Leveähkö vastaote lienee se, mitä tässä ohjelmassa haetaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alotan salilla käymisen varmaan tässä koulun yhteydessä. Kuinkas monena päivänä viikossa aloittelijat yleensä tätä tekee? Ja monta kertaa päivässä, ja voiko tehdä jotain muutakin samana päivänä? Ruokavalio on minulle yhtä hepreaa. Pitäisikö olla enemmän lepopäiviä kuin treenipäiviä?
Alotan salilla käymisen varmaan tässä koulun yhteydessä. Kuinkas monena päivänä viikossa aloittelijat yleensä tätä tekee? Ja monta kertaa päivässä, ja voiko tehdä jotain muutakin samana päivänä? Ruokavalio on minulle yhtä hepreaa. Pitäisikö olla enemmän lepopäiviä kuin treenipäiviä?
Mjaah... Sanoisin kyllä, että mieluummin leveä myötäote - ottaa enemmän selkään ja vähemmän haukkaan. Tässä ei kuitenkaan mitään muuta selkäliikettä ole ja haukoille on jo omakin liike.
3krt/vk 1krt/pv, Ei peräkkäisinä päivinä.
Määritä "muuta" jos tarkoitit kuntoilua kuten jotain aerobista niin joo voi, mutta jos massaa haluat niin syö sen mukaan enemmän.
Siis kun aloittelijoiden palstalla on näitä treeniohjelmia. Esim tämä:
ma: rinta
ti: jalat (kyykky)
ke: lepo
to: hartiat
pe: lepo
la: jalat, selkä (maastaveto)
Niin voiko tehdä noitten lisäksi tätä ohjelmaa? Vai käykö liian raskaaksi aloittelijalle?
Joo parissa ekassa treenissä tulee aina pari kiloo lihasta per treeni kerta;) Johtuu varmaa siitä.Katsotaan miten Arskan ohjelma tuottaa tulosta, ainakin olo tuntuu heti massiivisemmalta
Itekki tehny noita 10 toiston sarjoja. Saa todennäkösesti paremman kasvun vatsoille, kuin 20 toiston sarjoilla.itse tehnyt vatsat 3x10 20kg lisäpainoilla(niskan takana) kaarevassa vatsalihaspenkissä, ja hyvin tuntuu..
Leveähkö vastaote lienee se, mitä tässä ohjelmassa haetaa
^Niin olisiko tuo fiksua vahdella tuon myötä- ja vastaotteen välillä? Eli joka toinen treenikerta tekee myötä ja jokatoinen kerta vastaotteella..
Eikös monipuolinen treeni ole kaiken a ja o ?