intRa
Banned
Hyvä trolli ;)Oottako kukaan liittänyt bulkkausta tän reenin oheen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä trolli ;)Oottako kukaan liittänyt bulkkausta tän reenin oheen?
Hyvä trolli ;)
Juuri näin.Syöt reilusti vaikka sen +500 kaloria enempi kun kulutat.Proteiinia 2*omapaino eli 80kg jamppa niin syöt 160grammaa jokapäivä.Niin ja mitenkäs noiden syömisten kanssa näin aloittelevana treenaajana kun tällä ohjelmalla mennään? Katsoo että tulee paljon proteiinia ja muutenkin syö reilusti (ja terveellisesti)? :D
Molemmilla on hyvät ja huonot puolensa,mutta uskon että yksijakoinen on aloittelijalle parempi.Aiempaan kysymykseen kyllä tätä bulkilla kannattaa tehdä,koska lihakset tuppaa kasvamaan paremmin kun syö hyvin (ei kuitenkaan liikaa )en rölleile, ihan mielenkiinnosta haluan tietää että onko tämmöinen "massa" koko kehon yksijakoinen parempi kuin monijakoinen vai onko asialla merkitystä
Molemmilla on hyvät ja huonot puolensa,mutta uskon että yksijakoinen on aloittelijalle parempi.Aiempaan kysymykseen kyllä tätä bulkilla kannattaa tehdä,koska lihakset tuppaa kasvamaan paremmin kun syö hyvin (ei kuitenkaan liikaa )
Tein ekan kerran tuon kuusikon mukaisesti, ja varmaa ekaa kertaa olin salilla 4 vuoteen, ...
kolmeen päivään en ole meinannut aamulla päässä ylös sängystä (on meinaa niin vitun jumissa paikat),
MIKÄ AVUKSI???
MIKÄ AVUKSI???
Tein ekan kerran tuon kuusikon mukaisesti, ja varmaa ekaa kertaa olin salilla 4 vuoteen, koskaan käynytkään aktiivisesti, varmaa 10 kertaa elämäni aikana. Kuitenkin, tein ton kuusikon mukaan perjantaina(30.7) ja kolmeen päivään en ole meinannut aamulla päässä ylös sängystä (on meinaa niin vitun jumissa paikat), ja nyt tiistaina(3.8) on vähän helpottanu...
MIKÄ AVUKSI? Olen syönyt joka päivä n. 3000kcl ja olen 75kg, p30%hh40%r30% mukaan melkeempä, ja nukkunut varmaan joka yö 10 tuntia. Joten ruokareenilepo pitäs olla kunnossa. eikä oo tullu hypittyä joten ei pitäisi olla liikaa rasitusta, normi kävelyä kun käyny jossai tjsp. Lisäksi olen vähän hieronut kevyesti lihaksia ja venytellyt, n. 3krt päivässä n. 10-20 minuutin ajan.
Mikä tossa nyt on ihmeellistä? Eka treeni vuosikausiin, niin totta kai se vetää paikat jumiin. Ongelma menee kyllä ohi itsestään, katso vain seuraavilla kerroilla että teet muutaman treenin tosi varovasti, pienillä painoilla että paikat tottuvat edes jonkinlaiseen rasitukseen ja vasta sitten alat vähitellen lisäilemään painoja, kunnes muutamassa viikossa pääset todellisen voimatasosi mukaisiin sarjapainoihin niin, että siihen mennessä kroppa on jo huomattavasti tämänhetkistä tottuneempi treeniin.
Noin siinä vaan käy kun aloittaa rajusti. Tein keväällä varmaan kymmenen vuoden tauon jälkeen ekan jalkatreenin, eli kyykkyä, prässiä jne ja en kunnolla voinut kävellä toisena - neljäntenä päivänä treenin jälkeen. Portaat alaspäin tekivät tuskaa. Kyllä ne tuskat siitä helpottaa. Uutta putkeen vaan, ehkä hieman maltillisemmin. Mulla ei ole tuossa rajuudessa kipeytyny paikat tuon ekan kerran jälkeen. Nyt meinaa olla toisin päin että G6:sta tehdessä kolmatta viikkoa ihmettelen kun paikat ei kipeydy juuri ollenkaan.
syy miksi sulla paikat jumittaa on se, että tekemäsi treeni oli hurja shokki lihaksille joita ei ole pitkän hiljaiselon jälkeen koskaan aktivoitu tässä määrin. On ihan normaalia, että paikat on kipeinä tuon jälkeen. Käytät sanaa "jumissa", joka viittaisi siihen, että olis auttanut jos olisit heti treenin jälkeen venytelly. Olettaen, että sulla oli tekniikka kunnossa ja mikään paikka ei ole oikeasti rikki, niin ongelmaan auttaa kun meet vaan uudestaan salille Lihakset lämpenee ja "aukee" taas
Kuten moni painottaa, jos ei ole käynyt aktiivisesti koskaan niin ensin liikkeet kuntoon ja niin kuin no-body mainitsi rauhassa alkuun.
Monesti tuohon "jumiin" auttaa kun käy vähän lenkillä tms. että lihakset lämpiää ja tekee lyhyitä venytyksiä n. 5sec kestäviä ja sitten tunti tai pari treenin jälkeen uudelleen mutta venytyksiin kestoksi 50-90sec. Muistaa myös juoda nesteitä, jos on kuuma
Kun itse oot salilla, arvosteletko mielessäs muita tai naureskeletko? Tuskin. Miksi kukaan muukaan tekis niin? Rohkeasti vaan!PS. Mitähänne muut sielä ajattelee ku tällanen luuta ja nahkaa ja läskiä vähä ni tulee sinne muovipainoilla :S nauravat pihalle.
Eli kevyemmillä raudoilla ja tekniikka kuntoon, silti teen tuon G6 mukaan???
PS. Mitähänne muut sielä ajattelee ku tällanen luuta ja nahkaa ja läskiä vähä ni tulee sinne muovipainoilla :S nauravat pihalle.
Kun itse oot salilla, arvosteletko mielessäs muita tai naureskeletko? Tuskin. Miksi kukaan muukaan tekis niin? Rohkeasti vaan!
Joo ei kannata ajatella ollenkaan tommosta.. itekki eilen ku alotin tän, niin oli helvetin pienet raudat näin alkuun, mutta eipä ne muut mitään vaan keskittyivät nekin omaan tekemiseensä
mutta mitkä on pienet rauat? esim penkissä tanko ja siihen 15kg ISOT LEVYT molemmille puolille (yht: 50kg)? ja sitte sillä veivaa G6 mukaan???
mulle pienet rauat on pelkkä tanko 20kg