Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Siis joo my bad. Toi on vanha ruokavalio jonka kopioin suoraa yhestä työpöydän tekstitiedostosta, jonne olin sen tallentanu. Oon vahingossa laskenu vaan leikkeet tohon energiamäärään ehrmannin lisäks. Itseasiassa jos tarkkoja ollaan niin ehrmannissa on 142kcal ja 2x ruisleivässä leikkeiden kanssa vajaa 300ckal. En jaksa alkaa margariiniin ja juustosiivujen kaloreita laskemaan, mutta tuskin ovat päätähuimaavia.

No, 1800 kalorimäärä nousisi per päivä nyt kun lähes kaikki on otettu huomioon. Ei se vieläkään missään pilvissä ole, mutta eiköhän asia ole loppuun käsitelty, kun marde84 tuossa hyvin selosti tilanteen. Eli kai se vaan on niin, että jostain niitä plussakaloreita on tullut, vaikkei sitä ole itse tajunnutkaan.

voi tai margariini 40% rasvaa sisältää 375 kcal/100g

Perus edam 270 kcal/100g

Keskimääräinen rasvan annoskoko 5g

juustossa 10g/siivu

Yleensä leipään menee se 2 siivua juustoa.

voi+juusto leipää kohti 18,8+54=72,8 kcal

Eli 70kcal leipää kohti!! tämäkö ei ole merkittävää?

Esim. päiväsi koostuu 6-8 leivästä. Joten sieltä tulee taas se +500 kcal.

Niin, johan noita satasia (kaloreissa) alkaa tippua sieltä täältä :rolleyes:

Ei ei, mackaiwerilla on maaginen elimistö, joka siivilöi kasvamiseen tarvittavan energian ilmassa leijailevista midichlorianeista.

Anyways, jottei kokonaan OT:ksi tämäkin menisi, niin toteanpa, ettei mulle missään vaiheessa ole G6 soveltunut seuraavista syistä:

1. Liian usein penkkiä. Ilmenee siis samalla tavalla, kuin työssä yhdessä postissa olemattomana kehityksenä.
2. Liian paljon työtä viikossa, varsinkin kun joka treeni tehdään "täysiä".
3. Mun olkapäät+NTP on aivan paska yhdistelmä.

Ei ei, mackaiwerilla on maaginen elimistö, joka siivilöi kasvamiseen tarvittavan energian ilmassa leijailevista midichlorianeista.

heheehe..ei mul oo midichloriantaso paljo keskivertoo isompi :(( .... mut siis joo, tarkotus ei ollu yrittää antaa kuva, että mitenkään vastustaisin fysiikan lakeja:D...vaan lähinnä tuota bulkkausta ja rypsärin kiskomista kritisoin omasta näkökulmasta. Ja PLUSSAkalori käsite vaan kuulostaa nopeasti ajateltuna jännältä, koska sen tuon PLUSSAN takia yhdistää ylimääräiseen energiaan ja lihomiseen.. End of story.

Niin ja toi G6 tuntuu ihan hyvältä. Vaikkakin penkin kohdalla tuntuu, että työtä tulee liikaa viikon sisään, mutta katotaan nyt miten alkaa sujumaan 2-3 viikon jälkeen. Mietityttää vaan saako ojentajat tarpeeks hittiä. Täytyy harkita jos uskaltais lisää pari yhden käden ojentajakääntöä tai dippisarjaa tohon viel.

heheehe..ei mul oo midichloriantaso paljo keskivertoo isompi :(( .... mut siis joo, tarkotus ei ollu yrittää antaa kuva, että mitenkään vastustaisin fysiikan lakeja:D...vaan lähinnä tuota bulkkausta ja rypsärin kiskomista kritisoin omasta näkökulmasta. Ja PLUSSAkalori käsite vaan kuulostaa nopeasti ajateltuna jännältä, koska sen tuon PLUSSAN takia yhdistää ylimääräiseen energiaan ja lihomiseen.. End of story.

Niin ja toi G6 tuntuu ihan hyvältä. Vaikkakin penkin kohdalla tuntuu, että työtä tulee liikaa viikon sisään, mutta katotaan nyt miten alkaa sujumaan 2-3 viikon jälkeen. Mietityttää vaan saako ojentajat tarpeeks hittiä. Täytyy harkita jos uskaltais lisää pari yhden käden ojentajakääntöä tai dippisarjaa tohon viel.

Itse en kyllä mitään dippejä ja ojentajia tekisi tässä, tekisin mieluummin penkissä joka toisen treenin kapealla otteella.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Voisko tuon hauisläännön tehä scott-penkis ku tuntuu jotenki paremmi mul haukkaris? Ja onko outoa jos teen golden sixin alle tuntiin?
Paremmat massat saa hauikseen kun tekee seisten. Eihä tos alle tunnin ajassa mitää outoo oo jos kaiken teet niiku pitääki. Parempi et pysyy treeni alle tunnin ku yli.

Toi vaan vaikuttaa aika paljolta tuo 4x10 kyykyt ja 4x10 niskantakaa punnerrus.. Meinasin jos ottais kokeiluun tekemällä noita 3x10 (+välillä 1 sarja maastavetoa neljättä kyykky sarjaa korvaamaan) ja vaihtamalla leuat välillä kulmasoutuun, kun tuntuu ettei leuat oikeen vastaotteella luista... (myötäotteella kylläkin) mutta sitten tulisi IMO liikaa rasitusta haukoille, jos leuat myötäotteella tekisin. :/

Alustavasti lähtee kokeiluun tämän näköisenä: (toistomäärät menevät jaksoissa 10,8,6)

Kyykky 3x6-10
Penkki 3x6-10
Leuat tai kulmasoutu 3x6-10
Niskantakaa punnerrus tai pystypunnerrus 3x6-10
Hauiskääntö 3x6-10
Mave/SJMV 1x6-10 (aina kun jaksaa tai jokatoinen harjoituskerta)

edit: Teettekö leukoja kuusikossa myötä vai vastaotteella?:david:

edit: Teettekö leukoja kuusikossa myötä vai vastaotteella?:david:

Ketjua seuranneena aikalailla kumpaakin porukka käyttää, kun ei tossa alotuspostissakaan sitä ole määritelty. Ite teen vastaotteella ja hyvin on pelittäny. Sanoisin että tee kummalla saat paremman tuntuman selkään, tai jos jompikumpi on mieluisampi.

Ketjua seuranneena aikalailla kumpaakin porukka käyttää, kun ei tossa alotuspostissakaan sitä ole määritelty. Ite teen vastaotteella ja hyvin on pelittäny. Sanoisin että tee kummalla saat paremman tuntuman selkään, tai jos jompikumpi on mieluisampi.

Eikös geekutosessa ole tarkoitus tehdä pull-up liikkeitä, eli leveällä myötäotteella?

Löytyisikö jostain takrkemmin kuusikkoa käsittelevää tekstiä, jossa asiaa selvennettäisiin.

PS kyllä noita leukoja sen verran myötäotteellakin menee, että voisin niinkin vedellä. (Arska you name it!;))

Ite saan vastaotteella enemmän toistoja joten se on mieluisampi ote. Myötäote ottaa taasen liikaa forkkuihin. Ite oon kyl joskus tehny sarjat tälleenkin: Vastaote-myötäote-vastaote.

Tuohon ois kiva kuulla perustelut?
Seisten liikkeen prime-mover ("päälihas/kohdelihas") on biceps brachii, joka on isompi kuin brachialis. Tekemällä tuettuna liikkeen prime moverina toimii brachialis, ja täten se stimuloi pienemmät massat hanskaan.

Seisten liikkeen prime-mover ("päälihas/kohdelihas") on biceps brachii, joka on isompi kuin brachialis. Tekemällä tuettuna liikkeen prime moverina toimii brachialis, ja täten se stimuloi pienemmät massat hanskaan.

Hienolta kuulostava vastaus. Voihan se noinkin olla, vaikka haba siinä kuitenkin työskentelee teitpä liikkeen sitten tuettuna tai vapaasti sivuilta koukistaen.

Itse en ole perehtynyt noin tarkasti kirjatietouteen, olen aina vaan käynyt veivaamassa "jotain".

Täytyy tosin mainita että hauiskääntö kp. on tuntunut tehokkaammalta entä esim. scotissa tehtynä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom