Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Eikö teidän mielestä ole merkillistä, kun tässä ohjelmassa tehdään yläselälle (leuanveto) vain kolme sarjaa kun taas olkapäille on peräti neljä sarjaa? Hauiksillekin tehdään kolme sarjaa. Luulisi sen olevan paremmin toisin päin eli selkäliikkeitä tehtäisiin enemmän kuin olkapäitä tai hauiksia?
Leuanvedot on 3xmax ja havvis 3x10. Se maximi voi olla vaikka kuinka paljon yli kympin. Toisaalta jos leukamaksimi jää hirveästi alle kympin tai kokee että selkä tarvitsee enemmän rankaisua, niin kuka estää tekemästä enemmän? Onhan leuanveto melkoisesti raskaampi liike kuin hauisvatkaus.

Olen muutaman kuun tehnyt enemmän tai vähemmän tuolla ohjelmalla. Yksijakoinen sopii ajankäytöllisesti tämän hetken tilanteeseni ja kuusikon liikevalikoima ja toistovälit miellyttävät.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sopivan simppeli ohjelma meikäläisen kalenteriin. Pari viime kertaa vetäny tällä ohjelmalla muokkaamatta sitä, ja hyvältä kyllä vaikuttaa varsinkin näin juuri aloittaneen mielestä.

Sain pari kaveriakin samalla ohjelmalla mukaan, joten eiköhän parin kuukauden sisällä näe miten hyvin toimii.

Oon nyt treenannu kuukauden täl ohjelmal ja pientä tulosten paranemistakin on tapahtunut.
Kyykky: 60kg->75kg
Penkki: 55kg->62,5kg
Leuat: 10,10,8->20,12,10
Pystypunnerrus: 30kg->32,5kg
Hauis: 20kg->25kg

Oma paino noussu pari kiloo...
Ajattelin et nyt vissii kannattaa ruveta käyttää leuanvedossa lisäpainoja.

Juu ei maksa ei, tarkoitus olis hommata tanko lähiaikoina :)

Tosta JS Rowista vielä.. voisiko joku selittää miten se tehdään?

treeniasiaa normikehoiluun kylllästyneille threadin pari viimeistä sivua, löytyy linkki pariin videoon ja ohjeisiin js rowsta

Onkos kukaan tehnyt Golden Sixiä hieman pidemmän aikaa? Olisi kiva tietää onko kehitystä tullut ja kuinka paljon? Ja miten on kroppa kestänyt moisen rääkin kolemsti viikossa?

Oon nyt treenannu kuukauden täl ohjelmal ja pientä tulosten paranemistakin on tapahtunut.
Kyykky: 60kg->75kg
Penkki: 55kg->62,5kg
Leuat: 10,10,8->20,12,10
Pystypunnerrus: 30kg->32,5kg
Hauis: 20kg->25kg

Oma paino noussu pari kiloo...
Ajattelin et nyt vissii kannattaa ruveta käyttää leuanvedossa lisäpainoja.

Sulla on leuat kehittyneet älyttömän hyvin järjettömällä 3*max ohjelmalla, ellet omannut parempaa lähtötasoa kuin tuo antaa ymmärtää.

Mun mielestä sopii erinomaisesti kaikille, jotka treenaa. Aloittelijat tekee vain kevyemmin ja keskittyy tekniikkaan, muut vetää kovemmin ja koittaa nostaa tuloksia. Perusliikkeet kunniaan heti alusta lähtien.

Sopii todellakin kaikille, jopa sille pystymetsästä revitylle pikkuveljelle. Kunhan vaa katot että tekniikka ei oo persiillää.
Ite oon ainakii repiny huimia tuloksia itselleni tällä ohjelmalla...jotka löytyvät pari sivua taaksepäi jos joku haluaa katsoa.
Esim. 7 vko:n aikana penkkiin 7kg lisää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom