Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tänään meni taas treeni hyvin: kyykky 4x10/77,5kg ja nyt varmaan tiedän mistä tuo johtuu että polvet kääntyvät hieman sisäänpäin ylösnousussa, eli kun menen aivan alas niin että tanko ottaa varmistusrautoihin kiinni, niin täten vauhti tyssää ja joudun hakemaan kokonaan uuutta vauhtia alhaalta.. toivottavasti joku nyt ymmärtää, mutta tuo on varmaan syynä siihen.
Etkö saa varmistusrautoja alemmas vai miksi noin teet?

Etkö saa varmistusrautoja alemmas vai miksi noin teet?

En saa :S Huomasin vaan tänään, että koko tekniikka hajoo siinä kun tyssää alastullessa niihin rautoihin ja sieltä lähtee ylös. Ois kyllä kyykkyhäkkikin, pitäskö siinä tehä ? :D

E: En oo sen takii tehny kyykkyhäkis, koska sielt näkee huonommi peiliin, kun taas tuossa missä on vaan kyykkyteline ja saaa laittaa varmistusraudat, niin siinä näkee paremmin koko ajan miten liike menee.

Pari asiaa toki voi silloin tehdä ohjelman lisäksi kuten pohkeet.. ite teen pohkeet 2 krt/vko ja vedän leukojen jälkeen pari sarjaa ylätaljaa jos se jtn auttaisi leuanvetoa ajatellen.

Enemmän auttaa ne negatiiviset ja se hidastettu alastulo vikas toistos niin kuin aikasemmin sanoinnnnnnnnnnn.............................

Oon semmosta keskustelua täällä kuullut että tämä ei oikeen dieetille sopisi, kun ei ehdi palautua niin nopeesti ja vielä tarttisi kyykätä 3 kertaa viikossa ja vielä 4 kovaa sarjaa. Toki yksilöllistä, mutta tiedän kyllä itteni ainakin sen verran hyvin ettei mulla toimisi tämä dieetillä. Ja tämähän on juuri massapainoitteinen ohjelma, joten 'bulkkia' vartenhan tämä on varmaan tarkoitettu. Itse sanoisin että 3 jakoinen voisi olla dieetille parempi, mutta siis ihan vaan henk. koht mielipide.

Oon semmosta keskustelua täällä kuullut että tämä ei oikeen dieetille sopisi, kun ei ehdi palautua niin nopeesti ja vielä tarttisi kyykätä 3 kertaa viikossa ja vielä 4 kovaa sarjaa. Toki yksilöllistä, mutta tiedän kyllä itteni ainakin sen verran hyvin ettei mulla toimisi tämä dieetillä. Ja tämähän on juuri massapainoitteinen ohjelma, joten 'bulkkia' vartenhan tämä on varmaan tarkoitettu. Itse sanoisin että 3 jakoinen voisi olla dieetille parempi, mutta siis ihan vaan henk. koht mielipide.

4 kovaa sarjaa? 1 kova sarjahan tossa max tulee per kerta eli omalla matikalla pyöritettynä 3 kovaa viikossa.. jos ohjelman mukaan tekee. Mitä dieettaamiseen tulee niin itselle ainakin tällänen perus 1-jakoinen voisi tulla kysymykseen, koska saa tehä 3x ylläpitotreeniä koko kropalle.. muutenkin 3x viikossa suoritettuna jees kun jättää hyvin aikaa aerobisille yms. etujakin siis löytyy..

Siis onko sulla 3 ekaa sarjaa siis ihan lastenleikkiä ja viimisessä sitten vähän hiukan tuntuu :D?

E: Mites muuten, lähitkö dokaamaan, vai teitkö hyvän päätöksen omistautua lajille ja jäädä kotiin? :) :D

Siis onko sulla 3 ekaa sarjaa siis ihan lastenleikkiä ja viimisessä sitten vähän hiukan tuntuu :D?

E: Mites muuten, lähitkö dokaamaan, vai teitkö hyvän päätöksen omistautua lajille ja jäädä kotiin? :) :D

Toki kaikissa tuntuu, mutta yleensä salista puhuttaessa se viimeinen vaan ymmärretään "kovaksi" jos kaikki tehdään vakiopainolla.. Itselle saleilu on vaan harrastus joten valitsin ensimmäisen vaihtoehdoistasi.. Täytyy välillä tollaki tavalla 'nauttia' elämästä.. Saa nähdä katkeeko progressiiviset reenit nyt siihen sit. Elämä on valintoja täynnä.

No eihän se yleensä se progressio tuohon katkea, voi jopa olla että jos olisit jättänyt juomatta ja stressannut seuraavaa treeniä niin sitten se ois saattais perseelleen mennä. Ite ainaki huomannu että liika stressaaminen ei kyllä sarjapainoja nosta :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No eihän se yleensä se progressio tuohon katkea, voi jopa olla että jos olisit jättänyt juomatta ja stressannut seuraavaa treeniä niin sitten se ois saattais perseelleen mennä. Ite ainaki huomannu että liika stressaaminen ei kyllä sarjapainoja nosta :D

Ei tässä kai mitään stressatakkaan yksittäisistä treeneistä. Itsellä usein katkeaa. noni offtopic riittää

Toki kaikissa tuntuu, mutta yleensä salista puhuttaessa se viimeinen vaan ymmärretään "kovaksi" jos kaikki tehdään vakiopainolla.. Itselle saleilu on vaan harrastus joten valitsin ensimmäisen vaihtoehdoistasi.. Täytyy välillä tollaki tavalla 'nauttia' elämästä.. Saa nähdä katkeeko progressiiviset reenit nyt siihen sit. Elämä on valintoja täynnä.

Näinkö se tosiaan menneepi?

Tuli tässä yks kysymys taas mieleen, eli onko väliä miten nopeesti penkkiä tekee eli siis nopeet alaslaskut ja nopeaat nostot käy kunhan ei pompauta rinnalta?

Tuli tässä yks kysymys taas mieleen, eli onko väliä miten nopeesti penkkiä tekee eli siis nopeet alaslaskut ja nopeaat nostot käy kunhan ei pompauta rinnalta?

Jos lihasta haluaa niin kannattaa tehdä negatiivinen iisisti, 1-2 sekkaa. Positiivinen aina reippaasti mutta turha repiä.

Tervehdys toverit, tänään kohtasin mielenkiintoisen ongelman reeneissä. Tämä nyt ei varsinaisesti ole ohjelmaan liittyvä ongelma, mutta onhan näitä muidenkin ihmeellisimpiä ongelmia tässä setvitty.

Ongelma oli seuraavanlainen. Käsipainopenkkiä tehdessä tuotti hirveitä vaikeuksia saada painot nousemaan, minulla ainakin tapana kellahtaa painot sylissä ja kaatumisen yhteydessä työntää suorille käsille. Sarjat itsessään meni ihan kivasti, 10,10, 8 eli ei pitäisi liian isot painotkaan olla pelissä, jos joku sitä ehdottelee.

Onko tähän jotain universaalia oikeaa suoritustapaa joka on turvallinen??

Tervehdys toverit, tänään kohtasin mielenkiintoisen ongelman reeneissä. Tämä nyt ei varsinaisesti ole ohjelmaan liittyvä ongelma, mutta onhan näitä muidenkin ihmeellisimpiä ongelmia tässä setvitty.

Ongelma oli seuraavanlainen. Käsipainopenkkiä tehdessä tuotti hirveitä vaikeuksia saada painot nousemaan, minulla ainakin tapana kellahtaa painot sylissä ja kaatumisen yhteydessä työntää suorille käsille. Sarjat itsessään meni ihan kivasti, 10,10, 8 eli ei pitäisi liian isot painotkaan olla pelissä, jos joku sitä ehdottelee.

Onko tähän jotain universaalia oikeaa suoritustapaa joka on turvallinen??

polvien päältä ne saa hyvin suorille käsille ilman ponnisteluja tai kaveri auttaa työntämällä kyynärpäistä.
http://www.youtube.com/watch?v=622ku8i0M14 <- noin 50sec kohdalta katsot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom