Nyt on jälleen tullut treenattua hieman sovelletulla "kuusikolla" eli liikkeitä hieman lisää...
1.Penkki punn 2x
2.Pystypunn.tangolla 2x
3.Dippi lisäpainolla 2x
4.Leuanveto/mave 2x
5.Hauiskääntö tangolla 2x
6.Kyykky/prässi 2-3x
7.Pohkeet(liike vaihtelee)2x
About tällä mennään...Kiireiden takia 2xviikossa:( Mutta tuntuu ainakin voimaa tulevan
jonkin verran lisää,massasta vaikea sanoa kun on 3vko takana.Olen koko 3vkon ajan lisännyt painoja hiljakseen kaikkiin liikkeisiin.
Esim.Penkissä lähdin 12x100kg(pari jäi varaa) ja tänään tein 6x120kg(solttuna).
Niin kauan lisään perusliikkeisiin painoa että toistot jää 2-3 toistoon.Olen joskus tehnyt samalla systeemillä ja toimii ainakin lyhytaikaisessa käytössä.Paikat ei kipeydy juurikaan ja
Treenit on rankkoja aerobisenkin kunnon kannalta(treenit max 60min).
Täytyy sitten palata "normi"treeneihin kun aikaa jää enemmin treenaamiseen...Katsotaan kauan tämä ohjelma toimii;)
1.Penkki punn 2x
2.Pystypunn.tangolla 2x
3.Dippi lisäpainolla 2x
4.Leuanveto/mave 2x
5.Hauiskääntö tangolla 2x
6.Kyykky/prässi 2-3x
7.Pohkeet(liike vaihtelee)2x
About tällä mennään...Kiireiden takia 2xviikossa:( Mutta tuntuu ainakin voimaa tulevan
jonkin verran lisää,massasta vaikea sanoa kun on 3vko takana.Olen koko 3vkon ajan lisännyt painoja hiljakseen kaikkiin liikkeisiin.
Esim.Penkissä lähdin 12x100kg(pari jäi varaa) ja tänään tein 6x120kg(solttuna).
Niin kauan lisään perusliikkeisiin painoa että toistot jää 2-3 toistoon.Olen joskus tehnyt samalla systeemillä ja toimii ainakin lyhytaikaisessa käytössä.Paikat ei kipeydy juurikaan ja
Treenit on rankkoja aerobisenkin kunnon kannalta(treenit max 60min).
Täytyy sitten palata "normi"treeneihin kun aikaa jää enemmin treenaamiseen...Katsotaan kauan tämä ohjelma toimii;)