Itse tekisin mielummin penkkileukoja.
Kerrotko tyhmälle mikä on penkkileuka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse tekisin mielummin penkkileukoja.
Kerrotko tyhmälle mikä on penkkileuka?
Eilen lähti kokeiluun tämä ohjelma, palautukset on vain ihmeen lyhyitä. En usko että jaksan pitkään tuota tahtia, joten pakko höllätä jossain vaiheessa.
Aloita kevyistä painoista, niin saat treenin nousujohteiseksi. Jos lataat noille toistotavoitteille heti ne toistot naama irvessä ja pakkotoistona vika, niin tuskin jaksat kovin pitkään
Edelleenkään painon lisääntyminen ei riipu siitä ohjelmasta millään tavalla. Olet vain syönyt tarpeeksi. Mutta tuollainen 2kg / 1.5kk on ihan hyvä tahti, pidemmän päälle ehkä vähän liikaakin...? 4kg/3kk->8kg/6kk->16kg/12kk... Jne. Jossain vaiheessa ainakin meikäläisellä olisi pakko vähän yrittää pudottaa rasvan määrää mikäli tuollaista painnonousua tapahtuisi, tosin tuskin enää tapahtuu noin nopealla tahdilla.Massaa on tullut vain 2 kiloa, mutta sarjapainojen kehitykseen olen tyytyväinen.
Kannattaa kokeilla:thumbs:
kyllä ne leuat selkään ottaaMutta ite aattelin alkaa tuota tekemään, mutta mietityttää kun tuossa ei ole selkää ollenkaan.. Että miten te jotka teette tällä ohjelmalla niin treenaatteko ollenkaan selkää vai tuleeko sitä epäsuorasti?
Mutta ite aattelin alkaa tuota tekemään, mutta mietityttää kun tuossa ei ole selkää ollenkaan.. Että miten te jotka teette tällä ohjelmalla niin treenaatteko ollenkaan selkää vai tuleeko sitä epäsuorasti?
onhan tuossa leuat.
voimaa sain lisää kun tein jonkunaikaa tuota kesän alussa
Kyykkääminen treenaa alaselkää.Alaselkää lähinnä meinasin :D
Mutta ite aattelin alkaa tuota tekemään, mutta mietityttää kun tuossa ei ole selkää ollenkaan.. Että miten te jotka teette tällä ohjelmalla niin treenaatteko ollenkaan selkää vai tuleeko sitä epäsuorasti?
Mitenkä minusta tuntuu, että selälle ei ehkä tule tässä treenissä tarpeeksi rasitusta? Tottunut tekemään kuitenkin aikaisemmissa 1-jakoisissa ohjelmissa 4-5 sarjaa selälle.
Mitä mieltä olette, riittääkö 3 sarjaa leukoja?
edit. niin ja onko kukaan hullu kokeillut tätä ohjelmaa 4 kertaa viikossa?
Eipä tuosta riittämisestä pysty juuri sinua tuntematta sanomaan. Itse tietänet parhaiten miten selkäsi kehittyy.
Yleisesti ottaen tämä on kuitenkin yksijakoisten kompastuskivi: Kaikki paikat eivät -niillä sinänsä tehokkailla isoilla liikkeillä- voi millään saada optimaalista rasitusta, vaan käytännössä käy aina niin että jotkut lihasryhmät jäävät jälkeen melko selkeästikin.
Näin ainankin itselläni.
Sillä vaan mietin, kun on tullut kotona vedettyä parhaimmillaan satakin leukaa päivän aikana 4-jakoisen ohjelman ohessa. Tuntuu sitten 3 sarjaa niin vähältä. Mutta toisaalta onhan se ihan eri juttu ottaa 3 tiukkaa sarjaa leukoja putkeen, verrattuna pitkin päivää vedeltäviin vajaisiin sarjoihin. Mutta eiköhän tässä muutaman viikon päästä ole jo viisaampi ja tiedä kannattaako kyseistä ohjelmaa noudattaa pilkulleen.