Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itse teen juuri seisaalteen tuon niskan takaa punnerruksen.. onko siinäkin joku juju ettei kyynärpäät saisi hirveesti levitä negatiivisessa vaiheessa? Tosin ne leviää vähän väkisinkin kun ote on noin kapea eli peukalot 15cm olkapäistä..

Noh itte teen tosi leveällä otteella ja kyynerpäät leviää väkisinkin. Näin minimoin rasituksen ojentajilta. Vertaa liike kapeaan penkkiin, jossa itte ainakin teen kyynerpäät kiinni kyljissä, jotta liike taas tuntuisi maksimaalisesti ojentajissa. Jos sulla nyt tulee kunnon polte olkapäihin, hieno homma.

Noh itte teen tosi leveällä otteella ja kyynerpäät leviää väkisinkin. Näin minimoin rasituksen ojentajilta. Vertaa liike kapeaan penkkiin, jossa itte ainakin teen kyynerpäät kiinni kyljissä, jotta liike taas tuntuisi maksimaalisesti ojentajissa. Jos sulla nyt tulee kunnon polte olkapäihin, hieno homma.

Tulee hyvä polte ja nyt on kyllä taas olkapäät perkeleen kipeet.. :D pitää kyllä illalla tehä joku palauttava aerobinen ja venytellä sen jälkeen että pystyy huomenna taas painamaan salilla :)

"1. Takakyykky.
Käytä painoa, joka sallii sinun saavan 4x10 toistoa."

Itsellä kaikki kyykkysarjat tuntuu aikalailla yhtä raskaalta, tarkoittaako tuo sitä, että otan painot, jossa viimeisessä sarjassa saan yli 10 toistoa ja vien sen loppuun? Tässähän ilmeisesti pitäisi tehdä jokainen sarja samalla painolla?

"1. Takakyykky.

Itsellä kaikki kyykkysarjat tuntuu aikalailla yhtä raskaalta, tarkoittaako tuo sitä, että otan painot, jossa viimeisessä sarjassa saan yli 10 toistoa ja vien sen loppuun? Tässähän ilmeisesti pitäisi tehdä jokainen sarja samalla painolla?
Samoilla painoilla joka sarja.

Tulee hyvä polte ja nyt on kyllä taas olkapäät perkeleen kipeet.. :D pitää kyllä illalla tehä joku palauttava aerobinen ja venytellä sen jälkeen että pystyy huomenna taas painamaan salilla :)

Sitä vaan, et ku teet tota liikettä niskan takaa ni sitä tankoo ei sais ihan alas laskee, vaan about korvien kohalle. Jos alemmaks menee niin saattapi tehä hallaa... :S

"1. Takakyykky.

Kyllä, kaikki sarjat samalla painolla. Sit ku vikas sarjas saat 12 toistoa ni laitat ens kerraks lisää rautaa tankoon. Hyvä lisäys on yleensä perinteinen 2,5 kg.

Ilmottaudutaan nyt itsekin tänne. Eli tuli aloitettua tuo G6 ( kaverini sanoo GaySex -ohjelmaksi :D ). Ennen aloittamista oli taukoa salitreenaamisesta noin 5 viikkoa johtuen erilaisista reissuista ja flunssasta. Tuntuu kyllä pirun hyvältä ohjelmalta pitkästä aikaa, kun aikaisemmin olen tehnyt 2 -ja 4-jakoisilla. Raskasta, mutta sopivalla tapaa. Itse yhdistin tuohon leuanvetoon 20-pullup-challenge -ohjelman, sekä niskan takaa punnerruksen vaihdoin pystypunnerrukseen. Aloitus painot ovat luokkaa todella pienet, koska oli vaikea arvioida, miten treeni kulkee noin pitkän tauon jälkeen. No, ainakin sain ekassa treenissä joka liikkeessä vikassa sarjassa sen 13 toistoa, eli lisää rautaa tämän päivän treeniin.

Katsotaan miten Arskan ohjelma tuottaa tulosta, ainakin olo tuntuu heti massiivisemmalta :D

Tuo kyykky on kyllä tämän ohjelman raskain liike, kun sitä tulee vielä 4 sarjaa.. kyllä kun tuon tekee alkuu niin saa kyllä hyvät lämmöt heti päälle. Sitten tuo viimeinen eli istumaannousu on kyllä siinä mielessä raskas, kun se tehdään treenin loppuun viimeisillä voimilla ja vain 60sek palautukset ja kun tekee vielä lisäpainolla sen 3x20, niin kyllä saa ittensä siinä jo aika loppuun. :D

Onko kukaan pidempään tätä ohjelmaa takoneista kokeillut eri sarjapituuksilla?

Itse tein tällä ohjelmalla aikoinaan 6kk, sen jälkeen vaihdoin ohjelmaa, mutta nyt kokeilen tätä uudestaan, mutta 15 toiston sarjoilla.
Tietysti kohtuu kevyet raudat kun 3x viikossa pitää jaksaa tehdä, mutta mielenkiintoista kokeilla...

Lisää painoja kehiin sitten vatsoissa, jos menee 20 toistoa per sarja. Eikös ne gurut niin sano..

Aloituspostissahan sanotaan että 3x20 ( tai niin monta kuin menee) eli päättelin tyhmässä päässäni että teen lisäpainolla tuon että just saa 3x20 tehtyä..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Aloituspostissahan sanotaan että 3x20 ( tai niin monta kuin menee) eli päättelin tyhmässä päässäni että teen lisäpainolla tuon että just saa 3x20 tehtyä..

ei mun mielestä ainakaan tuo 20 toistoa vatsoja tunnu vielä paljoa missään ja jos max rupeaa vetämään niin menee ikä ja terveys kun vääntää loppuun asti

edit: eli lisäpainojen kanssa varmaan 20 on sopiva

Viimeksi muokattu:
ei mun mielestä ainakaan tuo 20 toistoa vatsoja tunnu vielä paljoa missään ja jos max rupeaa vetämään niin menee ikä ja terveys kun vääntää loppuun asti

Juu saa kyllä vatsan kipeeksi seuraavan päivän kun jännittää vatsaa :D

Juu saa kyllä vatsan kipeeksi seuraavan päivän kun jännittää vatsaa :D

E: Tuplat

Mulla tulikin sitten muutaman päivän tauto G6 treeneihin. Selässä ollut kipua jo useamman viikon, lääkäri totesi että siel on nikamat lukossa. Osteopaatille.... Rintarangan fasettilukko. Saatiin auki mut nyt pitää ottaa kuulemma kevyesti, ensviikolla uus aika. Jos vaikka sit pääsis taas reenailemaan. Tosta lukkoilusta voi tulla krooninen vaiva jos sitä ei hoida ajoissa, näin sano lekuri.

veikkaan että mulla viime talvena jotain samantyylistä vikaa ollu selässä, pari viikkoa jumalattoman kipeä selkä mutta sitten helpotti ja jatkoin treeniä normaalisti

Huh huh nyt on eka viikko kuusikkoa takana ja on tää kyllä raskas ohjelma.. voin vaan kuvitella tästä kun sarjapainot nousee hiljalleen mitä tuleman pitää :D

Tänään kyykky 60kg, penkki, 55kg, leuat 9,7,6, nt punnerrus 25kg 10,10,10 ja 9, hauiskääntö 20kg 10,10 ja 10 ja istumaannousu 3x20/4kg käsipaino niskan takana.

Maanantaina sitten kaikkiin muihin painoa lisää paitsi nt punnerrrukseen ja hauiskääntöön ;)

T.Rintalan kanssa aika samat painot, mielenkiintoista nähdä mikä tilanne parin-kolmen kuukauden päästä.

Mulla takana kolme viikkoa ja painot:
Kyykky 60kg 4X10 (aika helppo, oon tehny smithissä 70 kilolla, nyt vaihdoin normiin)
Penkki 50kg 4x10 (viimeiset kaksi toistoa tosi tiukat)
Leuat ylätaljassa 59kg 3x10 (pitää kohta alkaa tekemään leuanvetoina kun voimat kasvaa)
nt-punnerrus 25kg 4x10 (pari viimeistä kans tosi irvistystä)
Hauiskääntö 25kg 3x10
Sit-upit 4X20 kädet sivuilla, ei lisäpainoja

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom