Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Meta title: 🔥 ARNOLDIN KULTAINEN KUUSIKKO – GOLDEN SIX 🔥

Meta description: Legendaarinen koko kropan perusohjelma, kuusi liikettä jotka rakensivat Arnoldin pohjan.

muuten ihan hyvä treeni, mutta tuntuu että pitäs esim rinnalle ja käsille saada hieman lisää pumppia.. aattelin ku kolme kuukautta tätä tulee täyteen jos siirtyis kolmijakaoiseen vai onko järkevää? todennäköisesti en kolmea kertaa enempää tuu viikos salilla käymään

Ite jätän kyykyn välillä kokonaan reenistä pois kun pistää ketuttamaan se liike.

En sitten tiedä onko fiksua, mutta ihan sama, en sitä väkisin jaksa ruveta vääntämään.. :zzzz:

Mulla sama homma, kyykky ärsyttää. Mutta oon muokannut itselleni tästä sopivan oloisen ohjelman. Ajattelin että kyykyn voi jättää hyvillä mielin pois, kun olen jäällä 4 kertaa viikossa ;)

:D tarkotan että treenin jälkeen ei ole sellanen olo että ois pumpattu tarpeeks :puntti:

Hassua. Itellä aina just nimenomaan arskan jälkeen tuntuu, että on tullu lisää senttimetrejä lähes jokasen lihaksen halkasijaan ja on hirvee pumppi päällä :) Osaks johtuu varmaan just tosta sen 1-jakoisuudesta et kaikki lihat on jollain taval kunnostettu.

Ite jätän kyykyn välillä kokonaan reenistä pois kun pistää ketuttamaan se liike.
En sitten tiedä onko fiksua, mutta ihan sama, en sitä väkisin jaksa ruveta vääntämään.. :zzzz:

Oikeestaan toi G6 rakentuu melkeimpä ton kyykyn ympärille. Sinuna kyllä tekisin, sen vaikka vähän ketuttaiskin. Kyykky on niin kokonaisvaltainen liike, että jos jätät sen pois sinulta jää tosi moni lihasryhmä treenaamatta. Takareidet, etureidet, persus, syvätvatsat ja alaselkä.

Mulla sama homma, kyykky ärsyttää. Mutta oon muokannut itselleni tästä sopivan oloisen ohjelman. Ajattelin että kyykyn voi jättää hyvillä mielin pois, kun olen jäällä 4 kertaa viikossa ;)

Ei riitä. Luulisi, että jos sinä jääkiekkoa pelaat niin treenaisit niitä jalkojakin, koska taitavat tossa luistelussa kuitenkin aikas tärkeitä olla:rolleyes:

Oikeestaan toi G6 rakentuu melkeimpä ton kyykyn ympärille. Sinuna kyllä tekisin, sen vaikka vähän ketuttaiskin. Kyykky on niin kokonaisvaltainen liike, että jos jätät sen pois sinulta jää tosi moni lihasryhmä treenaamatta. Takareidet, etureidet, persus, syvätvatsat ja alaselkä.
:

Kyllähän prässissäkin treenautuu takareidet ja etureidet. Mutta kyllähän se kuitenkin on niin että se olis hyvä tehä mutta kun ite ei voi kunnolla ni ei voi. Syvät vatsat voi hyvin treenata normivatsojen seassa.

Hei, nyt täytyy muistaa, että liikuntarajoitteisille tuo kyykky voi tosiaankin aiheuttaa ongelmia. Silloin on pakko etsiä korvaavia liikkeitä tai jättää kokonaan pois.

Ei nyt kannata kokonaan jättää pois hei. Itteäkin vitutti kyllä kyykyssä 8-10 toiston sarjat joten puotin niitä ekaksi 6 toistoon ja sitten nykysin teen vitosia tai alle. Ja hyvin ottaa damagee lihaskudokset siinä, eikä alaselkäkään rasitu IMO niin paljoa kuin noissa pitemmissä nylkytyksissä.

Ota vaikka vitosina noi kyykyt, saat enemmän painoakin tankoon. (":D") Ja sehän se vasta motivoi.:puntti:

[E]
"minkäslaiset lämmittelyt yleensä veätte ennen treeniä? itellä jää vaan johonki viien minuutin polkemiseen"

Ite teen nykysin lähinnä ojennuksia muutaman minsan ajan (1-1½min) vaihdellen jalkoja ja yhtä aikaa. On auttanut aika paljon. Polkeminen on perseestä. :(

Vain se vikasarja on sellanen tiukka . Joka sarjassa sama paino. Sitten kun sillä vikalla sarjalla menee se 12 tai 13 toistoo niin 2,5 kg isompaa painoo kehii.

Vetääkö kukaan ketogeenistä dieettiä noudattava tätä kuusikkoa? Olisi kiva kuulla, miten puhtia riittää esim. pitkiin kyykkysarjoihin joka treenissä?

Back
Ylös Bottom