Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mites on kun vanhemmat ovat töissä eikä joka päivä tule kunnon ruokaa syötyä niin voiko ruuan korvaa esim. proteiinipatukalla tai sheikillä ?

Mites on kun vanhemmat ovat töissä eikä joka päivä tule kunnon ruokaa syötyä niin voiko ruuan korvaa esim. proteiinipatukalla tai sheikillä ?
En tiedä minkä ikänen oot, mutta kannattaa jo nuorempana oppii tekeen ruokaa ite. Siitä on sulle niin sairaan paljon hyötyä myöhemmin että oksat pois! Voisin nyt tähän alkaa sarnaan että kuinka meitsi kokkaili ruokaa itelleni ja nuoremmalle veljelleni jo ihan nappulana ku mutsi veti yksinhuoltajana niska limassa duunii, mut anyways..

Välipalan voit huoletta korvata patukalla tai sheikillä. Kokonaista ateriaa en tosin lähtis kuitenkaan millään pienellä patukalla korvaan, tietty jos et mitään muutakaan suuhun löydä, niin onhan se parempi ku ei mitään. Muistat vaan että lisäravinteilla ei korvata monipuolista ruokavalioo..

Edit: Luin vähän ylempää, ja sieltähän se ikäkin selvis. :)
Edit2: Oho, tää on G6 -threadi. Nyt mennään jo semisti off-topic, joten pysytään aiheessa.

Itse meinasin myös huomenna aloittaa tuon ohjelman tekemisen. Mut tarkoitus olis vaihtaa toi niskantakaapunnerrus käsipainoilla ylöstyönnöksi. Aikas jännä että tällä ohjelmal tulee hyvin massaa, koska jalat ja selkä painaa eniten, ja jaloille vaan yks setti, mut selälle kyl kaks. Mutta kai se määrä tuo sitä lettua vähän jalkoihinkin, ja samal painoa:)

Ootko Pardun koittanut niskantakaapunnerrusta edes että luonnistuuko se? Jos tuntuu siltä että sitä pystyy tekemään, niin tee ehdottomasti juuri sillä. Aloitat vaan vaikka kokeilemalla ensin pelkällä tangolla, niin kyllä se siitä :)

Oon kokeillu kyl joskus, ei se tuntunu yhtään pahalta, mut jotenkin mulla on vaan niin huono fiilis koko tuosta liikkeestä, mut kaipas sitä vois kokeilla että miten se lähtee!:)

Miten usein kannattaa tässä ohjelmassa pitää kevyitä viikkoja?

No, mun mielestä ei kannata noudattaa mitään kaavaa orjallisesti että pitää joka neljäs tai viides viikko kevyen. Vaan kannattaa kuunnella kehoaan et oisko nyt hyvä himmata. Ittellä on kultanen kuusikko käytössä ja oon pitäny kevyet viikot silleen et en oo pudotellu sarjapainoja vaan oon reenannu vain kaksi kertaa viikossa ja kerran oon pitäny totaalilepoviikon (Bulgarian reissun ajan). Kyllä mä oon huomannu jo kyykyssä että nyt ei kulje ja niskat meni jumiin tossa hiljakkoin, jolloin päätin et nyt chillaillaa. Tällä viikollakaan ei tuu varmaan ku kaks treeniä, mut ehkä ens viikolla uskaltais jo kokeilla kolme kertaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
juu näimpä kehoaan kandee kuunnella ettei käy niinkuin mulle eli menee joku paikka rikki itsehän aikoinaan olen olkapääni hajoittanut liika treenillä ja täältäkin olen siihen treenivinkkejä hakenut ja löytänytkin :D

Mitä sanotte kumpi on parempi kun leuat leveällä myötäotteella ei onnistu. Hartijoiden leveydellä vastaote vai kulmasoutu?

Leuat, mutta sitten kandee heivata hauiskääntö vittuun, ottavat ihan tarpeeksi osumaa vastaoteleuoista. Ylirasittuvat jos teet vielä erikseen. Miksi muuten leveä myötäote ei onnistu?

Pardum: vedä sitten siinä :)

elokuun alussa aloitan, mutta onko järkeä aloittaa ihan todella pienillä painoilla kun esim oma penkki max on 75kg ja kyykky 100kg tällä hetkellä niin aattelin aloittaa seuraavasti:

penkki 3x10/50kg
kyykky 4x10/60kg
leuat 3x5
hauiskääntö 3x10/20kg
niskan takaa punnerrus 3x10/20kg
istumaan nousu 3x20/5kg

Eli onko järkeä aloittaa näinkin pienillä painoilla ? Ajattelin meinaan tehdä alusta asti niin puhtaasti kaikki kun vaan voi ja pyrkiä jokaviikko sitten lisäämään sen 2,5kg.

E: Niin ja ajattelin myös että kun ei ole tullut lepoviikkoja pidettyä herran aikoihin nyt kun oon 2 jakoisella treenannut, niin tulisi sitä lepoakin sitten tuossa ohjelman alkutaipaleella jos noin pienillä painoilla aloitan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom