Jätkähän suorastaan rikkoo fysiikan lakeja. Jokin asia tuossa viestissä ei pidä paikkaansa. Varsinkin nuo listaamasi sapuskat näyttää hieman epäilyttäviltä.. Syötkö leivät ilman levitettä ja päällisiä? Eikö ateria1:ssä tosiaan ole mitään muuta kuin liha ja pasta? Ei mitään kastiketta, lisukkeita tai maitoa ruokajuomana? Palautusjuoma 24g, eli jotain 3/4 dl?? Kyllä sinä jossain kohti kusetat itseäsi nyt. Paino ei todellakaan nouse miinuskaloreilla.
Leivän protsku/energiamääriin on laskettu mukaan myös leikkeleet. Juustoa ja margariinia on vaikeampi laskea joten jätin ne pois. Mutta väitätkö, että niistä yhteensä tulisi edes 200kcal päivän aikana? Ja ei, en syö kastikkeita tai mitään lisukkeita. Maitoakin ennen, mutta nykyään menee mehua tai vettä aterioiden kanssa. Jätin nyt maidon pois allergiaepäilyksen takia 2vk ajaksi kokeeksi. Painoin salikäyntini aloittaessani lukion 1-2 n. 60kg. Ja eläessäni en ole yrittänyt ikinä mitään plussakaloreita saada. En vain pysty ahtamaan itseeni sellaisia määriä ruokia. Vain proteiinimääriä olen tarkkailut ja kaloreita ja hiilareita tulee sen verran kun tulee, mutta aika vähäiseksi jääneet mun kalorimäärät joidenkin 3500+ määrin verrattuna. Joten 16kg on tullut lihasmassaa tässä vuosien varrella ilma mitään rypsiöljyjä sun muita bulkkauksia.
Ja jos se on siis oikeasti fyysisesti mahdotonta saada massaa pienillä kalorimäärillä niin sitten mun energian tarve on vain jostain syystä hemmetin pieni? Ja mulla on mennyt sitte plussan puolelle kalorit, mutta en sitä vaan ole tajunnut. En tiedä. En ole asiaan perehtynyt, koska ei ole ollut tarvetta. Voi tämä oudolta vaikuttaa, mutta näin se on.
Edit. niin ja proteiinijauheen määrä palautusjuomassa on ollut 1dl. Hiljattain lisäsin sen 1,5dl eli jotain abouttiarallaa 35g protskua.