassa, oppii saamaan tuntumaa selkään, eikä taatusti hävii mitään. Sitten ku alkaa kulkee niin takas leukoihin.

Vannon leukojen nimeen, ylivoimaisesti paras liike maven jälkeen selälle IMO.

Kyllä toi ylätalja on ihan auktoriteettienkin suosima selkäliike, itekin tykkään että on oikein hyvä.

http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/41170-ylaetalja-latsien-varma-kehittaejae/

Joo, tiedän kyllä että vetoaminen auktoriteettiin on argumenttivirhe. :)

Olis itelläki reilu kuukausi treeniä takana ja ei nyt mitään hirveetä salikokemusta ole takana(n.puoli vuotta "aktiivista") ja pitäis saada mielipiteitä.

-Kyykky:30kg -> 80kg aika varovasti lähdin liikkeelle
-Penkki:35kg -> 55kg
-Leuat:23/19/12 -> lisäpainot otin käyttöön
-N.takaapunnerrus:15kg ->25kg
-h:kääntö:17.5kg -> 30kg
-Vatsat vähän fiiliksen mukaan

Sit oon tosta mavesta hullaantunu et sitä oon tehny melkeen joka kerta 40kg -> 75kg.

Miltä raadin silmään vaikuttaa? kaikki painot ainaki noussu omastamielestä ihan ok ja ei oo tyssänny.

Olis itelläki reilu kuukausi treeniä takana ja ei nyt mitään hirveetä salikokemusta ole takana(n.puoli vuotta "aktiivista") ja pitäis saada mielipiteitä.

Sit oon tosta mavesta hullaantunu et sitä oon tehny melkeen joka kerta 40kg -> 75kg.

Miltä raadin silmään vaikuttaa? kaikki painot ainaki noussu omastamielestä ihan ok ja ei oo tyssänny.
Ja tosiaan pituutta löytyy n.177cm ja Painoa n.72kg

Tänään alotin kultaisen kuusikon ja noudatin ohjetta millisekunnin ja joka kirjaimen tarkkuudella, mutta pitääkö ohjelmaan tehdä jotain "hienosäätöä?" Niin kuin jääkö joku elintärkeä liike pois ja onko toistot ihan ok tuossa alkuperäisessä ohjelmassa?

Tänään alotin kultaisen kuusikon ja noudatin ohjetta millisekunnin ja joka kirjaimen tarkkuudella, mutta pitääkö ohjelmaan tehdä jotain "hienosäätöä?" Niin kuin jääkö joku elintärkeä liike pois ja onko toistot ihan ok tuossa alkuperäisessä ohjelmassa?
Ei tarvi.

Ihan jeba. Leuoissa ainaki komiat numerot :D Mut noi hauiskäännöt suhteessa muihin painoihin viittaa melkoiseen heijariin. Ja maveen on kyl kiva hullaantua, mutta ei kannata sitä joka kerta tehä. Tee mieluummin vaan kerran viikos esim. perjantaina kyykyn tilalla.

No ne leuat voi tehä vaikka ekana liikkeenä, jolloin energiat tallella ja taatusti lähtee sujumaan kun vaan riuhtoo menemään. Kyykystä ne ei tehoja varmastikkaan paljoa vie, penkistä ehkä vähän. Tai sitten penkki voi sujua paremminkin mistäs tietää kun yläselkäkin jo lämmin ja latseissa verta. Vannon leukojen nimeen, ylivoimaisesti paras liike maven jälkeen selälle IMO.

Ite en oikein tajua tota maven hehkuttamista yläselän kasvatukseen, kun ei kovin moni varmaan mavella sitä leveetä selkää ole rakentanu. Tämä siis ihan vaan lihaksen kasvatuksen kannalta tarkasteltuna.

Se olisi 3 kuukautta kutosta tahkottu ja nyt alkaa tuntumaan, että kyykky ei oikein kehity vaikka muut kyllä paranevat vieläkin. Olisiko siis suurikin virhe vaihtaa yhden päivän kyykkäilyt etukyykkyyn, kun tuntuu että jalat (tarkemmin taka- ja sisäreidet) ei oikein palaudu 4:stä painiharkoista, 3/krt viikkoon kuusikosta + yhdestä extratreenistä johon kuuluu kyykyn tilalla maastaveto, penan tilalla dippi ja ranskalainenpunnerrus?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom