Oikeassa olet.Vastaote ottaa ilmeisesti hiukan enemmän myös hauikseen, kun taas myötäotteella tehty keskittyy enemmänkin selkään, olenko oikeassa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikeassa olet.Vastaote ottaa ilmeisesti hiukan enemmän myös hauikseen, kun taas myötäotteella tehty keskittyy enemmänkin selkään, olenko oikeassa?
Kannattaako nuo leuat tehdä myötä- vai vastaotteella? Ja miten nämä eroaa noin käytännössä? Vastaote ottaa ilmeisesti hiukan enemmän myös hauikseen, kun taas myötäotteella tehty keskittyy enemmänkin selkään, olenko oikeassa?
Eipä sillä varmaan kauheasti väliä ole, että kummalla teet. Myötäote eliminoi hieman enemmän hauiksen työskentelyä. Itse teen leveällä vastaotteella.
Muutama päivä tullut kokeiltua kultaista kuusikkoa, kyykky tuottaa ongelmia kun ei tunnu jalat palautuvan yhdessä lepopäivässä. Onko järkeä jatkaa kuitenkin vaikka reidet "huutaa"? Ovat seuraavan päivän jopa hieman kipeät kävellessä... Ainakin menee liike perille mut tuntuu vähän pahalta. :/ Olisikohan vaan alkukankeutta?
Muutama päivä tullut kokeiltua kultaista kuusikkoa, kyykky tuottaa ongelmia kun ei tunnu jalat palautuvan yhdessä lepopäivässä. Onko järkeä jatkaa kuitenkin vaikka reidet "huutaa"? Ovat seuraavan päivän jopa hieman kipeät kävellessä... Ainakin menee liike perille mut tuntuu vähän pahalta. :/ Olisikohan vaan alkukankeutta?
mulla vatii lihakset ainaki kolme lepopäivää ennen ku palautuvat.. Oon nyt kolme kertaa tehny tän. Harmi..taidan siirtyä takaisin 3-jakoseen
mulla vaatii lihakset ainaki kolme lepopäivää ennen ku palautuvat.. Oon nyt kolme kertaa tehny tän. Harmi..taidan siirtyä takaisin 3-jakoseen
mulla vaatii lihakset ainaki kolme lepopäivää ennen ku palautuvat.. Oon nyt kolme kertaa tehny tän. Harmi..taidan siirtyä takaisin 3-jakoseen
yli vuoden kyl tullu vedettyä, ollu välillä tosin hiljasempaaki:DJos oot kauanki junnannu tolla 3-jakosella...
Jos et ole reenannut ennen jalkoja tai siitä on pitkä aika nii aika normaalia tuo että menee jalat kipeäksi.. Jos tuntuu aivan järjettömän pahalta niin jätä tekemättä tai tee todella pienillä painoilla räjähtäviä toistoja, kyllä ne siitä vetreytyy viimeistään parin viikon jälkeen.
Ite tein Starting strenghtiä eilu 3kk (alotin koko saliharrastuksen) ja nyt 2 täyttä viikkoo tehny G6:sta ja ai että tuntuu hyvälle! Kyykyssä ja penkissäkin painot on jo 80% painoista millä tein SS:ssää ja kevyeltä tuntuu. Painoo tuli 13vk:ssa SS:llä 59kg -> 68kg, pituutta n. 180cm. Nyt parissa viikossa painoa tullu G6:lla n.2kg. Aattelin tässä ainakin seuraavat 3kk kolistella vaan orjallisesti G6:sta ja mättää sapuskaa naamaan minkä jaksan ja maksimoida lihan kasvun.
Tavotteena 80kg, ja kehitys painoissa. Sen jälkeen pitää kattoo mitä tekee, kannattasko harkita myös ensimmäistä dieettiä?
Mitään lisäravinteita en käytä, enkä muutenkaan ole juuri keskittyny syömiseen. 2g/kg proteiinia tulee päivässä purkista tonnikalaa ja 2-3l maitoa + lämpimät ruuat jne. Tyhjät kalorit oon jättäny pois (karkit jne).. Kaloreitakaan en oo niin tarkkaan laskenu, reilusti vaan pitäny plussalla joka pv.
Vinkkejä otetaan treenaukseen ja syömiseen vastaan!