Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Alotan salilla käymisen varmaan tässä koulun yhteydessä. Kuinkas monena päivänä viikossa aloittelijat yleensä tätä tekee? Ja monta kertaa päivässä, ja voiko tehdä jotain muutakin samana päivänä? Ruokavalio on minulle yhtä hepreaa. Pitäisikö olla enemmän lepopäiviä kuin treenipäiviä?

Alotan salilla käymisen varmaan tässä koulun yhteydessä. Kuinkas monena päivänä viikossa aloittelijat yleensä tätä tekee? Ja monta kertaa päivässä, ja voiko tehdä jotain muutakin samana päivänä? Ruokavalio on minulle yhtä hepreaa. Pitäisikö olla enemmän lepopäiviä kuin treenipäiviä?

Ite alotin tällä ohjelmalla. Tein kolme kertaa viikkoon ma, ke ja pe. syö koulussa hyvin ja kotona eli kunnon ruokaa naamaan. Kyllä tulokset nousee!:D

3krt/vk 1krt/pv, Ei peräkkäisinä päivinä.
Määritä "muuta" jos tarkoitit kuntoilua kuten jotain aerobista niin joo voi, mutta jos massaa haluat niin syö sen mukaan enemmän.

Leveähkö vastaote lienee se, mitä tässä ohjelmassa haetaan.

Mjaah... Sanoisin kyllä, että mieluummin leveä myötäote - ottaa enemmän selkään ja vähemmän haukkaan. Tässä ei kuitenkaan mitään muuta selkäliikettä ole ja haukoille on jo omakin liike.

Mjaah... Sanoisin kyllä, että mieluummin leveä myötäote - ottaa enemmän selkään ja vähemmän haukkaan. Tässä ei kuitenkaan mitään muuta selkäliikettä ole ja haukoille on jo omakin liike.

Noo jos näitä vaikka tekee vuorotellen eri päivinä, eli vaikka Ma: Vastaote Ke: Myötä. Pe: Vasta. sitten taas ens viikolla Ma: Myötä. Ke: Vasta. Pe: Myötä

Kun en kokonaan välttämättä haluis tuota vastaotettakaan jättää, kun tulokset nousi siinä jo tällä ekalla viikolla hyvin :)

3krt/vk 1krt/pv, Ei peräkkäisinä päivinä.
Määritä "muuta" jos tarkoitit kuntoilua kuten jotain aerobista niin joo voi, mutta jos massaa haluat niin syö sen mukaan enemmän.

Siis kun aloittelijoiden palstalla on näitä treeniohjelmia. Esim tämä:

ma: rinta
ti: jalat (kyykky)
ke: lepo
to: hartiat
pe: lepo
la: jalat, selkä (maastaveto)

Niin voiko tehdä noitten lisäksi tätä ohjelmaa? Vai käykö liian raskaaksi aloittelijalle?

Siis kun aloittelijoiden palstalla on näitä treeniohjelmia. Esim tämä:

ma: rinta
ti: jalat (kyykky)
ke: lepo
to: hartiat
pe: lepo
la: jalat, selkä (maastaveto)

Niin voiko tehdä noitten lisäksi tätä ohjelmaa? Vai käykö liian raskaaksi aloittelijalle?

Juu anna mennä vaan jos rauta on kevyttä. Jos alkaa tuntua liian rankalta niin säätele volyymia pienemmäksi :hyper:

Katsotaan miten Arskan ohjelma tuottaa tulosta, ainakin olo tuntuu heti massiivisemmalta
Joo parissa ekassa treenissä tulee aina pari kiloo lihasta per treeni kerta;) Johtuu varmaa siitä.

itse tehnyt vatsat 3x10 20kg lisäpainoilla(niskan takana) kaarevassa vatsalihaspenkissä, ja hyvin tuntuu..
Itekki tehny noita 10 toiston sarjoja. Saa todennäkösesti paremman kasvun vatsoille, kuin 20 toiston sarjoilla.

Leveähkö vastaote lienee se, mitä tässä ohjelmassa haetaa

Leveää myötäotetta on tarkotus käyttää tässä ohjelmassa, mutta tolla ei nyt välttämättä niin suurta merkitystä ole.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
^Niin olisiko tuo fiksua vahdella tuon myötä- ja vastaotteen välillä? Eli joka toinen treenikerta tekee myötä ja jokatoinen kerta vastaotteella..

Ite tekisin niin, että tekisin eka pari viikkoa vaikka myötäotteella ja sit sen jälkeen pari viikkoa vastaotteella. Jotenkin tuntuu siltä, että tollanen joka treenissä eri tavalla tehty ei välttämättä ole ihan paras vaihtoehto. Mutta toi oli vaa mutua.

Jep.. kyllähän tuossakin voisi olla ideaa kyllä ja ehkä mieluisampikin tapa kehittää sitä toista aluetta aina vaikka tollasissa parin viikon pätkissä.. ja tosiaan on kyllä nyt jo ekan viikon jälkeen huomattu että leuanveto todellakin paranee vaan tekemällä niitä leukoja :D

tänään alkoi ohjelma ja kyllä koko kroppa tuntuu treenatulta! Mahtavalta kyllä tuntui, muutamassa liikkeessä paria kiloa liian korkeat painot mutta suurimmassa osassa lisäystä tulee ensi kerralle

Taas oli treeni tänään ja heräsi jälleen muutama kyssäri.. eli kaikki tuntuu muuten menevän ok, kyykkyyn ja penkkiin on saanut nyt joka kerta laittaa 2,5kg lisää ja vielä ensi kerrallakin aion laittaa ja katson taas sitten.. samaten leuat on kehittynyt hyvin kun viime viikolla vasta aloitin ja sillon meni 5,5,4 ja nyt menee 8,7 ja 6.. mutta tuntuu että niskan takaa punnerrus ja hauiskääntö junnaa paikallaan eli nt punnerruksen sarjat menny nyt näin 10,10,10 ja 8 ja hauiskäännön 10,10 ja 9 eli pitäisikö jtn tehdä vai vaan hinkata niinkauan kuin menee? ja sitten oli taas tänään laatta lähellä kun tein istumaannousuja eli teen semmoisella vatsalaudalla joka on hieman yläviistoonpäin.. eipä tuossa mitään seuraavana päivänä on aina vatsat kipeät, mutta mistä tuo heikko olo johtuu ja voiko sille tehdä jtn? Ja oon sitten ohjelman lisäksi tehnyt 3 sarjaa pohkeita viimeisenä liikkeenä prässissä.. onko tämä ok?

Mulla junnaa penkki paikallaan, oikeestaan vain jalat ovat edistyneet hyvin. Kaks treeniä enää ja sit kevyt viikko, jospa se tois uutta puhtia touhuun.

Pohkeet oon ite tehny heti kyykyn jälkeen lisäämällä vaan limppuja samaan tankoon, mut menee varmaan viimeisenäkin.

Kyllä tällä ohjelmalla mulla on olkapäät räjähtäny suoraan sanoen kasvuun! Ennen en oo tehny tota niskantakaa, niin huhhuh! Tyytyväinen oon!:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom